Trailer toont meer van aankomende Warhammer 40,000: Space Marine 2-dlc
Nieuws

Trailer toont meer van aankomende Warhammer 40,000: Space Marine 2-dlc

Alle belangrijke nieuwe content is geheel gratis

Focus Entertainment en Saber Interactive hebben een nieuwe trailer uitgebracht waarin meer getoond wordt van aankomende downloadbare content voor het onlangs verschenen Warhammer 40,000: Space Marine 2.

Het bedrijf onthulde eerder al een planning voor aankomende updates en dlc - waarbij duidelijk werd gemaakt dat alle nieuwe gameplaytoevoegingen gratis worden en cosmetische items via seizoenspassen worden ontgrendeld - maar de onderstaande trailer geeft nog wat meer prijs.

Zoals eerder al werd aangekondigd wordt de extra content in het eerste jaar over vier seizoenen verspreid. Het eerste seizoen is in september begonnen en heeft onder andere de Battle Barge-arena en privélobby's voor PvE-gevechten toegevoegd.

Het tweede seizoen, dat ergens "binnenkort" beschikbaar moet komen, voegt een nieuwe PvE-missie toe waarbij spelers terugkeren naar Kadaku om het op te nemen tegen de Hierophant Bio-Titan, de grootste en engste Tyranid tot dusver. Ook wordt een nieuwe Lethal-moeilijkheidsgraad toegevoegd. Verder kan men aan de slag met het nieuwe Neo-Volkite-pistool. Mensen die de seizoenspas aanschaffen ontvangen nieuwe cosmetische items gebaseerd op Dark Angels. Naast de nieuwe trailer kan hieronder ook nog eens het overzicht van aankomende content bekeken worden.

De game is nu verkrijgbaar voor PlayStation 5, Xbox Series-consoles en pc. Kamal van de Pol was positief over Space Marine 2 in de Gamer.nl-recensie, waarin de game met een 9 beloond werd: "Warhammer 40,000: Space Marine 2 is een sterk afgewerkte actiegame, zelfs voor wie nooit eerder in aanraking is gekomen met Warhammer. De gelikte gameplay maakt elk gevecht een rush van adrenaline met genoeg manieren om je speelstijl aan te passen. Het diepgaande, op personages gerichte verhaal maakt het zowel voor zowel Warhammer-fans als nieuwkomers boeiend, terwijl de robuuste modi en aanpassingsmogelijkheden je laten terugkeren voor meer."

Watch on YouTube

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
IO Interactive brengt MindsEye van voormalige GTA-producent uit
Nieuws

IO Interactive brengt MindsEye van voormalige GTA-producent uit

De game maakt ook onderdeel uit van online platform Everywhere

IO Interactive is een samenwerking aangegaan met Build a Rocket Boy, de studio van voormalige Grand Theft Auto-producent Leslie Benzies, om MindsEye uit te brengen.

Dat kondigden de bedrijven vandaag aan. MindsEye werd eerder al aangekondigd als een episodische openwereldgame waarvan de eerste teaser trailer wel wat wegheeft van de GTA-reeks. De game wordt gemaakt met dezelfde tools als Everywhere, een online platform waarmee spelers hun eigen levels of complete games kunnen maken. De studio van Benzies gebruikt Everywhere dus ook om MindsEye te creëren. Sterker nog: na de release van elke aflevering moeten de assets van MindsEye in Everywhere beschikbaar komen zodat spelers er mee aan de slag kunnen.

De aankondiging dat IO Interactive - onder andere bekend van de Hitman-reeks en een aankomend James Bond-spel - MindsEye gaat distribueren, levert wel enige verwarring op. Eerder gaf Benzies namelijk aan dat MindsEye binnen Everywhere zou verschijnen. Het is niet duidelijk of dat nog steeds de bedoeling is en waar Build a Rocket Boy IO Interactive's hulp dan voor nodig heeft. Mogelijk bestaan de projecten ook los van elkaar, zodat mensen die geen interesse hebben in het maken van eigen ervaringen in Everywhere, toch kunnen genieten van MindsEye.

Hoe dan ook geeft IO Interactive aan dat de uitgeversafspraak alleen voor MindsEye geldt. "Build a Rocket Boy werkt nog altijd aan het Everywhere-product, maar dat is aan hen. Er komt nog meer communicatie over de synergie en connecties tussen (de twee producten). Maar onze uitgeversdeal draait puur om MindsEye, dat een volledig AAA-universum op zichzelf biedt."

Afgelopen zomer is er overigens een gesloten bèta gehouden van Everywhere, het online platform waar MindsEye op een of andere manier dus ook onderdeel van gaat uitmaken. Hieronder kan de vorig jaar verschenen teaser trailer van MindsEye nogmaals bekeken worden.

Watch on YouTube

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nieuwe Xbox-modellen verbruiken minder stroom
Nieuws

Nieuwe Xbox-modellen verbruiken minder stroom

Ook zijn ze iets lichter

De drie nieuwe Xbox-modellen die sinds gisteren te koop zijn, blijken iets aangepast ten opzichte van oudere modellen, waardoor ze minder stroom gebruiken.

Daar is YouTuber Austin Evans achter gekomen. Hoewel de prestaties van de nieuwe consoles gelijk blijven, zorgt een nieuwe soc in de apparaten die van 7nm naar 6nm is overgestapt er voor dat er minder stroom wordt verbruikt.

Zo gebruikt het nieuwe Series X-model zonder diskdrive bijna twee keer zo weinig stroom wanneer het geen games afspeelt, en verbruikt de Series X met disdrive nu 156W tijdens het spelen van een game in plaats van 167W zoals oude modellen. De koeler van de consoles blijkt ook veranderd en maakt de consoles ongeveer 100 gram lichter.

De drie verschillende modellen zijn sinds gisteren te bestellen via de officiële Xbox-website, naast eerder uitgekomen modellen. Men kan hier kiezen tussen de verschillende Xbox Series X-modellen, en hier tussen diverse Series S-modellen. Het gaat om een witte Xbox Series X zonder diskdrive met een schijf van 1TB (499,99 euro), een Xbox Series X met diskdrive en 2TB aan schijfruimte in de kleur Galaxy Black (649,99 euro), en een witte Xbox Series S zonder diskdrive met 1TB (349,99 euro). 

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!