Schrijfster deelt details over Ellie in The Last of Us 2
Nieuws

Schrijfster deelt details over Ellie in The Last of Us 2

Hoofdverhaalschrijfster Halley Gross heeft in een href="https://wccftech.com/halley-gross-naughty-dog-are-wizards-were-trying-to-create-the-most-complex-character-in-gaming/" rel="noopener noreferrer" target="_blank">interview</a> </b>met PlayStation Magazine aangegeven aan dat The Last of Us Part 2 beschikt over de meest complexe personages uit de gamewereld.

"Dit is de langste baan die ik in mijn leven heb gehad. Ik voel me bevoorrecht om met getalenteerde ontwikkelaars, ontwerpers, animators en andere artiesten te werken. We hebben allemaal dezelfde visie en we willen de personages zo genuanceerd en complex mogelijk maken", vertelt Gross.

De schrijfster vertelt verder dat iedereen zijn beste kwaliteiten gebruikt en dit levert een geweldig eindproduct op. "Ik vraag me af en toe af hoe het brein van deze briljante mensen werkt, het zijn net tovenaars", betoogt Gross.

©GMRimport

Volgens de schrijfster wordt protagoniste Ellie enorm uitgedaagd tijdens haar avonturen en op deze manier wordt ze tot het uiterste getest.

"Natuurlijk houden we enorm veel van Ellie en kijken we allemaal uit naar haar volwassenwording, maar dit betekent niet dat we haar in het verhaal vertroetelen of in bescherming nemen. Het martelen van jouw personages is soms lastig, maar uiteindelijk zijn we allemaal benieuwd hoe ze hier uitkomen", gaat Gross verder.

De schrijfster is al met al zeer lovend over ontwikkelaar Naughty Dog en tegelijkertijd kunnen we uit haar verhaal opmaken dat Ellie een zware tijd staat te wachten in het volgende deel van The Last of Us 2. Zo spreekt Gross over 'onaangename verrassingen' en 'minder prettige momenten' die het verhaal sterker maken.

Watch on YouTube

The Last of us Part 2 verschijnt 21 februari exclusief voor PlayStation 4.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Avowed was bijna een 'multiplayer-Skyrim' geworden
Nieuws

Avowed was bijna een 'multiplayer-Skyrim' geworden

De ontwikkeling van de game is tweemaal herstart

De eerder deze week uitgekomen singleplayer-rpg Avowed had bijna een focus op multiplayergameplay gehad.

Dat laat regisseur Carrie Patel weten aan Bloomberg. De game werd in eerste instantie een "multiplayer-Skyrim" genoemd, maar in 2021 ging de ontwikkeling volledig op de schop. Voor die tijd werd het spel als een multiplayergame ontwikkeld. Sterker nog: de ontwikkeling van de game is in totaal twee keer volledig herstart.

Patel onthult ook dat er bij Obsidian behoefte is aan eventuele vervolgen op of dlc voor Avowed. "Nu we deze geweldige spelwereld hebben gebouwd, en het ontwikkelteam ook hebben laten wennen aan deze content en gameplay in deze wereld, zou ik er graag meer van zien."

Avowed is nu verkrijgbaar voor Xbox Series X en S en pc en staat ook op Xbox Game Pass. Ron Vorstermans beloonde het spel met een 9 in zijn review: "Het schrijfwerk is fenomenaal, het vechten vloeit als een actiegame, de spelwereld is iedere vierkante centimeter waard en zelfs de kleinste verhaaltjes zijn memorabel. Avowed is misschien geen grensverleggende, dynamische rpg, maar weet precies waar het goed in is, en zet daar met volle overtuiging op in. Het resultaat is de beste Microsoft-rpg van de afgelopen jaren."

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Netflix betrokken bij Sifu-verfilming
Nieuws

Netflix betrokken bij Sifu-verfilming

De scriptschrijver van de The Maze Runner-films zou het script voor de film verzorgen

Netflix is betrokken bij de verfilming van Sloclaps kungfugame Sifu.

In 2022 werd al aangekondigd dat er een film werd gemaakt gebaseerd op Sifu door Story Kitchen, het bedrijf dat ook achter de Sonic the Hedgehog-films en de aankomende Streets of Rage- en Tomb Raider-verfilmingen zit.

Deadline heeft deze week gemeld dat Netflix nu ook betrokken is bij het project en dat TS Nowlin - bekend van de The Maze Runner-films - het script schrijft. Volgens geruchten zal John Wick-regisseur Chad Stahelski met zijn bedrijf 87Eleven Entertainment als producent functioneren.

Eerder gingen er geruchten dat Derek Kolstad, de schrijver van de John Wick-scripts, het script voor Sifu zou schrijven, maar dat lijkt nu dus niet meer het geval te zijn - tenzij hij samenwerkt met TS Nowlin.

De film moet min of meer hetzelfde plot als de game aanhouden, waarbij de hoofdrolspeler elke keer dat ze verslagen worden een stuk ouder wordt. De film wordt beschreven als "John Wick ontmoet M. Night Shyamalan's film Old".

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!