Death's Gambit: Afterlife komt deze lente naar Xbox One
Gamer.nl
Nieuws

Death's Gambit: Afterlife komt deze lente naar Xbox One

Death's Gambit: Afterlife moet ergens deze lente voor Xbox One verschijnen.

Dat hebben uitgever Serenity Forge en ontwikkelaar White Rabbit aangekondigd. Een precieze releasedatum is er nog niet. De vernieuwde versie van Death's Gambit kwam vorig jaar al uit op Nintendo Switch, pc en later ook PlayStation 4.

In Death’s Gambit verkennen spelers een buitenaardse middeleeuwse planeet bevolkt door beesten, ridders en monsters. In de non-lineaire openwereld komen ze aan het einde van de levels oog in oog te staan met gigantische eindbazen. Afterlife heeft zes nieuwe bazen, tien nieuwe levels, een aangepaste spelwereld, 22 nieuwe wapens, honderd Talents, diverse upgrades, meerdere eindes, crafting en een wereldkaart.

De ontwikkelaar heeft tevens de uitbreiding Ashes of Vados aangekondigd, dat op 10 februari uitkomt op Steam en zo'n 8 euro moet gaan kosten. De dlc komt ergens deze lente naar Switch, PS4 en Xbox One.

Ashes of Vados biedt een nieuw eindbaasgevecht met een aangepast eindbaas genaamd The Eldritch Hand waarmee het verhaal van de game voorgoed wordt afgesloten. Daarnaast zit er een ultieme platformuitdaging in de vorm van Halls of Cruelty in. In een Horde-modus worden spelers ook op de proef gesteld, alsmede een Boss Rush-modus om eindbazen achter elkaar te verslaan.

Tot slot is de fysieke Switch-versie van Death's Gambit: Afterlife sinds gisteren verkrijgbaar.

©GMRimport

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Bioshock-achtige Welcome to Brightville onthuld
Gamer.nl
Nieuws

Bioshock-achtige Welcome to Brightville onthuld

Game staat gepland voor release in 2027 op pc, PS5 en Xbox Series

De op Unreal Engine 5 draaiende first-person-game Welcome to Brightville is gisteren aangekondigd.

De door in Kazachstan gevestigde studio Contrast Games ontwikkelde game haalt inspiratie uit spellen als Bioshock, Atomic Heart en System Shock, en speelt zich af in een "mana-punk stad" genaamd Brightville, "waar magie en steampunktechnologie botsen".

Spelers besturen een "automaat" die op een of andere manier niet beïnvloed wordt door de kunstmatige intelligentie die de stad in zijn ban houdt. De spelwereld moet daarbij op verschillende manieren reageren op acties en keuzes van de speler.

Men kan deelnemen aan gevechten, maar ook stealth inzetten om missies te klaren. Spelers gebruiken daarbij zowel aanvallende als verdedigende magische spreuken die ook gecombineerd kunnen worden.

Welcome to Brightville moet ergens in 2027 verschijnen op pc (Steam, Epic Games Store), PlayStation 5 en Xbox Series X en S.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Ubisoft zoekt ontwikkelaars voor Rayman-project
Gamer.nl
Nieuws

Ubisoft zoekt ontwikkelaars voor Rayman-project

Vorig jaar gaf het bedrijf al toe de franchise 'te verkennen'

Ubisoft Montpellier heeft vacatures uitstaan voor een Rayman-project.

Op social media deelde iemand een aantal vacatures voor Ubisoft Montpellier, de studio achter de Rayman-games, Prince of Persia: The Lost Crown en het ogenschijnlijk van de aardbodem verdwenen Beyond Good and Evil 2. Bij sommige van die vacatures valt te lezen dat het werk dat gedaan zal worden gerelateerd is aan Rayman.

Vorig jaar gaf Ubisoft na aanhoudende geruchten toe "de Rayman-franchise" te verkennen, maar meer details werden toen niet gegeven. De geruchten spraken van een remake van een Rayman-game, al werd niet duidelijk welke precies. "Het project bevindt zich nog in een vroeg stadium en we zullen later meer details delen", zo stelde Ubisoft. Mogelijk wijzen de vacatures er op dat de ontwikkeling nu op stoom komt. In de vacatures wordt overigens ook een onaangekondigd project aangehaald. Het is niet bekend wat daar onder valt.

De allereerste Rayman-game verscheen in 1995 op de PlayStation, Saturn, Jaguar en pc en wordt gezien als een uitstekende 2D-platformer met creatieve vormgeving. Het spel wordt wel als zeer uitdagend beschouwd. Directe vervolgen die de jaren daarna uitkwamen verplaatsten de actie naar drie dimensies. De reeks kreeg in 2011 min of meer een reboot met het tweedimensionale Rayman Origins, twee jaar later opgevolgd door Rayman Legends.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!