Microsoft heeft diens nieuwe marketingcampagne voor dit najaar onthuld, waar de commercial 'Wake Up and Dream' onderdeel van uitmaakt.
In een artikel op Xbox Wire doet het bedrijf de wereldwijde marketingcampagne, genaamd 'Xbox Power Your Dreams', uit de doeken. Volgens het bedrijf is het een "directe afspiegeling van de uitzonderlijke ervaringen" die gamers krijgen met Xbox-games, op Xbox-consoles en via Xbox Game Pass.
Het bedrijf noemt uitgekomen games als Starfield, Forza Motorsport en Cyberpunk 2077-uitbreiding Phantom Liberty, alsmede aankomende releases in de vorm van Senua's Saga: Hellblade 2 en Star Wars Outlaws. De reclame werd overigens zelfs op de nieuwe Sphere in Las Vegas getoond, zoals in de tweet hieronder te zien is.
De Wake Up and Dream-commercial kan hieronder bekeken worden en zal dit najaar en gedurende de feestdagen wereldwijd uitgezonden worden. Het bevat speciaal voor de reclame gemaakte muziek van de band Son Lux.
Onlangs bracht Microsoft al een Xbox Series S in de kleur van 'Carbon Black' uit, inclusief 1 terabyte aan opslagruimte. Vanaf 31 oktober is ook de Xbox Series S Starter Bundle verkrijgbaar, met daarin de console, een draadloze controller en drie maanden Xbox Game Pass Utimate.