Nvidia bundelt Diablo 4 bij RTX 40-gpu's
Nieuws

Nvidia bundelt Diablo 4 bij RTX 40-gpu's

Actieperiode geldt tot 13 juni, verzilveren kan tot 13 juli

Nvidia's nieuwste gamebundel blijkt Diablo 4, welke tijdelijk meegeleverd wordt bij een reeks verschillende RTX 40-gpu's.

De promotionele bundel met Diablo 4 lekte recentelijk al uit op onder meer Reddit, maar is reeds officieel gemaakt met een officiële 'Sta op tegen het kwaad'-actiepagina vanuit Nvidia elfs. Wie tussen nu en 13 juni minstens een GeForce RTX 4070-gpu aanschaft, kan tot 13 juli een exemplaar van de nieuwe Diablo verzilveren.

Inbegrepen bij Nvidia's Diablo 4-bundel zit, naast de standaardeditie van het spel zelf, ook een reeks in-game extra's. Daaronder vallen een unieke mount met eigen cosmetische set, maar ook accessoires die dienen als referentie naar World of Warcraft en eerdere Diablo-games. 

Volgens de algemene voorwaarden voldoet vrijwel elke aankoop van een RTX 40-gpu, waaronder ook de laptopchips of kant-en-klare systemen met een RTX 40-videokaart. Wel lijkt de actie alleen te gelden vanaf de RTX 4070 (Ti); laptops (of toekomstige desktops) met RTX 4060- of RTX 4050-gpu's lijken niet mee te dingen.

De actie is nagenoeg wereldwijd en is nauwelijks tot niet gebonden aan specifieke winkeliers; vrijwel alle RTX 40-aankopen dingen mee. In de Benelux tipt Nvidia zelf wel op specifieke actiepagina's van onder meer Megekko en Azerty.

Het verzilveren van Nvidia's code kan met ingang van gisteren; Diablo 4 verschijnt officieel gezien pas 6 juni aanstaande. Gamer.nl-redacteur Marvin Toepoel zette de game al eens uiteen per Diablo 4 preview, aan de hand van een recente bèta-fase.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Screenshots te zien van Star Wars-strategiegame van Respawn en Bit Reactor
Nieuws

Screenshots te zien van Star Wars-strategiegame van Respawn en Bit Reactor

De game wordt op 19 april officieel uit de doeken gedaan

Er zijn screenshots online verschenen van wat een vroege versie van de Star Wars-strategiegame van Respawn Entertainment en Bit Reactor schijnt te zijn.

De screenshots zijn volgens Mp1st afkomstig uit de online portfolio van een Bit Reactor-werknemer en zouden een versie van de game uit 2023 tonen. De game zou intern 'Bruno' als projectnaam dragen.

De screenshots tonen in ieder geval elementen die schering en inslag zijn binnen het turn-based strategiegenre, zoals een isometrisch camerastandpunt. Te zien is hoe Mandalorians en een droid schuilen voor schietende Stormtroopers. Ook zijn er allerlei items die ingezet kunnen worden via de interface te zien.

In 2022 gaven EA en Respawn al eerste details over drie Star Wars-games die in ontwikkeling waren. Een daarvan is deze tactische game, die nog niet officieel aan de buitenwereld is getoond. De game wordt ontwikkeld door Apex Legends- en Star Wars Jedi-studio Respawn Entertainment in samenwerking met Bit Reactor, bestaande uit voormalige Xcom-ontwikkelaars.

Onlangs werd bekendgemaakt dat de Star Wars-strategiegame op 19 april officieel wordt getoond. De onthulling wordt onderdeel van Star Wars Celebration Japan, dat op 18 april begint. Op 19 april wordt de game live op de 'Galaxy Stage' uit de doeken gedaan.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Take-Two wil met gebrek aan GTA 6-nieuws 'enorme verwachtingen' creëren
Nieuws

Take-Two wil met gebrek aan GTA 6-nieuws 'enorme verwachtingen' creëren

De uitgever wil pas dichter bij de releasedatum de marketing opvoeren

Uitgever Take-Two Interactive meent dat het gebrek aan nieuws rondom Grand Theft Auto 6 "enorme verwachtingen" creëert, en dat het beter is om dichter bij release meer informatie te delen.

De eerste en tot nu toe enige trailer van Grand Theft Auto 6 verscheen eind 2023. Sindsdien is het stil rondom de game. Take-Two heeft alleen meermaals aangegeven dat de game in het najaar van 2025 verschijnt.

In een interview met Bloomberg meldt Take-Two-CEO Strauss Zelnick nu dat de reden voor zo weinig communicatie rondom de game is dat het "enorme verwachtingen" voor Grand Theft Auto 6 creëert. "De verwachtingen voor die game zijn misschien wel de hoogste verwachtingen die ik ooit voor een entertainmentproduct heb gezien. We willen die verwachtingen en het enthousiasme er omheen vasthouden."

Zelnick vergelijkt het met andere bedrijven die soms jaren voordat een game uitkomt er al promotie voor maken. "We zijn er achter gekomen dat het beter is om de marketing relatief vlakbij de release van de game op te voeren, zodat we aan de ene kant enthousiasme creëren, en aan de andere kant ook weer geen onvervulde verwachtingen creëren."

Volgens Zelnick is het feit dat er meer dan twaalf jaar tussen de release Grand Theft Auto 5 en het zesde deel zit, "om onze IP's te laten rusten. Sommige concurrenten brengen heel vaak nieuwe delen uit, soms zelfs jaarlijks. Dat doen wij alleen met onze sportgames." Daarbij zoekt ontwikkelaar Rockstar volgens Zelnick "perfectie in wat ze doen en perfectie is een behoorlijk hoge lat".

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!