Alles over de Nederlandse Vondel-map in Call of Duty: Warzone 2.0
Achtergrond

Alles over de Nederlandse Vondel-map in Call of Duty: Warzone 2.0

Een hele map in Nederland?

Warzone 2.0 krijgt een nieuwe map genaamd Vondel. De Map is gebaseerd op Amsterdam en komt op 14 juni naar de game.

Activision heeft het bestaan van Vondel bevestigd.

Releasedatum Vondel

Vondel is een volledige, nieuwe map die mogelijk aan Call of Duty: Warzone 2 wordt toegevoegd met de update die seizoen 4 van de game aftrapt. De map verschijnt op 14 juni als onderdeel van seizoen 4 van de game. Vorige maand lekte het bestaan van de map via Task Force Leaks Images en Charlie Intel.

Om 19:00 uur Nederlandse tijd is Vondel beschikbaar in Call of Duty Warzone 2.

Locatie Vondel

Vondel is gebaseerd op Amsterdam. Hoewel de exacte details van Vondel nog niet zijn vrijgegeven, meldt Activision dat de de map vijftien trekpleisters kent, waaronder een stadion, verlaten dierentuin, treinstation en een kasteel. Het lijkt er dus op dat de uitgever wat creatieve vrijheid neemt en andere Europese elementen toevoegt aan de stad.

Dit zijn de points of interests op de map:

Castle (Muiderslot)

· City Hall (gemeentehuis Amsterdam)

· Graveyard

· Mall

· Market

· Police Station

· Fire Department

· Museum (Rijksmuseum/Stedelijk Museum)

·  Floating District (woonboten)

· Zoo (Artis)

· University (Universiteit van Amsterdam)

· Stadium (Johan Cruijf Arena/Olympisch Stadion)

·  Exhibit

· Central Station (Amsterdam Centraal)

Op de Call of Duty Blog heeft Activision alle points of interest uitgelicht. Bekijk hieronder de volledige omschrijving (in het Nederlands) van elk onderdeel van de map:

'Castle (Muiderslot)

Vondels Castle is 13e-eeuws werelderfgoed dat zich bevindt in het noordoostelijke deel van de stad. Volgens inlichtingen is het centrale eiland momenteel het hoofdkwartier van [[REDACTED]] en hebben zij zich diep ingegraven in het fort. Een verkenningsteam meldde een complex interieur met verschillende slaapkamers, kamers, woonruimtes en gangen verbonden door doorgangen, een crypte en minstens één water toegangspunt.

Het kasteel is technisch gezien het hoogste gebouw in Vondel, maar biedt mogelijk niet de meest prominente gezichtspunten. Operators moeten lichte tot middelmatige vijandelijke weerstand verwachten bij het binnendringen van de locaties. Aan de omtrek is er een kleine, verlaten kapel met een crypte, een werkende boerderij, een paviljoen en enkele tuinen.

Er zijn verschillende UAV-torens in deze locatie, waardoor het een van de meest blootgestelde gebieden is voor recon-technologie in Vondel. Operators moeten voorbereid zijn om een of meerdere vijandelijke Strongholds en verhoogde vijandelijke reacties te ontmoeten.

Houd er rekening mee dat het hoofdwegennetwerk alleen de zuidoostelijke kant van het eiland bestrijkt; andere toegangspunten zijn de bruggen die naar het hoofdkasteel leiden en de onverharde wegen eromheen. Hoewel de toegangspunten over land beperkt zijn, zijn er talloze amfibische toegangspunten, waaronder de gracht van het kasteel. Het gebruik van vaartuigen of amfibievoertuigen, samen met stealth onderwaterinfiltratie, wordt aanbevolen.

University (Universiteit van Amsterdam)

Vóór de gebeurtenissen van [[REDACTED]], was de Rivenberg University een bekende onderzoeksinstelling. Het hoofdgebouw is drie verdiepingen hoog, met de hoofdingang die leidt naar een receptieruimte. De atriumhal is een open concept met trappen die naar boven en beneden leiden, met winkels en een binnenplaats op de tweede verdieping.

Een binnenplaats-ascender, evenals de andere drie rond het gebouw, leidt naar de top van de universitaire parkeergarage, die ook een spiraalvormige oprit heeft naar de andere niveaus en het groene dak.

