Bethesda plaatst wereldwijd 1001 verschillende Starfield-reclameborden
Daagt fans uit om ze allemaal te vinden en te fotograferen
Om reclame te maken voor de aankomende release van Starfield, heeft Bethesda wereldwijd 1001 verschillende reclameborden van de game geplaatst.
De campagne heet 'Windows to the Worlds' en op de website VGC zijn al een aantal exemplaren te bekijken. Op moment van schrijven zijn er vier gevonden - alle vier op metrostations in Londen.
Bethesda daagt fans uit om ze allemaal te vinden en online te delen. Elke advertentie toont daarbij een andere omgeving uit de game. Op die manier wil het bedrijf de variatie in omgevingen (en planeten) benadrukken. Rechtsonder elke advertentie wordt gemeld om welke van de 1001 advertenties het gaat.
Starfield verschijnt op 6 september voor pc en Xbox Series X en S, en is vanaf die dag ook op Xbox Game Pass (en Game Pass voor pc) beschikbaar. Mensen die de Premium of Constellation Edition van de game hebben gereserveerd, kunnen echter al vanaf aanstaande vrijdag met het volledige spel aan de slag. Meer details daarover zijn hier te vinden.
In de ruimte-rpg van Bethesda Games Studios, de makers van The Elder Scrolls, sluiten mensen zich aan bij Constellation, een organisatie die de ruimte verkent op de "laatste reis van de mensheid", honderden jaren in de toekomst. Volgens de laatste berichten bevat het spel minder bugs dan men gewend is van Bethesda-games.