343 Industries: 'Consistentie in kwaliteit Halo Infinite moet omhoog'
343 Industries geeft aan consistenter te willen zijn in het leveren van kwalitatief hoogstaande content voor Halo Infinite.
Dat meldt Sean Baron, hoofd van de live service-afdeling van de studio, in een artikel op Xbox Wire waarin dieper wordt ingegaan op het morgen te verschijnen vierde seizoen van de game en de toekomst van het spel.
"Als ik naar het traject van Halo Infinite kijk, draait het om onze doelen voor consistentie, bevrediging en kwaliteit. Consistentie blijft onze focus. We zien daarin verbeteringen. Ook qua bevrediging - we blijven features en ervaringen leveren die spelers willen."
Hij vervolgt: "Waar we merkbare verbeteringen willen doorvoeren is in de kwaliteit. Zowel technisch als experimenteel. Ik hoop dat we de komende releases en updates gaan zien dat de kwaliteit vergelijkbare sprongen maakt als dat we met consistentie en bevrediging hebben gezien."
Onlangs liet Microsoft nog weten dat 343 Industries hoofdverantwoordelijk blijft voor de Halo-franchise, al kunnen andere studio's indien gewenst wel helpen.
Zoals gezegd gaat morgen het vierde seizoen van Halo Infinite van start. Hiermee wordt onder andere de Infection-modus toegevoegd. Infection werd in feite bedacht door Halo 2-spelers, die de modus via custom potjes creëerden. In Halo 3 maakte de modus op officiële wijze deel uit van de multiplayer. In de modus zijn sommige spelers geïnfecteerde zombies en moeten ze proberen andere spelers te besmetten.