Daarnaast is er het Rivenberg Art Center, dat meerdere verdiepingen midcentury-kunstwerken bevat, evenals een penthouse van een kunstenaar op de toegankelijke derde verdieping. Er zijn twee buitenascenders naar deze leefruimte, met uitzicht op het stadhuis, de Mall en terug naar de universiteit.

Dit gebied bevat ook een universiteitsdorp, met verschillende kleine winkels en hun onderhoudsruimtes, een podium voor een concert, het benzinestation achter het Art Center en een paar drijvende huizen op de rivieren rond het eiland.

Wees op uw hoede: de atriumhal biedt veel mogelijkheden voor een tegenaanval. Operator Reyes beschrijft het kunstenaarspenthouse als een gunstige locatie om vijanden te observeren die afkomstig zijn van nabijgelegen POI's zoals het kasteel, het stadhuis en de Mall. Let ook op het versterkte glas van het dak van het universiteitsdorp dat verbonden is met de tweede verdieping van de universiteit. Operators moeten dit gebruiken als een potentieel flankeringsroute tegen diegenen op hogere verdiepingen.

Inlichtingen suggereren dat er twee vijandelijke Strongholds in deze regio zijn - één in de universiteit en de andere in het dorp - beide zwaar bezet door elite soldaten. Extra inlichtingen verzameld tijdens [[REDACTED]] suggereren een mogelijke Dead Drop [[REDACTED]].

Het benzinestation is het enige toegewijde vulstation voor landvoertuigen in Noordoost-Vondel en is daarom een belangrijke locatie voor brandstof en voorraden. Operators moeten voorbereid zijn op hevige gevechten om deze locatie te veroveren en te behouden.

City Hall (gemeentehuis Amsterdam)

Het stadhuis van Vondel is een groot gebouw met verschillende verdiepingen en een kenmerkende koepel. Het is een belangrijke locatie voor politieke bijeenkomsten en evenementen, maar heeft nu dienst gedaan als commandocentrum voor vijandelijke troepen. Inlichtingen suggereren dat er verschillende vijandelijke Strongholds in het gebouw zijn, waaronder een commandocentrum op de bovenste verdieping.

Operators moeten voorzichtig zijn bij het binnendringen van deze locatie, omdat er verschillende beveiligingsmechanismen zijn, waaronder bewegingssensoren, beveiligingscamera's en geautomatiseerde wapensystemen. Er zijn verschillende toegangspunten tot het gebouw, waaronder een ondergrondse parkeergarage en verschillende deuren en ramen op de begane grond.

Let op de centrale hal van het stadhuis, die een open ruimte is met verschillende trappen en balkons die leiden naar de bovenste verdiepingen. Dit kan een strategische locatie zijn voor vijanden om operators te overvallen. Wees ook op uw hoede voor de koepel op het dak van het stadhuis, die een panoramisch uitzicht biedt over de hele stad.

Mall

De Mall is een groot winkelcentrum in het westelijke deel van Vondel en is momenteel bezet door vijandelijke troepen. Het gebouw heeft verschillende verdiepingen en een open centrale atrium. Inlichtingen suggereren dat er verschillende vijandelijke Strongholds zijn in de Mall, waaronder een commandocentrum op de bovenste verdieping.

Operators moeten voorbereid zijn op zware gevechten bij het binnendringen van deze locatie, omdat er verschillende beveiligingsmaatregelen zijn, waaronder bewegingssensoren, beveiligingscamera's en geautomatiseerde wapensystemen. Er zijn meerdere toegangspunten tot het gebouw, waaronder de hoofdingang, de parkeergarage en backdoors.

Let op de centrale hal van de Mall, die een open ruimte is met verschillende trappen en balkons die leiden naar de bovenste verdiepingen. Dit kan een strategische locatie zijn voor vijanden om operators te overvallen. Wees ook op uw hoede voor de grote glazen ramen en deuren in de Mall, die gemakkelijk kunnen worden vernietigd en de operators blootstellen aan vijandelijke vuur.

Central Station (Amsterdam Centraal)

Het Centraal Station is aangevallen door de primaire doelwitten, Nikto en [[REDACTED]] strijdkrachten, wat heeft geleid tot ernstige nevenschade in de omgeving. Er zijn aanwijzingen dat deze locatie tijdens de gebeurtenissen van [[REDACTED]] als hun infiltratiepunt is gebruikt.

