Progressiesysteem van Forza Motorsport is verbeterd
Auto-onderdelen kunnen nu vanaf level 1 van de auto in elke volgorde worden ontgrendeld
Er is gisteren een update voor het meest recentelijk verschenen Forza Motorsport uitgekomen, waarmee het progressiesysteem zoals beloofd op de schop is gegaan.
Het progressiesysteem voor auto's in de game werd sinds release bekritiseerd door spelers. Dankzij de update kunnen auto-onderdelen vanaf level 1 van de auto in elke volgorde worden ontgrendeld.
Daarnaast kunnen Car Points, die gebruikt worden om auto's te upgraden, makkelijker verdiend worden. Ze kunnen namelijk ingeruild worden voor Credits - om precies te zijn 4500 Credits voor 500 Car Points.
Update 6 voert verder diverse verbeteringen door, waaronder de toevoeging van extra belichtingsopties in de Livery Editor en een aangepaste pit lane-exit op het Daytona-parcours. Er zijn daarnaast acht nieuwe muzieknummers aan de game toegevoegd.
Meer informatie is in deze blogpost te vinden.
Sander Hölsgens beloonde de Xbox Series- en pc-game met een 8,5: "Forza Motorsport is een ode aan de autosport. Hier draait het nog om benzine, ronkende motoren, grindbakken en ouderwetse circuits. Het is de representatie van een cultuur zoals-ie ooit was: luid, theatraal, vrijmoedig en toch ook een tikkeltje masculien. Het leidt tot een intrigerende game: niet eerder was het zo tof en spannend om op Spa Francorchamps met een opgevoerde Toyota Celica of een fabrieksuitvoering van de Porsche 911 GT3 door de mist te racen. Het enige dat mist? Een goede en gevarieerde singleplayer."