Mondmasker van Razer heet nu Zephyr
Nieuws

Mondmasker van Razer heet nu Zephyr

Razer's high-tech mondmasker heet nu officieel Razer Zephyr, in plaats van de tijdelijke Project Hazel-noemer. Daarmee is het ontwerp van het rgb-masker wederom ietwat aangepast en lijkt ook een gesloten 'beta-fase' in zicht.

Razer doopte de naam van het masker officieel om met een update op de officiële Road To Zephyr-webpagina. Deze herinnert geïnteresseerden aan memorabele momenten, zoals de onthulling van het prototype op CES 2021, maar blikt ook vooruit op de komst van het apparaat. 

Watch on YouTube

In de nabije toekomst wil Razer ook een 'beta'-probeersel opgooien voor de Zephyr-maskers. Geïnteresseerde gamers kunnen zich digitaal opgeven om ingeloot te worden voor een testexemplaar. Details zoals de aanvankelijke oplage of precieze testdata blijven vooralsnog uit. 

Oplettende internetpassanten zullen mogelijk ook opgemerkt hebben dat het uiterlijk van de Zephyr toch weer verschilt met het prototype én een latere revisie. Het masker lijkt nu meer van de rgb-verlichting op de mond te schijnen; pal daaronder is nu ook een extra (ventilatie)rooster geïnstalleerd. 

©GMRimport

Of dit het definitieve ontwerp betreft, kan mogelijk nog van de beta-rondes afhangen. Onduidelijk is ook of het herontwerp nog in eerdergenoemde features snijdt — over het zelfreinigende oplaadstation en de ingebouwde speakers is al even niets meer gezegd.

Vooralsnog is "het vierde kwartaal van 2021" de meest recente uitspraak die Razer deed over het daadwerkelijke verschijnen van het Zephyr-masker.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Multiplayershooter Blindfire komt vandaag uit op PS5
Nieuws

Multiplayershooter Blindfire komt vandaag uit op PS5

Tijdelijk te koop voor 8,09 euro

De Early Access-versie van multiplayershooter Blindfire komt in de loop van vandaag beschikbaar op PlayStation 5.

De game kan daarbij tijdelijk met tien procent korting worden aangeschaft voor 8,09 euro. Deze kortingsactie loopt tot 9 december. Het spel verscheen afgelopen oktober al in Early Access via pc (Steam en Epic Games Store) en Xbox Series-consoles.

De first-person shooter speelt zich voor een groot gedeelte in de het donker af, met hier en daar uv-verlichte illustraties die er voor zorgen dat spelers iets kunnen zien. Daarbij kunnen spelers een 'Echo' gebruiken, waardoor bijvoorbeeld de meest recente positie van een vijand in de buurt wordt getoond.

Multiplayerpotjes bevatten maximaal acht spelers. Wanneer mensen verslagen worden, krijgen ze toegang tot nachtvisie waarmee ze de actie in de arena duidelijk kunnen volgen. Hoewel het mogelijk is voor spelers om zich in het donker te verstoppen, is het belangrijk om punten te scoren door bijvoorbeeld headshots en multikills te behalen. Spelers die een hele ronde geen schade oplopen ontvangen ook punten.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan
Nieuws

Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan

Meer bescherming voor de consument

Valve heeft de Steam-regels voor seizoenspassen op het platform aangescherpt.

Zo valt te lezen dat ontwikkelaars een seizoenspas beschikbaar kunnen stellen op Steam, maar dat men wel een complete lijst en beschrijving van downloadbare content dat onderdeel uitmaakt van de pas en verwachte releasedatum moet delen.

Daarnaast moet een seizoenspas minstens één beschikbare dlc bevatten wanneer deze te koop komt te staan - al wordt er een uitzondering gemaakt voor seizoenspassen die onderdeel uitmaken van een vooraf te bestellen deluxe editie van de game.

"Door een seizoenspas aan te bieden beloof je toekomstige content", zo schrijft Valve richting ontwikkelaars en uitgevers. "Tijdens het proces van een seizoenspas lanceren wordt je gevraagd naar een releasetiming voor de content in de seizoenspas. Dit is zowel een verplichting richting consumenten en Steam. Als je nog niet duidelijk kunt communiceren over de content van elke dlc en wanneer de dlc beschikbaar komt, moet je geen seizoenpas op Steam aanbieden."

Valve erkent wel dat releasedata niet altijd gehaald kunnen worden. Ontwikkelaars mogen dan ook eenmalig de releasedatum van content uit de seizoenspas aanpassen, al moet de nieuwe datum wel binnen drie maanden van de oorspronkelijke datum vallen. Wanneer een dlc dat onderdeel uitmaakt van een seizoenspas wordt geannuleerd, moet men verplicht geld teruggeven aan de consumenten.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
Internal server error