Er zijn tal van toegangspunten tot het station, waaronder vele deuren op de begane grond aan de voor- en zijkanten van het gebouw, evenals een handvol ondergrondse ingangen. Wees voorzichtig bij het infiltreren van de laatste. Als alternatief kunnen de trappen aan de noord- of zuidzijde van het gebouw worden gebruikt voor directere toegang tot het perron.

Let op: wanneer u zich in het hoofdstation bevindt, controleer dan de ticketplaza, de tussenverdieping en de winkels voor nuttige items - en wees op uw hoede voor vijandelijke krachten. Het verkennings team heeft opgemerkt dat er zich onder de hoofdtrap een verbindings tunnel bevindt, evenals liftschachten naar het museum op de tweede verdieping en het dak.

De stilstaande treinen op het hoofdperron zijn stevig vergrendeld. Er zijn twee loopbruggen over de rails die naar het secundaire perron leiden, dat een kleine ondergrondse ruimte heeft. Korte tot middellange wapens zullen het meest effectief zijn bij gevechten rond dit platform. Verwacht gevechten op korte afstand in de kleine ruimtes binnen de structuur van het station.

Ten noordoosten van het station bevindt zich een klein plein en een kanaal dat de noordelijke grens van Vondel vormt. De westelijke en zuidelijke omtrek worden gemarkeerd door een rode brug die leidt naar een winkelcentrum, een benzinestation aan het kanaal, een busstation, een tramhalte en een fietsenstalling. Dit gebied is een optimale bivakplaats omdat er veel minder vijandelijke troepen lijken te zijn dan in het hoofdstation.

Markt

De Nieuwde Stardtpoort (vertaling: Nieuwe Sterrenpoort) is een biljartzaal en bar die is omgebouwd vanuit een middeleeuws bijgebouw. Het kijkt uit over de zwaar beschadigde Vondel markt, die weinig beschutting biedt. Operators moeten snel door deze blootgestelde locatie bewegen.

De Stardtpoort bevat een interieur van twee verdiepingen, een bar op de begane grond, een bovenste biljarttafel gebied met verschillende ramen met uitzicht over de omgeving, en twee "Alleen voor personeel" ingangen naar de torens die interne liften hebben naar het dak. Operators kunnen ook gebruik maken van het steigerwerk om op de externe torens en het platte dak van de hal te klimmen, die een duidelijk zicht bieden op het winkelcentrum en de rivier.

Operators wordt geadviseerd om het gebouw van de Stardtpoort af te sluiten voor een indrukwekkende machtspositie over de omgeving.

Het kanaal ten westen van het gebouw bevat een van de belangrijkste tunnels van Vondel, waardoor een meer stealth-gerichte benadering mogelijk is naar de grens van de universiteit en het stadhuis.

Graveyard

Operator Chuy meldt dat de begraafplaats een centraal rouwcentrum en crematorium heeft. Inlichtingen suggereren dat [[REDACTED]] actief is binnen de ondergrondse mortuarium. Het belangrijkste gebouw van twee verdiepingen heeft genoeg dakruimte voor verkenning of tegen-sniperen.

Verwacht een zwaar bepantserde vijandelijke aanwezigheid. Er zijn aanwijzingen dat [[REDACTED]] begaanbaar is ten westen van de begraafplaats nadat het afkomstig is van [[REDACTED]].

Police Station

Het politiebureau, ten zuidoosten van de markt, is beschadigd geraakt tijdens recente gevechten in de buurt van het centraal station en de markt. Het vijf verdiepingen tellende gebouw heeft twee torenhoge uitsteeksels aan de buitenkant. Binnenin zijn er verschillende manieren om naar boven te gaan, namelijk via de trap, de ladder of de liftschacht. Op het dak heb je een goed zicht op de Mall, de Markt, het Museum, het Stadion en de aangrenzende stadswoningen in het westen.

De rij stadswoningen ten westen van het politiebureau bestaat uit gemengde gebouwen. De daken zijn toegankelijk, net als de vele verlaten woningen en winkels. Operators kunnen hier het kanaal gebruiken om te vechten vanuit een TAV in drive-by-stijl. Dit gebied biedt ook toegang tot de Zoo in het westen en een infiltratiepunt naar een van de belangrijkste tunnelnetwerken waar [[GECLASSIFICEERD]] nog steeds actief is.

Het politiebureau en de nabijgelegen stadswoningen zijn ideaal voor snelle Operators die parkour en tactisch sprinten gebruiken om over de daken te springen en niet te mantelen. Op de begane grond is er een tankstation naast het politiebureau waar Operators brandstof en voertuig reparatie kunnen vinden.

