Forge- en co-op-modus Halo Infinite verschijnen niet voor mei 2022
Gamer.nl
Nieuws

Forge- en co-op-modus Halo Infinite verschijnen niet voor mei 2022

De Forge- en co-op-modus voor Halo Infinite verschijnen niet voor mei 2022.

Dat meldt 343 Industries in een interview met Eurogamer. Wegens het uitstel van seizoen 2 van de game naar mei 2022 zijn ook de langverwachte modi opgeschoven naar later dat jaar.

"Toen we het hadden over co-op en Forge, zei ik dat het doel was om co-op in seizoen 2 en Forge in seizoen 3 uit te brengen, zegt head of creative Joseph Staten. 

"Ja, we verlengen seizoen 1. Dus het doel blijft nog steeds om co-op in seizoen 2 uit te brengen, en forge in seizoen 3. We kunnen geen harde datum noemen, want zoals we zien bij de multiplayerbèta kan het zijn dat sommige dingen voorgaan."

Daarmee doelt Staten op het progressiesysteem van de battle pass, dat door veel spelers als traag werd ervaren . Deze werd kondigde de studio aan progressie te versnellen door nieuwe uitdagingen toe te voegen, een aantal wekelijkse uitdagingen te verwijderen en aan te schaffen boosters aan te passen.

De free-to-play multiplayermodus van Halo Infinite werd eerder deze week uitbracht als bèta, met een volledige release op 8 december. Dan verschijnt ook de campagne van de game voor Xbox en pc.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Gratis Trygon-update voor Warhammer 40,000: Space Marine 2 uitgekomen
Gamer.nl
Nieuws

Gratis Trygon-update voor Warhammer 40,000: Space Marine 2 uitgekomen

Komst van Space Marine 3 werd eerder dit jaar bevestigd

Saber Interactive heeft een gratis content-update voor Warhammer 40,000: Space Marine 2 uitgebracht in de vorm van Trygon.

De update voegt een nieuwe PvE-missie, wapen en cosmetische items toe aan de game en voert ook diverse verbeteringen door. In de nieuwe missie moeten spelers jagen op de monsterlijke Trygon. Daar kan men de nieuwe Inferno Pistol voor gebruiken. Ook zijn er nieuwe wapenperks, Prestige Ranks en Prestige Rewards en custom PvP-lobby's voor maximaal twaalf spelers.

Mensen die de seizoenspas hebben gekocht, ontvangen daarnaast ook een nieuwe Space Wolves-skin v oor de Vanguard, drie wapenskins (Bolt Carbine, Thunder Hammer en Chainsword) en meer dan vijftig unieke cosmetische extra's en kleuren. Meer informatie is hier te vinden.

Warhammer 40,000: Space Marine 2 is verkrijgbaar op pc, PlayStation 5 en Xbox Series-consoles. Onlangs werd bevestigd dat Saber Interactive aan Space Marine 3 werkt. Het vervolg moet "een nog meeslependere ervaring bieden die trouw blijft aan het Warhammer 40,000-universum, met intense, gewelddadige en spectaculaire gameplay."

Spelers kunnen "een meeslepende campagne, een multiplayermodus en innovaties die de standaard van third-person actiegames zullen herdefiniëren. De game wordt in nauwe samenwerking met Games Workshop ontwikkeld en zal het genre naar nieuwe hoogtes stuwen door gevechten op grote schaal te introduceren die nog spectaculairder zijn."

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Gerucht: Ubisoft werkt aan battle royale geïnspireerd door Apex Legends
Gamer.nl
Nieuws

Gerucht: Ubisoft werkt aan battle royale geïnspireerd door Apex Legends

De uitgever zou denken dat er ruimte is binnen het genre

Ubisoft zou aan een nieuwe battle royale-game werken die hevig geïnspireerd is door Respawn Entertainments Apex Legends.

Dat claimt Insider Gaming te hebben vernomen. De game zou al enkele jaren ontwikkeld worden onder projectnaam 'Scout'. Het spel zou daarbij personages bevatten die erg doen denken aan Apex Legends, waaronder personages lijkend op Wraith, Pathfinder en Lifeline.

"Ik denk dat het doel is om in te spelen op het feit dat de spelersaantallen van Apex Legends krimpen", aldus een van de bronnen van de website. "(Ubisoft-topmensen) denken dat er ruimte is voor nog een battle royale-game met een soortgelijk concept." De vraag is natuurlijk of de afnemende populariteit van battle royale-games niet een teken is dat ontwikkelaars dit genre juist moeten ontlopen.

Ubisoft heeft in 2020 al Hyperscape uitgebracht, een andere poging om in te spelen op de toen nog populaire battle royale-markt. Ongeveer anderhalf jaar later ging de game offline. Blijkbaar heeft Ubisoft intern al zo'n twaalf battle royale-concepten geannuleerd.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!