343 Industries: 'Consistentie in kwaliteit Halo Infinite moet omhoog'
Gamer.nl
Nieuws

343 Industries: 'Consistentie in kwaliteit Halo Infinite moet omhoog'

343 Industries geeft aan consistenter te willen zijn in het leveren van kwalitatief hoogstaande content voor Halo Infinite.

Dat meldt Sean Baron, hoofd van de live service-afdeling van de studio, in een artikel op Xbox Wire waarin dieper wordt ingegaan op het morgen te verschijnen vierde seizoen van de game en de toekomst van het spel.

"Als ik naar het traject van Halo Infinite kijk, draait het om onze doelen voor consistentie, bevrediging en kwaliteit. Consistentie blijft onze focus. We zien daarin verbeteringen. Ook qua bevrediging - we blijven features en ervaringen leveren die spelers willen."

Hij vervolgt: "Waar we merkbare verbeteringen willen doorvoeren is in de kwaliteit. Zowel technisch als experimenteel. Ik hoop dat we de komende releases en updates gaan zien dat de kwaliteit vergelijkbare sprongen maakt als dat we met consistentie en bevrediging hebben gezien."

Onlangs liet Microsoft nog weten dat 343 Industries hoofdverantwoordelijk blijft voor de Halo-franchise, al kunnen andere studio's indien gewenst wel helpen.

Zoals gezegd gaat morgen het vierde seizoen van Halo Infinite van start. Hiermee wordt onder andere de Infection-modus toegevoegd. Infection werd in feite bedacht door Halo 2-spelers, die de modus via custom potjes creëerden. In Halo 3 maakte de modus op officiële wijze deel uit van de multiplayer. In de modus zijn sommige spelers geïnfecteerde zombies en moeten ze proberen andere spelers te besmetten.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Bethesda onthult Oblivion Remastered morgen officieel
Gamer.nl
Nieuws

Bethesda onthult Oblivion Remastered morgen officieel

Bethesda doet The Elder Scrolls 4: Oblivion morgen officieel uit de doeken.

Dat heeft de uitgever aangekondigd. De remaster wordt uit de doeken gedaan in een livestream van het bedrijf die te volgen is via YouTube en Twitch. De stream begint om 17.00 uur Nederlandse tijd. Verder heeft de uitgever nog niets over de remaster bekendgemaakt.

Dat Oblivion Remastered eraan komt, komt geenszins uit de lucht vallen. De afgelopen tijd gingen er al veel geruchten en lekten er verschillende screenshots. Een chatgesprek dat een X-gebruiker met Xbox Support had, wees er zelfs op dat de game vandaag uit zou komen. Dat blijkt nu in ieder geval niet te kloppen. Journalist Jeff Grubb gaf aan dat de game deze week zou uitkomen. Of dat zo is, is nog niet bekend. Over een eventuele releasedatum is nog niets bekend.

Volgens geruchten draait The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered op Unreal Engine 5. Zes elementen zouden op de schop gaan, namelijk 'stamina', 'sneak', 'archery', 'hit reaction', blocking' en de user interface. Verder zou het staminasysteem minder frustrerend zijn voor spelers, zodat mensen minder snel nauwelijks kunnen bewegen doordat de stamina op is, en de interface zou moderner en mooier zijn gemaakt.

Tot slot zouden er duidelijkere effecten zijn wanneer spelers of npc's worden geraakt tijdens gevechten. De remake wordt waarschijnlijk ontwikkeld door Virtuos, dat ook aan de remake van Metal Gear Solid 3: Snake Eater werkt.

Het spel komt voor zover bekend uit op Xbox Series X en S, PlayStation 5 en pc.

View post on X

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Grote 2.0-update voor Lords of the Fallen uitgebracht
Gamer.nl
Nieuws

Grote 2.0-update voor Lords of the Fallen uitgebracht

Allerlei facetten van de game zijn verbeterd

Afgelopen week is een forse 2.0-update voor Lords of the Fallen uitgebracht door Hexworks.

Met de update worden er grote wijzigingen doorgevoerd aan de in 2023 uitkomen actie-rpg. Zo wordt geboekte progressie in de online-co-op nu door beide spelers gedeeld en is er een Friend Pass-systeem, waardoor een tweede speler mee kan doen zonder dat diegene de game heeft gekocht.

Ook zijn er diverse verbeteringen aangebracht aan de gevechten en het rondbewegen in de spelwereld, waardoor de gameplay beter aanvoelt. Aanvallen en ontwijkmanoeuvres voelen sneller en is er nu een knop waarmee gesprongen kan worden. Wanneer wapens vijanden raken, is de impact ook beter voelbaar, en de user interface is op de schop gegaan om het simpeler en duidelijker te maken. De tutorial is ook verbeterd.

Er wordt al geruime tijd gewerkt aan een vervolg op Lords of the Fallen, die voor zover bekend in 2026 moet verschijnen. Het origineel kan nu met fikse korting worden aangeschaft op pc, PS5 en Xbox Series-consoles.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!