Souvenirs District (niet gemarkeerd op de map)

Dit gebied bestaat uit luxe appartementen en verschillende verlaten boetieks rondom een centrale binnenplaats. Operators kunnen deze binnenplaats gebruiken als een centrale baan, met de daken als een geweldig uitkijkpunt voor gevechten binnen en rondom dit POI. Verschillende winkels en appartementen zijn toegankelijk, waardoor tactische beweging mogelijk is voor een voordeel in gevechten op korte afstand. Operators kunnen ook Loadout-items veiligstellen via grondloot en voorraaddozen. Dit gebied is missiekritiek en een broeinest voor kleine-squad-gevechten.

Intel van het verkennings-team plaatst een Stronghold in het centrum van de wijk en een UAV-toren aan de zuidkant, vlakbij de brug die naar de Zoo leidt. Aquatische voertuigen zijn aanbevolen bij het benaderen van de perimeter van het Stronghold.

Fire Department

De brandweerkazerne bevindt zich in het bovenste deel van Vondels zuidwestelijke eiland, naast het drijvende district dat het zuidelijkste punt van de AO is.

Het gebouw heeft de vorm van een U. Er is een propaantank gemeld die in brand stond naast de helikopterlandplaats en deze vertegenwoordigt een potentieel gevaar. Onbevestigde rapporten geven aan dat elite soldaten de brandweerkazerne afsluiten als een vesting, samen met twee mogelijke Stronghold-locaties aan de noordkant.

Aan de andere kant van de helikopterlandplaats bevindt zich een bootdok met een radiomast die een gevaarlijk maar indrukwekkend uitkijkpunt biedt over de laaggelegen kasteeltuinen en het kerkhof. Let op vijandelijke sluipschutters vanuit deze locaties, evenals vanuit de Kunstenaarwijk en de Zoo.

Ten noorden en ten westen van de brandweerkazerne zijn er meer rijen stadswoningen; deze worden gemarkeerd door een muurschildering met een lint (aan de westkant), winkels en een concertpodium (bij de noordelijke appartementen). De laatste geeft ook toegang tot een benzinestation buiten.

Wees ervan bewust dat [[GECLASSIFICEERD]] recht door dit gebied loopt. Een beveiligde Dead Drop-locatie op [[GECLASSIFICEERD]] is ook waargenomen.

Floating Discrict (woonboten)

Het drijvende district bestaat uit verzendingcontainers, huizen en andere woonvertrekken die zijn gebouwd op stalen balken of betonnen vlotten met een ingenieuze houten loopbrug die ze verbindt. Tijdens Warzone operaties kun je rondhet district varen met boten of waterdichte voertuigen om de perimeter te verkennen en vijanden te lokaliseren.

Het district is verdeeld in verschillende gebieden, waaronder de haven, het industriële gebied en de woonwijken. Operators kunnen verschillende tactieken gebruiken, zoals sluipschutterspositie, close-quarters combat en ambushes, afhankelijk van de omgeving. Er zijn ook verschillende toegangspunten tot de drijvende woonwijken vanaf de omliggende gebieden, zoals de brandweerkazerne en het centrale metrostation.

Het district heeft ook een aantal kritieke doelen, waaronder een UAV-toren, een wapenwinkel en een beveiligde Dead Drop-locatie. Operators kunnen ook voorraden vinden in de verschillende containers en gebouwen in het district.

Wees op uw hoede voor vijanden die zich verbergen tussen de containers en in de huizen. Het district biedt ook een uitstekend uitkijkpunt voor sluipschutters die de omliggende gebieden en de stad kunnen observeren.

Stadium (Olympisch Stadion)

Het Stadion is een symmetrische omgeving met voldoende dekking aan beide zijden en een vijfhoekig centrum. Grote obstakels die gebruikt worden voor een recent paintball toernooi bieden unieke mogelijkheden om vijandelijke strijders op het veld te benaderen. Het is belangrijk om te vermelden dat de finale van de premier league voor onbepaalde tijd is uitgesteld.

De nabijgelegen herenhuizen worden gemarkeerd door de muurschildering van de "blauwe dame" en een groot leeuwen schilderij.

Net buiten het Stadion staat de windmolen, een van de hoogste structuren in Vondel, waardoor het een mogelijke machtspositie is als het effectief wordt veroverd. Operators worden echter geadviseerd om te letten op de activiteit van vijandelijke Strongholds in de buurt, evenals de hoge uitkijkpunten die worden geboden door de UAV-torens bij het Museum herenhuiscluster.

