AMD lijkt Company of Heroes 3-bundel voor cpu's voor te bereiden
Nieuws

AMD lijkt Company of Heroes 3-bundel voor cpu's voor te bereiden

Op AMD's Japanse website wordt Company of Heroes 3 meegeleverd bij de aankoop van een aantal Ryzen-processoren.

Vooralsnog beperkt de game-bundel zich tot de Japanse markt, al voorspelt de Japanse actiepagina mogelijk een bredere uitrol van de bundel. In de meeste gevallen van gebundelde games bij hardware trekt AMD dergelijke weggeefacties (nagenoeg) wereldwijd door. 

Daartegenover lijken echter maar weinig AMD-producten mee te doen met deze specifieke actie. Company of Heroes 3 wordt enkel weggegeven bij de volgende drie Ryzen-processoren, uit nota bene de vorige generatie:

  • AMD Ryzen 9 5950X

  • AMD Ryzen 9 5900X

  • AMD Ryzen 7 5800X3D

De Japanse webpagina verzekerd daarbij wel dat de cpu's niet per se los aangeschaft hoeven te worden; ook 'Build To Order'-systemen (BTO) met de processoren kunnen op een gratis code voor Company of Heroes 3 rekenen. Traditiegetrouw dienen gebruikers op AMD Rewards een couponcode en aankoopbewijs aan te leveren, waarna een Steam-code teruggestuurd wordt.

In Japan loopt de Company of Heroes 3-bundelactie van vandaag tot en met 15 april 2023 (verzilverbaar tot 6 mei). Mogelijk wordt de actie in de komende dagen nog verder uitgerold, bijvoorbeeld ook buiten de Aziatische markt. Naar al het schijnt worden de codes pas geldig wanneer de derde Company of Heroes daadwerkelijk verschijnt, op 23 februari aanstaande. 

In de Benelux loopt voor nu in ieder geval nog een Raise the Game-actie op AMD's Radeon RX 6000-videokaarten. Bij aankoop van vrijwel elk soort RDNA 2-gpu krijgen gamers een code voor Dead Island 2 (vanaf 28 april verkrijgbaar). Vanaf het RX 6600-model komt daar ook The Callisto Protocol bij.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Screenshots te zien van Star Wars-strategiegame van Respawn en Bit Reactor
Nieuws

Screenshots te zien van Star Wars-strategiegame van Respawn en Bit Reactor

De game wordt op 19 april officieel uit de doeken gedaan

Er zijn screenshots online verschenen van wat een vroege versie van de Star Wars-strategiegame van Respawn Entertainment en Bit Reactor schijnt te zijn.

De screenshots zijn volgens Mp1st afkomstig uit de online portfolio van een Bit Reactor-werknemer en zouden een versie van de game uit 2023 tonen. De game zou intern 'Bruno' als projectnaam dragen.

De screenshots tonen in ieder geval elementen die schering en inslag zijn binnen het turn-based strategiegenre, zoals een isometrisch camerastandpunt. Te zien is hoe Mandalorians en een droid schuilen voor schietende Stormtroopers. Ook zijn er allerlei items die ingezet kunnen worden via de interface te zien.

In 2022 gaven EA en Respawn al eerste details over drie Star Wars-games die in ontwikkeling waren. Een daarvan is deze tactische game, die nog niet officieel aan de buitenwereld is getoond. De game wordt ontwikkeld door Apex Legends- en Star Wars Jedi-studio Respawn Entertainment in samenwerking met Bit Reactor, bestaande uit voormalige Xcom-ontwikkelaars.

Onlangs werd bekendgemaakt dat de Star Wars-strategiegame op 19 april officieel wordt getoond. De onthulling wordt onderdeel van Star Wars Celebration Japan, dat op 18 april begint. Op 19 april wordt de game live op de 'Galaxy Stage' uit de doeken gedaan.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Take-Two wil met gebrek aan GTA 6-nieuws 'enorme verwachtingen' creëren
Nieuws

Take-Two wil met gebrek aan GTA 6-nieuws 'enorme verwachtingen' creëren

De uitgever wil pas dichter bij de releasedatum de marketing opvoeren

Uitgever Take-Two Interactive meent dat het gebrek aan nieuws rondom Grand Theft Auto 6 "enorme verwachtingen" creëert, en dat het beter is om dichter bij release meer informatie te delen.

De eerste en tot nu toe enige trailer van Grand Theft Auto 6 verscheen eind 2023. Sindsdien is het stil rondom de game. Take-Two heeft alleen meermaals aangegeven dat de game in het najaar van 2025 verschijnt.

In een interview met Bloomberg meldt Take-Two-CEO Strauss Zelnick nu dat de reden voor zo weinig communicatie rondom de game is dat het "enorme verwachtingen" voor Grand Theft Auto 6 creëert. "De verwachtingen voor die game zijn misschien wel de hoogste verwachtingen die ik ooit voor een entertainmentproduct heb gezien. We willen die verwachtingen en het enthousiasme er omheen vasthouden."

Zelnick vergelijkt het met andere bedrijven die soms jaren voordat een game uitkomt er al promotie voor maken. "We zijn er achter gekomen dat het beter is om de marketing relatief vlakbij de release van de game op te voeren, zodat we aan de ene kant enthousiasme creëren, en aan de andere kant ook weer geen onvervulde verwachtingen creëren."

Volgens Zelnick is het feit dat er meer dan twaalf jaar tussen de release Grand Theft Auto 5 en het zesde deel zit, "om onze IP's te laten rusten. Sommige concurrenten brengen heel vaak nieuwe delen uit, soms zelfs jaarlijks. Dat doen wij alleen met onze sportgames." Daarbij zoekt ontwikkelaar Rockstar volgens Zelnick "perfectie in wat ze doen en perfectie is een behoorlijk hoge lat".

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!