Halo Infinite krijgt vanaf vierde seizoen geen nieuwe tussenfilmpjes meer
Nieuws

Halo Infinite krijgt vanaf vierde seizoen geen nieuwe tussenfilmpjes meer

Het vierde seizoen begint vandaag

Vanaf het vierde seizoen van Halo Infinite worden er geen nieuwe tussenfilmpjes aan de game meer toegevoegd.

De vorige seizoenen van Halo Infinite voegden nieuwe filmpjes toe om het verhaal van dat seizoen te vertellen. Dat wordt vanaf het vierde seizoen niet meer gedaan, zo heeft community director Brian Jarrard gisteren gemeld op Twitter.

"We hebben dit jaar onze hoogste prioriteiten geherdefinieerd en onze middelen zijn intern verschoven. Daardoor hebben we moeten besluiten om seizoensgebonden narratieve tussenfilmpjes te laten vallen, zodat het team zich kan richten op het toevoegen van veelgevraagde features, content en verbeteringen voor Halo Infinite."

Hij vervolgt: "Deze compromissen zijn nooit gemakkelijk om te bepalen, en we waarderen jullie ondersteuning terwijl het team van Halo Infinite de best mogelijke ervaring probeert te maken."

Afgelopen week meldde ontwikkelaar 343 Industries nog dat de kwaliteit van content die voor Halo Infinite uitkomt omhoog moet. "Als ik naar het traject van Halo Infinite kijk, draait het om onze doelen voor consistentie, bevrediging en kwaliteit. Consistentie blijft onze focus. We zien daarin verbeteringen. Ook qua bevrediging - we blijven features en ervaringen leveren die spelers willen. Waar we merkbare verbeteringen willen doorvoeren is in de kwaliteit. Zowel technisch als experimenteel. Ik hoop dat we de komende releases en updates gaan zien dat de kwaliteit vergelijkbare sprongen maakt als dat we met consistentie en bevrediging hebben gezien."

Het vierde seizoen van Halo Infinite gaat vandaag van start. Hiermee wordt onder andere de Infection-modus toegevoegd. Infection werd in feite bedacht door Halo 2-spelers, die de modus via custom potjes creëerden. In Halo 3 maakte de modus op officiële wijze deel uit van de multiplayer. In de modus zijn sommige spelers geïnfecteerde zombies en moeten ze proberen andere spelers te besmetten.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nieuwe beelden van Legacy of Kain: Soul Reaver 1-2 Remastered te zien
Nieuws

Nieuwe beelden van Legacy of Kain: Soul Reaver 1-2 Remastered te zien

Remastercollectie komt op 10 december uit

Er is een nieuwe trailer van het aankomende Legacy of Kain: Soul Reaver 1-2 Remastered uitgebracht.

De video draait om de speciale krachten die hoofdpersonage Raziel heeft. De collectie bevat de twee verschenen Soul Reaver-games. De spellen kunnen met hun oorspronkelijke graphics gespeeld worden of met een verbeterd uiterlijk.

De Soul Reaver-games zijn de vervolgen op Blood Omen: Legacy of Kain, dat ontwikkeld werd door Silicon Knights en in 1996 uitkwam. Vervolg Legacy of Kain: Soul Reaver bracht de reeks naar het third-person-actiegenre. De game werd geregisseerd door Amy Hennig, die later de Uncharted-serie zou maken bij Naughty Dog. In 2001 kwam direct vervolg Soul Reaver 2 uit.

Legacy of Kain: Soul Reaver 1-2 Remastered verschijnt op 10 december voor PlayStation- en Xbox-consoles, Nintendo Switch en pc. De game staat deze maand op de cover van onze zustertijdschrift Power Unlimited.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Final Fantasy 14 Mobile bevat geen gacha-mechanismen
Nieuws

Final Fantasy 14 Mobile bevat geen gacha-mechanismen

De game wordt daarnaast free-to-play

Het eerder deze week onthulde Final Fantasy 14 zal geen gacha-achtige spelmechanismen bevatten.

Met gacha-games worden over het algemeen spellen bedoeld waarin spelers geld moeten uitgeven om random items te verkrijgen, vergelijkbaar met lootboxes. Volgens Square Enix-ontwikkelaar Naoki 'Yoshi-P' Yoshida hoeven fans niet te vrezen dat dit onderdeel van de mobiele free-to-play-game gaat uitmaken.

"Mensen vragen mij hoe we geld gaan verdienen aan de mobiele game. Sommige spellen hebben gacha-mechanismen om zoveel mogelijk geld te verdienen. Daar is het ons niet om te doen. We hebben de mobiele game met de oorspronkelijke FF14 in gedachten ontwikkeld, en willen erachter komen hoelang een mobiele gebruiker dit spel kan spelen."

Hij vervolgt: "We willen dat elke speler zo lang mogelijk van Final Fantasy 14 kan genieten. Daarom is ons doel om zoveel mogelijk mensen de game zo lang mogelijk te laten spelen, en maar ene klein beetje geld via gegenereerde inkomsten te verdienen. Maak je dus niet druk over hoeveel het gaat kosten. Ik zal blij zijn als je simpelweg van de ervaring kan genieten!"

Dat beantwoordt natuurlijk nog steeds niet hoe Square Enix precies geld gaat verdienen aan het spel, maar dit lijkt wel duidelijk te maken dat spelers niet veel geld in de game kunnen uitgeven om zo beter te worden.

Final Fantasy 14 Mobile wordt ontwikkeld door LightSpeed Studios, een dochteronderneming van Tencent Games, en de ontwikkeling wordt overzien door FF14-regisseur Naoki Yoshida. Een precieze releasedatum is er nog niet, maar er worden binnenkort in China speeltests gehouden en een wereldwijde release moet kort daarna volgen.

Yoshida noemde Final Fantasy 14 Mobile eerder al een "zuster van Final Fantasy 14". Het gaat dus niet om een directe port van de game die op pc en consoles verkrijgbaar is, al moeten wel "de grootsheid van het verhaal en de gevechtsmechanismen naar mobiele apparaten gebracht worden". Duidelijk is ook dat negen 'jobs' op release beschikbaar zullen zijn.

Ook wordt benadrukt dat diverse ontspannende bezigheden beschikbaar zullen zijn in het spel. Zo kan men met chocobo's racen en een Triple Triad-kaartspel spelen. Ook kunnen spelers hun huis naar eigen smaak aanpassen, meedoen aan diverse seizoensgebonden evenementen en diverse outfits passen.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!