Cruise Terminal

De Cruise Terminal bestaat uit drie hoofdgebouwen. Er zijn twee hoofdingangen en een uitgebreid interieur van twee verdiepingen met zitgedeeltes, restaurants, winkels en meer. Operator Kleo meldt dat het dak bereikbaar is van binnenuit via een parkour route in de liftschacht, of via de ladder die zich op de top van de naastgelegen luchtbrug bevindt.

Het Maanlicht Hotel bestaat uit een lobby op de begane grond, twee aangrenzende gebouwen via trappen op de tweede verdieping, een lobby met een biljarttafel en een omsloten dek op de derde verdieping, en routes die leiden naar de dakheliport. Er is een liftschacht met een interne lift en een externe lift aan de westgevel van het gebouw.

Ten slotte is er via een dek dat verbonden is met het hotel en een lange luchtbrug over naar het Centraal Stadion, het Vithzey Food and Wine restaurant. Buiten de receptieruimte op de begane grond is de belangrijkste bar op het plein, samen met een kleinere bar op de tweede verdieping in een rood fluwelen lounge, die aan één kant een trap heeft die terugloopt naar de hoofdbar. Operators kunnen de trap blijven beklimmen om het zonne-energiepaneel dak te bereiken, of de externe lift aan de zuidkant nemen voor een snellere route.

Een Ronan Oil-waterfront benzinestation grenst aan dit gebouw, evenals de oude ophaalbrug, die iets verhoogd is voor waterverkeer en toegang biedt tot het Museum. Aan de andere kant bevindt zich een rij herenhuizen tegenover het Stadion blok, gemarkeerd door een klein park aan de oceaan.

Het manoeuvreren tussen de drie hoofdgebouwen kan cruciaal zijn voor Operators met korte- of middellange wapens. Snipers kunnen naar de daken gaan om tegen-snipen op degenen bij het Museum of het Stadion.

Er wordt steeds meer vijandelijke versterking verwacht op deze locatie, vooral in het Hotel, Vithzey gebouw (dat ook een UAV-toren herbergt) en in de herenhuizencluster. Felle gevechten zijn ook waarschijnlijk in en rond de waterwegen van dit gebied, vanwege de snelle toegang tot de grachten, de grote rivier, meerdere amfibische toegangspunten in het park en de waterweg benzinestations in de buurt van de oude ophaalbrug.

Museum (Rijksmuseum)

Het Hayring Museum is een sierlijk, eeuwenoud gebouw met twee formele tuinen, een ondergronds reservoir, een bar, een concertpodium in een overstroomde crypte en een ontsnappingsroute naar het kanaal aan de noordkant.

Er is genoeg ruimte op het Museum terrein en zelfs door het centrum van het Museum voor een voertuig om doorheen te rijden. Ten zuiden van het hoofdgebouw bevinden zich de tuinen. Dit pittoreske open gebied aan de belangrijkste waterkant ligt dicht bijde Exhibit en bevat verschillende binnenplaatsen en een schaakbord landmark. Operators die de voorkeur geven aan landgevechten worden geadviseerd om deze locatie te verdedigen.

Het Museum zelf is groot genoeg om middellange wapens binnen te gebruiken en het dak - een van de hoogste punten op de kaart - is ideaal voor het verkennen van de omgeving of het neerschieten van vijanden in de binnenplaats of omliggende punten van belang. Verwacht dat het Museum onder bepaalde gevechtsomstandigheden als een fort zal worden vergrendeld.

Ten westen van het Museum, in de buurt van het Stadion, bevindt zich nog een cluster van herenhuizen, bekend bij de lokale bevolking als Kunstenaar District. Een van de gebouwen is getagd met een vogelmuurschildering, maar verder lijkt het op andere residentiële zones met toegankelijke daken, externe liften en doolhofachtige interieurs. De dekking die hier wordt geboden, stelt pelotons in staat om te roteren met gunstige overwinningsvoorwaarden, maar verwacht hevige tegenstand, want dit is een bekende Stronghold. Een van de twee UAV-torens bevindt zich binnen de herenhuizencluster (aan de noordkant); de andere bevindt zich in de oostelijke binnenplaats van het Museum.

Het verkennings team ontdekte een Dead Drop [[REDACTED]]. . . .

