Star Wars Outlaws krijgt grootste marketingcampagne voor Ubisoft-game ooit
Nieuws

Star Wars Outlaws krijgt grootste marketingcampagne voor Ubisoft-game ooit

De game verschijnt op 30 augustus op PS5, Xbox Series en pc

Ubisoft heeft zijn grootste marketingcampagne ooit in de steigers staan voor Star Wars Outlaws.

Dat heeft Ubisoft-CEO Yves Guillemot laten weten aan investeerders (via Insider Gaming). Hij zei het volgende: "We rekenen op een sterke release voor Star Wars Outlaws. Het is een van de games dit jaar waar mensen het meeste op zitten te wachten en we krijgen erg positieve feedback van de community, en we hebben de grootste marketingcampagne voor een Ubisoft-game ooit in petto."

Precieze bedragen werden niet genoemd, maar aangezien het bekend is dat de marketing van Assassin's Creed-games vaak al in de honderden miljoenen dollars loopt, is het waarschijnlijk dat er voor Star Wars Outlaws ook aan dergelijke bedragen gedacht moet worden.

Star Wars Outlaws draait om het nieuwe personage Kay Vess, een relatieve nieuweling in de onderwereld die al van kleins af aan voor haarzelf en de schattige Merqaal Nix zorgt. De game speelt zich af tussen Episode 5 en Episode 6 van de Star Wars-films, wat betekent dat de burgeroorlog tussen de Empire en de Rebellion in volle gang is.

Outlaws verschijnt op 30 augustus voor PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc. Mensen die de Gold- of Ultimate-editie van de game aanschaffen, ontvangen drie dagen eerder toegang, alsmede extra's zoals een exclusieve missie en cosmetische items.

Hieronder is een nieuwe video te zien - gedeeld door IGN - waarin wordt gekeken naar de maan Toshara, een van de locaties in de game.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Guacamelee-ontwikkelaar onthult aankomend jaar volgende game
Nieuws

Guacamelee-ontwikkelaar onthult aankomend jaar volgende game

Meest recente spel van de studio is Nobody Saves the World

Drinkbox Studios, de ontwikkelaar van de Guacamelee-spellen, zal in 2025 zijn nieuwe game aankondigen.

Dat heeft de ontwikkelaar laten weten op social media. Details over de nieuwe game werden niet gegeven, maar zullen dus wel in 2025 volgen.

Drinkbox Studios is vooral bekend van de twee Guacamelee-games, metroidvania's met een focus op platformgameplay. Het meest recente wapenfeit van de studio is echter het in 2022 verschenen Nobody Saves the World.

In Nobody Saves the World stappen spelers in de schoenen van Nobody, een personage dat ruim vijftien verschillende gedaanten kan aannemen. Elke gedaante beschikt over een unieke vaardigheid, die spelers moeten combineren om puzzels op te lossen en quests te voltooien.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Gerucht: Call of Duty: World at War en Singularity in mei naar Game Pass
Nieuws

Gerucht: Call of Duty: World at War en Singularity in mei naar Game Pass

In maart zou ook een andere Call of Duty-game aan Game Pass worden toegevoegd

Een insider claimt dat de spellen Call of Duty: World at War en Singularity in de loop van 2025 naar Xbox Game Pass komen.

Sinds Activision Blizzard onderdeel uitmaakt van Microsoft zijn er diverse games van de uitgever op Game Pass verschenen, waaronder Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Diablo 4, Call of Duty: Modern Warfare 3 en Spyro Reignited Trilogy. Ook is op release meteen Call of Duty: Black Ops 6 op Game Pass geplaatst. Het is echter duidelijk dat de oude games van Activision Blizzard verspreid worden uitgebracht op de abonnementsdienst.

Volgens insider eXtas1s kunnen Game Pass-abonnees volgend jaar in ieder geval Treyarchs Call of Duty: World at War en Raven Softwares Singularity verwachten. Beide games zouden rond mei 2025 aan de dienst worden toegevoegd. Tot slot meldt de insider dat mensen in maart ook een andere Call of Duty-game op Game Pass kunnen verwachten, maar wordt geen titel genoemd. Officieel is op moment van schrijven nog niets officieel bevestigd.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!