Halo Infinite-ontwikkelaar: ‘We snappen dat community geen geduld meer heeft’
Gamer.nl
Nieuws

Halo Infinite-ontwikkelaar: ‘We snappen dat community geen geduld meer heeft’

Een lid van het Halo Infinite-ontwikkelingsteam erkent dat de community “geen geduld meer heeft” voor het gebrek aan updates en communicatie van 343 Industries.

Community director Brian Jarrard reageert op Reddit op een gebruiker die de wens uitspreekt dat ontwikkelaar 343 Industries erkent dat er problemen zijn bij de ontwikkeling van de shooter. “Er zijn inderdaad veel uitdagingen en beperkingen”, zegt Jarrard. “We zijn zeker niet blij dat we de verwachtingen van de spelers en community niet waar kunnen maken.”

“Het is een moeilijke situatie waar het team tijd voor nodig heeft om doorheen te komen”, vervolgt Jarrard. “De focus ligt nu op Seizoen 2 en we zullen daar in de komende weken meer over kunnen delen. Ondertussen worden er plannen gemaakt voor de productie, bekostiging, aannemen (van personeel, red.), etc. [Het] gebeurt allemaal en dat leent zich niet voor uitgebreide, regelmatige updates”, zegt Jarrard, doelend op de communicatie van 343 Industries naar spelers.

“We begrijpen dat de community simpelweg geen geduld meer heeft en, eerlijk gezegd, begrijpelijk moe is van beloftes. We hebben gewoon tijd nodig voor het team om de details op een rij te krijgen en dan kunnen we zeker zoveel mogelijk delen.”

Jarrards post staat op moment van schrijven op -21 (de balans upvotes/downvotes). Spelers uiten hun ongenoegen onder zijn reactie, en halen daarbij functionaliteiten als de Forge-modus en split-screen co-op aan. Vorige maand kondigde 343 Industries nog aan dat co-op-ondersteuning later in het tweede seizoen van Halo Infinite toegevoegd zou worden. 

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Teaser voor aankomende The Last of Us-aflevering te zien
Gamer.nl
Nieuws

Teaser voor aankomende The Last of Us-aflevering te zien

Verschijnt in de nacht van zondag op maandag op HBO Max

HBO heeft een teaser voor de derde aflevering van het tweede The Last of Us-seizoen gedeeld.

In de nacht van afgelopen zondag op maandag kwam de tweede aflevering uit, en kort daarna werd de teaser trailer voor de derde aflevering gedeeld. De trailer kan hieronder worden bekeken. Het is daarbij duidelijk dat de aankomende aflevering draait om de gevolgen van de gebeurtenissen uit de tweede aflevering. De derde aflevering verschijnt in de nacht van aankomende zondag op maandag op HBO Max.

Onlangs werd een derde seizoen van The Last of Us bevestigd. Waarschijnlijk begint de productie van dat seizoen aankomende zomer. Het tweede seizoen verfilmt maar een gedeelte van het in 2020 verschenen spel The Last of Us: Part 2, dat zich vier jaar na de eerste game afspeelt. In de serie zit er echter vijf jaar tussen het eerste en tweede seizoen. Het is niet bekend of een derde seizoen volstaat om het complete verhaal te vertellen.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Bethesda onthult Oblivion Remastered morgen officieel
Gamer.nl
Nieuws

Bethesda onthult Oblivion Remastered morgen officieel

Bethesda doet The Elder Scrolls 4: Oblivion morgen officieel uit de doeken.

Dat heeft de uitgever aangekondigd. De remaster wordt uit de doeken gedaan in een livestream van het bedrijf die te volgen is via YouTube en Twitch. De stream begint om 17.00 uur Nederlandse tijd. Verder heeft de uitgever nog niets over de remaster bekendgemaakt.

Dat Oblivion Remastered eraan komt, komt geenszins uit de lucht vallen. De afgelopen tijd gingen er al veel geruchten en lekten er verschillende screenshots. Een chatgesprek dat een X-gebruiker met Xbox Support had, wees er zelfs op dat de game vandaag uit zou komen. Dat blijkt nu in ieder geval niet te kloppen. Journalist Jeff Grubb gaf aan dat de game deze week zou uitkomen. Of dat zo is, is nog niet bekend. Over een eventuele releasedatum is nog niets bekend.

Volgens geruchten draait The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered op Unreal Engine 5. Zes elementen zouden op de schop gaan, namelijk 'stamina', 'sneak', 'archery', 'hit reaction', blocking' en de user interface. Verder zou het staminasysteem minder frustrerend zijn voor spelers, zodat mensen minder snel nauwelijks kunnen bewegen doordat de stamina op is, en de interface zou moderner en mooier zijn gemaakt.

Tot slot zouden er duidelijkere effecten zijn wanneer spelers of npc's worden geraakt tijdens gevechten. De remake wordt waarschijnlijk ontwikkeld door Virtuos, dat ook aan de remake van Metal Gear Solid 3: Snake Eater werkt.

Het spel komt voor zover bekend uit op Xbox Series X en S, PlayStation 5 en pc.

View post on X

Reacties

Login of maak een account en praat mee!