Exhibit (Nemo/Eye Filmmuseum)

Het tweede, modernere Nieux Museum aan de zuidoostelijke rand van het Vondel-perimeter lijkt gemodelleerd te zijn naar een oceaanstomer. Hier bevindt zich een collectie moderne kunst en een hoofdspiraaltrap die leidt naar een hellende daktuin. Het dak biedt snipergezichtslinies naar het Museum en delen van het Centraal Station.

Let op: gevechten in de verschillende galerijen van het Exhibit-gebouw zijn gunstig voor CQB-wapens. De buitenkant heeft voldoende open ruimte om langeafstandsgeweren te gebruiken, wat kan helpen bij het uitschakelen van vijanden die het kanaalnetwerk gebruiken, evenals degenen die dicht bij het Centraal Station en in de buurt van het waterweg-benzinestation zijn (allemaal ten noorden). Het Exhibit wordt behandeld als een fort voor bepaalde gevechtsoperaties.'

Geheime Townhouse-kamer

YouTuber MrDalekJD ontdekte een geheime kamer in het Townhouse-gedeelte van de game. Zier hieronder een kort stappenplan en zijn video met uitleg om de kamer te betreden.

  • Zorg ervoor dat je een Rebreather bij je hebt en ga naar de locatie op de kaart, net links onder Market.

  • Vanaf hier ga je het water in en zoek je de onderwater tunnel. Zwem erdoorheen, ga linksaf, ga door tot het einde, gebruik de Rebreather en ga dan rechtsaf.

  • Blijf door de tunnel zwemmen totdat je een ladder vindt. Klim de ladder op en je bent in het huis.

  • Klim verder om wat loot te vinden, waaronder een gouden M13B Assault Rifle.

Watch on YouTube

Challenges Assault on Vondel-evenement

Graveyard:

  • Vind de ontsteker op Graveyard

  • Voltooi een opdracht gestart op Graveyard

  • Dood 10 vijandelijke soldaten op Graveyard

Castle:

  • Vind de ontsteker op Castle

  • Open 10 containers op Castle

  • Dood drie vijandelijke operators op Castle

University:

  • Vind de ontsteker op University

  • Voltooi een opdracht gestart op University

  • Open 10 containers op University

Market:

  • Vind de ontsteker op Market

  • Open 10 containers op Market

  • Dood drie vijandelijke operators op Market

City Hall:

  • Vind de ontsteker op City Hall

  • Voltooi een opdracht gestart op City Hall

  • Dood 10 vijandelijke soldaten op City Hall

Trailer Vondel

Bekijk hieronder de eerste screenshots en trailer van Vondel.

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Modi Vondel-map

De Vondel-map wordt ontwikkeld door Beenox en wordt gelanceerd met Resurgence-ondersteuning. Battle royale volgt later in het seizoen.

De modus volgt de kernregels en stijl van Ashika Island, maar twee nieuwe functies zijn toegevoegd om de kwaliteit en het tempo van het spel te verbeteren: Dynamic Resurgence Timers en het Vengeance Icon. De Dynamic Resurgence Timers zijn een nieuwe functie die de timers van een team automatisch aanpast als één of meerdere teamleden de wedstrijd verlaten. Als deze spelers terugkeren, worden de timers weer teruggezet naar hun normale instellingen. Dit moet een gelijkmaker zijn voor teams die plotseling een speler verliezen.

Lockdown is een nieuwe modus in Call of Duty: Warzone, geïnspireerd door de Multiplayer modus Hardpoint. In plaats van het laatste team te zijn dat overblijft, moeten meerdere Quads zones rond de kaart veroveren en vasthouden. Lockdown is ideaal voor spelers die graag doelgerichte modi spelen en die veel tijd doorbrengen in zowel Multiplayer als Battle Royale. Aan het begin van de wedstrijd kunnen spelers Custom Loadouts selecteren, wat betekent dat een team bijvoorbeeld drie Vaznev 9K's of TAC-56's kan gebruiken, met een Sniper Rifle gebruiker op de zijlijn. Lockdown duurt ongeveer twee keer zo lang als een traditionele Hardpoint wedstrijd. Het is een tijdelijke modus die beschikbaar is bij de lancering van seizoen 4 van Warzone.

