Patch Dying Light 2 lost problematische bug op
Nieuws

Patch Dying Light 2 lost problematische bug op

Techland heeft een patch voor Dying Light 2: Stay Human uitgebracht waarmee een bug wordt opgelost waardoor spelers constant doodgingen in de game.

Wanneer spelers in Dying Light 2 stierven in bepaalde locaties, respawnden ze in een compleet andere locatie en was er een tijdlimiet die er voor zorgde dat ze niet op tijd terug konden keren naar het missiegebied. Daardoor bleven ze sterven. Dit probleem is nu opgelost.

Update 1.0.7 voegt daarnaast ook een backup voor het savesysteem toe, waardoor spelers hun progressie en inhoud van hun inventaris handmatig kunnen terugzetten naar een recent savepunt in het verhaal. 

De patch is inmiddels uit voor pc en moet zeer spoedig ook voor consoles verschijnen.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Tweede gedeelte Killzone-cross-over in Helldivers 2 wordt gratis
Nieuws

Tweede gedeelte Killzone-cross-over in Helldivers 2 wordt gratis

Spelers hadden kritiek op de prijs van de dlc

Arrowhead Game Studios heeft aangekondigd dat het tweede gedeelte van de content uit de Killzone-cross-over in Helldivers 2 gratis wordt voor alle spelers.

Eerder deze week kwam het eerste deel van de dlc al beschikbaar. Mensen kunnen alle content uit dit eerste deel voor 1975 Super Credits kopen. Deze kunnen in-game verdiend worden of bijvoorbeeld door voor 20 euro 2100 Super Credits aan te schaffen.

Er kwamen veel klachten over de prijs van de dlc. Daarop heeft Arrowhead nu dus besloten om het aankomende tweede deel van de dlc geheel gratis wordt.

Het eerste deel, dat dus wel gewoon Super Credits blijft kosten, bevat verschillende cosmetische items en een nieuw wapen gebaseerd op Killzone, specifiek op de Assault Infantry. Zo kan de StA-52-assault rifle voor 615 Super Credits worden gekocht, en zijn er ook cosmetische items als een cape, pak, helm en banner te koop. De inhoud van het tweede deel is inmiddels ook duidelijk - dat kan hieronder worden bekeken.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Monster Hunter Wilds ontvangt op dag van release PlayStation 5 Pro-patch
Nieuws

Monster Hunter Wilds ontvangt op dag van release PlayStation 5 Pro-patch

De game komt op 28 februari 2025 uit

Capcom heeft laten weten dat er op de dag dat Monster Hunter Wilds verschijnt ook een PlayStation 5 Pro-patch voor de game uitkomt.

Dat werd tijdens een stream gedeeld waarin informatie over de prestaties van de consoleversies van de game werd gegeven. Specifieke details over de PS5 Pro-patch werden niet gegeven, behalve dat het dus vanaf de gamerelease beschikbaar komt en de prestaties van de game zal verbeteren.

Capcom heeft daarnaast laten weten dat zowel de PS5- als Xbox Series X-versies van de game een grafische modus die op 30fps draait en een frameratemodus die op 60fps draait zullen bevatten. De Series S-versie draait alleen op 30fps en op pc hangt de framerate natuurlijk af van het systeem waarop gespeeld wordt. Capcom overweegt een benchmarktool voor de pc-versie uit te brengen.

Monster Hunter Wilds bevat volgens de ontwikkelaar meer details qua monsters en ecosystemen dan ooit tevoren. Het is daarbij voor het eerst mogelijk om een extra wapen mee te nemen op de mount tijdens een jacht. Ook kunnen met een speciale Focus-modus de zwakke plekken van monsters worden gespot. De game komt op 28 februari 2025 uit voor PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc.

Gamer.nl-redacteur Bastiaan Vroegop ging eerder dit jaar al aan de slag met een previewversie van de game: "Voor het eerst kun je tijdens een missie twee wapens tegelijk meenemen. Wisselen daartussen is eenvoudig: als je op je reptiel rondrijdt, druk je op een knop om snel te schakelen. Je kunt ervoor kiezen om twee verschillende wapentypes mee te nemen, zoals een hamer om vijanden knock-out te slaan en een zwaard om staarten af te hakken. Maar het is ook mogelijk om twee van hetzelfde type wapen te selecteren. Zo kun je bijvoorbeeld beginnen met een wapen met het slaapelement om een monster te verdoven en daarna te bombarderen. Is dat eenmaal gelukt, dan kun je een wapen met het juiste element kiezen voor maximale schade."

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!