CD Projekt Red bespreekt multiplayer van Cyberpunk 2077 op Tokyo Game Show
Nieuws

CD Projekt Red bespreekt multiplayer van Cyberpunk 2077 op Tokyo Game Show

De website Video Games Chronicle heeft tijdens de Tokyo Game Show een href="https://www.videogameschronicle.com/news/cyberpunk-2077-multiplayer-required-extra-work-to-make-sure-it-fit-with-the-lore/" rel="noopener noreferrer" target="_blank"><b>interview</b></a> gehouden met levelontwerper Max Pears van CD Projekt Red. In dit interview werd de onlangs onthulde <a href="https://www.insidegamer.nl/artikel/cyberpunk-2077-multiplayer-bevestigd/" rel="noopener noreferrer" target="_blank"><b>multiplayer-modus</b></a> van Cyberpunk 2077 besproken.

"Ik kan niet veel loslaten, want het is een lopend proces, maar we proberen de multiplayer zo veel mogelijk te laten aansluiten op de wereld van Cyberpunk 2077. Het moet vooral goed voelen", stelt Pears. De ontwerper suggereert daarnaast dat de multiplayer mogelijk verbonden is met het verhaal van de singleplayer.

©GMRimport

"We zijn nog altijd op zoek naar geschikte werknemers die ons kunnen helpen bij het ontwikkelen van de multiplayer-modus, voor ons ligt de voornaamste focus vooralsnog op de singleplayer. We doen momenteel vooral ons best om mensen ervan te overtuigen dat het speelveld van Cyberpunk 2077 groot genoeg is", vertelt Pears. De ontwerper benadrukt verder dat het R&D-team druk bezig is met de aangekondigde modus en dat het erg belangrijk is dat de toevoeging van een multiplayer op Cyberpunk 2077, niet alleen passend is voor de game, maar ook voor CD Projekt Red.

Eerder werd bekendgemaakt dat de multiplayer-modus pas na de lancering aan het spel wordt toegevoegd. Voordat dit gebeurt, verschijnen er nog een aantal gratis dlc's. Daarnaast maakte CD Projekt Red bekend dat spelers geen geslacht kunnen kiezen in Cyberpunk 2077 en dat alle cutscenes in first-person zijn.

Wil je nog meer lezen over Cyberpunk 2077? klik dan hier.

Cyberpunk 2077 verschijnt 16 april 2020 voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nieuw Tony Hawk's Pro Skater 3+4-level 'Waterpark' uitgelicht
Nieuws

Nieuw Tony Hawk's Pro Skater 3+4-level 'Waterpark' uitgelicht

Game komt op 11 juli naar consoles en pc

Activision Blizzard heeft meer informatie gegeven over Waterpark, een compleet nieuw level in Tony Hawk's Pro Skater 3+4.

Hoewel de oude levels uit Tony Hawk's Pro Skater 3 en Tony Hawk's Pro Skater 4 natuurlijk terugkeren in deze collectie, zullen er volgens Activision ook meerdere nieuwe levels in het spel te vinden zijn. De belangrijkste is volgens de ontwikkelaar Waterpark, en in een blogpost wordt middels screenshots en uitleg meer informatie gegeven over het level. Enkele beelden van het park kwamen ook al voor in de onthullingstrailer van de game.

Waterpark is gesitueerd in de Mojavewoestijn. Het park is in verval geraakt, maar de verroeste glijbanen en leeggelopen wildwaterbaan vormen volgens de ontwikkelaar de perfecte locatie voor skatesessies. In de hierboven genoemde blogpost worden diverse interessante punten binnen het level uitgelicht, en hieronder is nog eens de onthullingstrailer te zien, alsmede enkele screenshots van Waterpark.

Het gisteren aangekondigde Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 giet Tony Hawk's Pro Skater 3 en Tony Hawk's Pro Skater 4 in een modern jasje, met verbeterde graphics, de oorspronkelijke soundtrack, alle oude levels en zoals gezegd nieuwe skateparken. Ook Create-A-Skater en Create-A-Park keren terug.

Overigens nam de oorspronkelijke versie van Tony Hawk's Pro Skater 4 de structuur van de campagne op de schop. Levels waren groter en de tijdslimiet van 2 minuten kwam te vervallen. In deze collectie zullen er echter nieuwe opdrachten in de levels van Tony Hawk's Pro Skater 4 te vinden zijn die wel bij de timer van 2 minuten passen.

Tony Hawk's Pro Skater 3+4 verschijnt op 11 juli voor Xbox Series X en S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch en pc (Steam, Windows en Battle.net). Ook staat het spel vanaf de releasedatum op Xbox Game Pass.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Het bouwen van een thuisbasis in Assassin's Creed Shadows getoond
Nieuws

Het bouwen van een thuisbasis in Assassin's Creed Shadows getoond

Spelers kunnen zelf bepalen waar gebouwen komen te staan en hoe ze aangekleed worden

Online verschenen video's van Assassin's Creed Shadows tonen hoe spelers hun eigen thuisbasis in de game kunnen bouwen.

Het was al bekend dat de mogelijkheid om een eigen thuisbasis te bouwen in de game zit - afgelopen jaar lekte er zelfs een video van de game uit waarin dit werd getoond. Het was in Assassin's Creed Valhalla ook al mogelijk om een eigen Viking-dorp te bouwen, al waren de opties daarin beperkter.

In een pas online verschenen blogpost over de game wordt dieper ingegaan op de mogelijkheden die spelers krijgen voor het bouwen van een thuisbasis in Shadows. Spelers kunnen zelf bepalen waar gebouwen, decoraties en natuurlijke elementen komen te staan. Gebouwen kunnen ook verbonden worden met gangen en het is mogelijk om dieren te laten rondlopen, zoals een hert. Spelers kunnen deze dieren zelfs aaien.

De 'Hideout', zoals Ubisoft de locatie noemt, is niet alleen bedoeld voor spelers om hun creativiteit in kwijt te kunnen, maar ook om bepaalde NPC's te ontmoeten en vrijgespeelde beloningen te bekijken. In de hierboven aangehaalde blogpost valt meer informatie te vinden, alsmede diverse video's waarvan hieronder een aantal te zien zijn.

Assassin's Creed Shadows draait om twee personages, de Japanse shinobi Naeo en de krijger Yasuke. Spelers kunnen zelf bepalen met wie ze spelen en daar tijdens de game tussen wisselen. Daarbij lijkt Naeo zich vooral te richten op parkour- en stealthgameplay en Yasuke een gevreesde strijder te zijn.

In het spel doen spelers het Japan van de zestiende eeuw aan en volgen zij het verhaal van de twee hierboven genoemde personages. De game speelt zich af tijdens de Sengokuperiode, een tijd in Japan van oorlogvoering en binnenlandse crises. De spelwereld zal daarbij door de vier verschillende seizoenen heen gaat, wat invloed heeft op de omgeving en de gameplay.

Assassin's Creed Shadows komt op 20 maart uit voor PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc. Eerder vandaag bleek al dat het zo'n dertig tot veertig uur kost om het hoofdverhaal van de game uit te spelen.

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!