S.T.A.L.K.E.R. 2 bevat uniek geanimeerde gebitten
De ontwikkelaar van Stalker 2 maakt gebruikt van een speciale tool die ervoor zorgt dat ieder gebit in de game uniek is.
Dat blijkt uit een onlangs verschenen
over de ontwikkeling van de game. In de update wordt onder andere getoond hoe gedetailleerd de modellen van personages precies zijn. Zo wordt gedemonstreerd hoe een bepaalde tool alle gebitten van de personages vervangt met unieke tanden.
Volgens de ontwikkelaar zorgt een uniek gebit voor een uniek personage. Er wordt dan ook trots gesproken over het feit dat ieder personage over een unieke lach, of grimas. beschikt.
In 2007 verscheen de bejubelde shooter S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en in 2009 verscheen S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. GSC Game World zou kort daarna aan een nieuwe game in de reeks beginnen, maar sloot opeens zijn deuren. Deze nieuwe game werd in 2018 aangekondigd, maar sindsdien zijn er geen nieuwe details naar buiten gekomen. Duidelijk is alleen dat het spel op Unreal Engine 4 draait en dat het ergens in 2021 moet verschijnen.