Vergeet je wachtwoord niet te veranderen
Achtergrond

Vergeet je wachtwoord niet te veranderen

Dank voor de complimenten

Zoals je (hopelijk) hebt gemerkt heeft de website een aardige facelift gehad. Onderdeel van de overgang was het vervallen van alle wachtwoorden – maak dus even een nieuwe aan door te klikken op ‘wachtwoord resetten’!

Zo, dat wilden we nog even gezegd hebben omdat sommige gebruikers dat niet hadden meegekregen. Waar het wachtwoord resetten gisteren nog problemen opleverde, zou dat nu verholpen moeten zijn.

Over gisteren gesproken: hartelijk dank voor de complimenten op de nieuwe website. Het is altijd spannend om een nieuwe website te lanceren, en voor mij was het de eerste keer om daar actief bij betrokken te zijn geweest. Het is daarom een enorme opluchting dat veel van jullie er ook blij mee zijn en zich hopelijk een beetje thuisvoelen.

Lang niet alles is nog perfect, en het ontwikkelteam werkt sinds livegang hard om de belangrijkste bugs op te pakken. Dat betekent dat esthetische dingen net een iets lagere prioriteit hebben dan cruciale gebruikselementen (zoals dat de content gisteravond er vijf minuten over deed om in te laden…), dus feedback wordt geleidelijk verwerkt.

©GMRimport

Zo zijn we druk bezig met de caching van de website aanscherpen, zodat het nieuws vanavond tijdens de PlayStation Showcase lekker snel verschijnt. Ook zijn de onderkoppen, en daarmee driekwart van onze woordgrappen, plots verdwenen. Op een iets langere termijn komt er zoals aangekondigd een nieuwe versie van de nieuwslijst met meer info en ruimte voor de koppen.

Verder zijn er nog een aantal kleine dingen die vanzelf worden opgelost. Mocht je nog dingen tegenkomen, dan kun je altijd mailen naar jpeek@reshift.nl/redactie@gamer.nl of me een berichtje sturen via Discord.

Alvast veel plezier met de PlayStation Showcase!

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nintendo opent eerste pop-up store tijdens Dutch Comic Con
Nieuws

Nintendo opent eerste pop-up store tijdens Dutch Comic Con

Kopen maar!

Nintendo opent voor het eerst een pop-up store in Nederland.

De exclusieve winkel staat op 23 en 24 november op de Dutch Comic Con in de Jaarbeurs in Utrecht. Het is de eerste keer dat Nintendo zo'n tijdelijke winkel in Nederland opent.

In de winkel kunnen Nintendo-fans exclusieve merchandise van populaire Nintendo-reeksen kopen. Nintendo zegt producten uit series als Super Mario, Pikmin, The Legend of Zelda, Splatoon en Animal Crossing op voorraad te hebben. Sommige van deze merchandise was eerder exclusief te koop bij de Nintendo-winkels in Tokyo en Osaka in Japan.

Naast de pop-up store heeft Nintendo ook een eigen stand op de beursvloer. Daar kunnen spelers Switch-games proberen, zoals The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, Super Mario Party Jamboree en Mario & Luigi: Brothership.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Xbox-baas sluit nieuwe overnames niet uit
Nieuws

Xbox-baas sluit nieuwe overnames niet uit

Vooral in Azië

Xbox-baas Phil Spencer sluit niet uit dat Microsoft nog meer studio's zal overnemen.

Volgens Spencer is het bedrijf vooral op zoek naar deals die 'geografische diversiteit' toevoegen, zoals studio's in Azië. Dat zegt hij in gesprek met Bloomberg. Hij geeft aan dat het kopen van een bedrijf in mobiele games meer titels zou toevoegen aan de lijst die Microsoft kreeg toen het Activision Blizzard kocht.

"We willen absoluut in de markt zijn, en als we teams en technologie vinden die iets toevoegen aan wat wij proberen te doen met gaming bij Microsoft, dan letten we absoluut op", zegt Spencer.

De Xbox-baas voegt eraan toe dat er op dit moment niet direct een deal op handen is. Ook zou het voorlopig niet om gigantische overnames gaan, omdat het bedrijf nog bezig is om de werknemers van Activision Blizzard goed in het bedrijf op te nemen.

Microsoft zou meer diversificatie in hun gameteams willen door meer naar China te krijgen, zegt Spencer. Het bedrijf heeft een nieuwe mobiele versie van Age of Empires gemaakt door samen te werken met Tencent. "Het is voor ons een goed gebied geweest om te leren van creatieve teams die een echt unieke vaardigheid hebben. De echte kans is om met creatieve teams in China samen te werken voor wereldwijde producten."

In het interview zei Spencer verder dat Microsoft aan prototypes voor een handheld werkt, maar dat het nog een paar jaar kan duren voor zo'n apparaat uitkomt. Ook zei hij dat er geen 'rode lijnen' bestaan rond Xbox-games die op andere platforms uitkomen.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!