Zelda: Tears of the Kingdom-reclame richt zich op volwassen gamers
Herkenbaar voor veertig plussers
Nintendo Australië heeft een nieuwe reclame van The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom uitgebracht die zich opvallend genoeg op gamers van middelbare leeftijd richt.
De reclame toont een man van middelbare leeftijd die vermoeid thuiskomt van - vermoedelijk - een werkdag. Na wat gezucht en gesteun en een groet aan zijn vrouw neemt hij plaats op de bank om Zelda: Tears of the Kingdom te spelen, waarbij te zien is hoe zijn gezicht oplicht. De andere dag, onderweg naar werk, heeft hij daardoor zelfs meer oog voor de schoonheid van de natuur. De reclame kan hieronder bekeken worden.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom komt morgen uit op Nintendo Switch. Het is meer dan zes jaar geleden dat voorganger Breath of the Wild verscheen. Fans wachten dan ook ongeduldig op de release - gisteren waren er al mensen die in de rij stonden voor de New York-vestiging van de Nintendo Store. Daar wordt ook een livestream gehouden vanaf vannacht.
Lees hier meer over de geschiedenis van The Legend of Zelda en hier meer over de overkoepelende tijdlijn van de reeks.