©GMRimport

Vondel in Modern Warfare 2

Mogelijk worden delen uit Vondel ook gebruikt in de multiplayermodus van Call of Duty: Modern Warfare 2. Zo noemt een een erder gelekte afbeelding Floating Bay, wat mogelijk duidt op losse multiplayermaps gebaseerd op de Warzone-map. Modern Warfare 2 bevat al de Nederlandse mutliplayermap Breenbergh Hotel.

Ook krijgt seizoen 4 van de game de nieuwe map Kunstenaar District. Bekijk hieronder een trailer van de map, die ook op 14 juni beschikbaar is.

Watch on YouTube

Bekijk hier een vergelijking tussen Amsterdam in de singleplayercampagne van Modern Warfare 2 en in het echt.

Nieuwe content

Met de komst van seizoen vier komt er bovenop de nieuwe map voor Warzone nog meer nieuwe content. Er komen maar liefst zes nieuwe multiplayermaps naar Call of Duty Modern Warfare 2 waaronder de Kunstenaar District, een map die net zoals Vondel gebaseerd is op Amsterdam. Daarnaast zijn er ook twee nieuwe modi beschikbaar: een 12 versus 12 Search & Destroy-modus en een 12 versus 12 Prisoner Rescue-modus.

Verder zijn er nieuwe wapens beschikbaar waaronder het Tonfa-mêleewapen dat je kunt bemachtigen wanneer je participeert in het Assault on Vondel-event, zijn er nieuwe gunfight blueprints beschikbaar en kunnen spelers nieuwe operators genaamd Nikto en Ana Vega verkrijgen.

Dit overzicht wordt bijgewerkt met de laatste informatie rondom de Vondel-map voor Warzone.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nintendo opent eerste pop-up store tijdens Dutch Comic Con
Nieuws

Nintendo opent eerste pop-up store tijdens Dutch Comic Con

Kopen maar!

Nintendo opent voor het eerst een pop-up store in Nederland.

De exclusieve winkel staat op 23 en 24 november op de Dutch Comic Con in de Jaarbeurs in Utrecht. Het is de eerste keer dat Nintendo zo'n tijdelijke winkel in Nederland opent.

In de winkel kunnen Nintendo-fans exclusieve merchandise van populaire Nintendo-reeksen kopen. Nintendo zegt producten uit series als Super Mario, Pikmin, The Legend of Zelda, Splatoon en Animal Crossing op voorraad te hebben. Sommige van deze merchandise was eerder exclusief te koop bij de Nintendo-winkels in Tokyo en Osaka in Japan.

Naast de pop-up store heeft Nintendo ook een eigen stand op de beursvloer. Daar kunnen spelers Switch-games proberen, zoals The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, Super Mario Party Jamboree en Mario & Luigi: Brothership.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Xbox-baas sluit nieuwe overnames niet uit
Nieuws

Xbox-baas sluit nieuwe overnames niet uit

Vooral in Azië

Xbox-baas Phil Spencer sluit niet uit dat Microsoft nog meer studio's zal overnemen.

Volgens Spencer is het bedrijf vooral op zoek naar deals die 'geografische diversiteit' toevoegen, zoals studio's in Azië. Dat zegt hij in gesprek met Bloomberg. Hij geeft aan dat het kopen van een bedrijf in mobiele games meer titels zou toevoegen aan de lijst die Microsoft kreeg toen het Activision Blizzard kocht.

"We willen absoluut in de markt zijn, en als we teams en technologie vinden die iets toevoegen aan wat wij proberen te doen met gaming bij Microsoft, dan letten we absoluut op", zegt Spencer.

De Xbox-baas voegt eraan toe dat er op dit moment niet direct een deal op handen is. Ook zou het voorlopig niet om gigantische overnames gaan, omdat het bedrijf nog bezig is om de werknemers van Activision Blizzard goed in het bedrijf op te nemen.

Microsoft zou meer diversificatie in hun gameteams willen door meer naar China te krijgen, zegt Spencer. Het bedrijf heeft een nieuwe mobiele versie van Age of Empires gemaakt door samen te werken met Tencent. "Het is voor ons een goed gebied geweest om te leren van creatieve teams die een echt unieke vaardigheid hebben. De echte kans is om met creatieve teams in China samen te werken voor wereldwijde producten."

In het interview zei Spencer verder dat Microsoft aan prototypes voor een handheld werkt, maar dat het nog een paar jaar kan duren voor zo'n apparaat uitkomt. Ook zei hij dat er geen 'rode lijnen' bestaan rond Xbox-games die op andere platforms uitkomen.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!