Crowdfundcampagne voor nieuw Wooting-toetsenbord start morgen
Nieuws

Crowdfundcampagne voor nieuw Wooting-toetsenbord start morgen

Het Nederlandse toetsenbordmerk Wooting trapt vanaf 7 oktober een crowdfundcampagne af om de productie van de Wooting 60HE rond te krijgen. Gedurende dertig dagen kunnen geïnteresseerden inhaken op het project, met exclusieve beloningen als tijdelijke extra's.

Wooting geeft zelf al aan dat de instapprijs hoog ligt. De door magnetisme aangestuurde Wooting 60HE werd onthuld als minitoetsenbordje, maar kost relatief meer dan de grotere analoge keyboards van het merk. Het standaardmodel bedraagt 169,99 euro — gedurende de crowdfundingcampagne wordt dat 154,99 euro.

©GMRimport

Naast het standaardmodel staan de Founder's Edition (tijdelijk 194,99 euro) en zestig stuks van de Signature Edition (294,99 euro). In beide bundels wordt een draagtasje en een handgemaakt leren gespje inbegrepen, met als bonus de mogelijkheden om een eigen stempel op de productie te drukken. De toetsenborden in de verschillende bundels zijn wel identiek aan elkaar.

Afhankelijk van hoeveel ingelegd wordt, mogen crowdfunders bijdragen toevoegen aan de verpakking en/of de hot-swappable printplaat in het toetsenbord. Op de doos verschijnen voornamelijk namen, maar op het PCB kunnen bijvoorbeeld ook icoontjes of memes verwerkt worden. De bijdragen van crowdfunders verschijnen vervolgens op álle productiemodellen van de Wooting 60HE.

©GMRimport

In de specificerende blogpost wil Wooting ook transparantie uiten over het productieproces. Zo worden ook redenen gegeven voor de hogere kosten. Daaronder vallen hogere materiaalkosten, de pandemie en Wootings visie om "duurzame prijzen" te hanteren. Ondanks eerdere succesverhalen geeft Wooting aan dat het ontwikkelen van recente producten "bijna fatale" keerpunten kenden.

Met de crowdfundcampagne hoopt Wooting de "daadwerkelijke waarde" van het product en de inzet te kunnen dekken. Mocht het doel van 75.000 euro niet behaald worden, dan stort Wooting het geld terug en gaat het over op reflectie.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Star Wars Outlaws krijgt nieuwe creative director, grote update op komst
Nieuws

Star Wars Outlaws krijgt nieuwe creative director, grote update op komst

De update verschijnt op 21 november, tegelijk met de Steam-versie

Drew Rechner is de nieuwe creative director van Star Wars Outlaws. Hij heeft details gedeeld over een aankomende patch die de grootste update voor de game tot nu toe wordt genoemd.

Rechner neemt het stokje over van Julian Gerighty, die zich nu richt op de ontwikkeling van The Division 3. Rechner laat op de Ubisoft-website weten dat er een grote update voor Outlaws op komst is. Deze 'Title Update 1.4' verschijnt op 21 november, tegelijk met de eerder aangekondigde Steam-release van de game en de eerste verhalende dlc genaamd Wild Card.

Volgens Rechner zijn er veel mogelijkheden voor verbeteringen in de combat en stealth, waarbij "de tactische zetten en precisie van spelers nog meer beloond kan worden". Qua stealth moet er nog meer vrijheid komen zodat spelers zelf bepalen hoe ze situaties aanpakken. Een andere punt van focus is de besturing. Zo moet het schuilen achter objecten consistenter gaan werken en moet klimmen en kruipen beter reageren op de inputs van spelers.

Star Wars Outlaws ontving op release de nodige kritiek vanwege bepaalde onafgewerkte gameplaysegmenten en bugs. Ubisoft gaf eerder al aan dat de game niet naar verwachting werd ontvangen en is verkocht. Het was dan ook een van de redenen voor het bedrijf om Assassin's Creed Shadows uit te stellen naar begin volgend jaar, om er zeker van te zijn dat die game wel aan de verwachtingen van fans voldoet.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nieuwe Call of Duty: Black Ops 6-multiplayermaps voor seizoen één te zien
Nieuws

Nieuwe Call of Duty: Black Ops 6-multiplayermaps voor seizoen één te zien

Hideout, Extraction en Heirloom

Activision en Treyarch hebben de eerste bewegende beelden van drie nieuwe multiplayermaps die het aankomende eerste seizoen aan Call of Duty: Black Ops 6 worden toegevoegd getoond.

De video geeft alvast een korte blik op drie nieuwe maps. Zowel Hideout als Extraction zijn puur bedoeld voor wedstrijden van zes tegen zes spelers. Heirloom is daarnaast bedoeld voor potjes van twee versus twee spelers, en via een speciale speellijst ook voor zes tegen zes spelers.

Eerder werd al aangekondigd dat het eerste seizoen van Black Ops 6 (en Warzone) op 14 november begint. Activision belooft daarbij "een kolossale hoeveelheid gratis content" voor de multiplayer, Zombies en Warzone. Afgelopen week werden al de Infected-modus en de Nuketown-map aan de multiplayer toegevoegd.

Gisteren is er een patch uitgekomen voor Call of Duty: Black Ops 6 waarmee de balans van diverse wapens, items en perks is aangepast. Lees er hier meer over.

Call of Duty: Black Ops 6 is nu verkrijgbaar op PlayStation- en Xbox-consoles, pc en Xbox Game Pass. De game bevat een singleplayercampagne, multiplayer met nieuwe maps en een Zombies-modus met rondes. De campagne draait ditmaal om de Golfoorlog, en bekende Black Ops-personages zoals Frank Woods keren weer terug. De multiplayer bevat zestien maps. Nieuw aan de game is het Omnimovement-systeem, waarmee spelers in alle richtingen kunnen rennen, glijden, springen en duiken.

Ron Vorstermans beloonde de game met een 8 in de Gamer.nl-review: "Zombies is dit jaar geweldig als vanouds. De singleplayer is heel vermakelijk, al zijn sommige missies richting het einde een beetje saai. De multiplayer is polariserend. Bekende problemen (spawns, kogelregistratie) zijn niet aangepakt. Hoewel de nieuwe manier van bewegen hele spectaculaire acties mogelijk maakt, zorgt het hoge tempo ook voor een hoge instapdrempel. Black Ops 6 is als totaalpakket een goede Call of Duty, maar gaat geen afgehaakte spelers overtuigen. Daarvoor is Black Ops 6 te veilig - zelfs voor een Call of Duty."

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!