Tijdelijke oplossing voor Trophy-bug in The Quarry gevonden
Nieuws

Tijdelijke oplossing voor Trophy-bug in The Quarry gevonden

Spelers hebben een tijdelijke oplossing gevonden om het toch mogelijk te maken een specifieke Trophy of Achievement in The Quarry te behalen.

Sinds de game beschikbaar is kunnen spelers namelijk niet de Trophy of Achievement ontgrendelen genaamd 'Hard Pass'. Mensen zouden deze Trophy of Achievement moeten ontvangen wanneer men het advies van gids Eliza consequent blijven negeren. The Quary lijkt deze voorgang echter niet op te slaan, waardoor de Trophy of Achievement niet behaald wordt. Daardoor is het voor PlayStation-gamers ook niet mogelijk om een Platinum Trophy te halen. Ondertussen is er nog geen update uitgekomen waarmee het probleem wordt opgelost.

Speler JovialTrash4335 heeft nu een tijdelijke oplossing gevonden om de Trophy of Achievement toch te ontgrendelen. Wanneer men in elk hoofdstuk een Tarotkaart moet kiezen, moet men 'verder gaan' selecteren, de game pauzeren, opslaan en de game opnieuw opstarten. Door dit elke keer te doen, wordt de Trophy of Achievement uiteindelijk ontgrendeld.

The Quarry is sinds juni verkrijgbaar voor pc, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en Xbox One. De game volgt een groepje kampbegeleiders vanaf de laatste dag van hun zomerkamp. Wat een feestelijk einde van de zomer moet worden, krijgt een onverwachte en levensgevaarlijke wending. In de game kruipen spelers in de huid van alle negen kampbegeleiders en moeten zij keuzes maken die de loop van het verhaal beïnvloeden.

De game scoorde een 8 op Gamer.nl: "The Quarry is perfect materiaal om een sfeervolle griezelavond te creëren. Het bevat genoeg mysteries, monsters, achtervolgingen en frustraties om je op het puntje van je stoel te houden. Hoewel het de meest experimentele horrorgame van Supermassive is tot nu toe, hadden we toch op meer originele toevoegingen gehoopt."

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Door Patapon geïnspireerde Ratatan verschijnt in 2025
Nieuws

Door Patapon geïnspireerde Ratatan verschijnt in 2025

Game komt naar PS5, PS4, Xbox Series, Switch en pc

Ratatan, de spirituele opvolger van Patapon, komt in de loop van 2025 uit.

Dat hebben ontwikkelaars TVT en Ratata Arts aangekondigd. Daarbij zal Game Source Entertainment de game uitgeven. Het spel is op dit moment middels een demo speelbaar op de WePlay Expo in Shanghai.

Ratatan is de nieuwe game van Hiroyuki Kotani, de maker van de Patapon-games. Het spel kent dan ook hetzelfde principe: spelers moeten op de maat van muziek op de juiste knoppen drukken om zo een leger aan wezentjes aan te sturen. Vorig jaar werd er een succesvolle crowdfunding gehouden.

Ratatan verschijnt op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series-consoles, Nintendo Switch en pc. Hieronder is een nieuwe trailer te zien.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Steamworld-ontwikkelaar voert tweede ontslagronde van dit jaar door
Nieuws

Steamworld-ontwikkelaar voert tweede ontslagronde van dit jaar door

Er komt minder focus op de ontwikkeling van spellen

Thunderful Group, de uitgever en ontwikkelaar van de Steamworld-games, heeft aangekondigd tachtig tot honderd werknemers te ontslaan.

Het bedrijf ziet geen andere alternatieven om "de houdbaarheid en weerstand" op de lange termijn te houden. Het is daarbij de tweede herstructureringsronde binnen een jaar tijd - begin dit jaar werd er al ongeveer een vijfde van het totaal aantal ontwikkelaars ontslagen.

Thunderful Group ontstond in 2017 na een fusie van de Zweedse ontwikkelaars Image & Form en Zoink. Sindsdien heeft het bedrijf diverse studio's en uitgevers opgekocht, waaronder Somerville-ontwikkelaar Jumpship.

In een bericht op de website van Thunderful valt te lezen dat de verwachte omzet dit jaar niet is behaald. Men gaat een grotere focus leggen op het uitgeven van extern ontwikkelde spellen om zo de kosten de kop in te drukken en flexibeler te kunnen zijn - al zal men "wat interne ontwikkelcapaciteit behouden".

Thunderful liet eerder al weten dat het eind vorig jaar uitgekomen Steamworld Build beneden verwachtingen had gepresteerd. De ontwikkeling van Steamworld Headhunter werd toen gepauzeerd. Afgelopen augustus kwam daarnaast Steamworld Heist 2 uit.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!