Halo Infinite-ontwikkelaar: 'Ik voel ieders pijn op gebied van progressie'
De kritiek die wordt geuit op de progressie die spelers in de Halo Infinite-multiplayer boeken, is volgens hoofd van designs Jerry Hook begrijpelijk.
Sinds de plotselinge release van de multiplayerbèta eerder deze maand zijn er onder spelers klachten over de Battle Pass, omdat het onder andere te lang zou duren om levels omhoog te gaan. Inmiddels heeft 343 Industries al een update uitgebracht waarmee bepaalde onderdelen aangepast worden, maar Hook heeft op Twitter gemeld dat hij de kritiek begrijpt.
"Ja, ik speel nog steeds Halo en ik voel ieders pijn wat betreft de progressie. We gaan deze week weer aan de slag en dit staat bovenaan mijn lijst met het team." Het lijkt er dus op dat er de komende tijd meer aanpassingen worden gedaan aan de Battle Pass en de snelheid waarmee en manier waarop er progressie geboekt kan worden.
De multiplayer van Halo Infinite lanceerde op 15 november op Xbox-consoles en pc en is gratis speelbaar. De campagne komt op 8 december uit en betreft wel betaalde content, al komt het ook op Game Pass te staan.