Spawn en Diablo-operators komen naar Call of Duty: Modern Warfare 2 en Warzone 2
Gamer.nl
Nieuws

Spawn en Diablo-operators komen naar Call of Duty: Modern Warfare 2 en Warzone 2

Games krijgen ook Halloween-thema

Activision heeft details over het aankomende zesde seizoen van Call of Duty: Modern Warfare 2 en Warzone 2.0 onthuld. Zo is duidelijker dat er operators gebaseerd op Spawn en Diablo naar de games komen en dat er een Halloween-evenement op stapel staat.

De battle pass van seizoen 6 bevat weer honderd tiers aan content, waaronder Spawn als speelbare operator. Mensen die de batte pass kopen ontgrendelen meteen Al Simmons - de 'reguliere' versie van Spawn. Qua nieuwe wapens kunnen de TR-76 Geist assault rifle, ISO 9mm submachine gun en Dual Kamas-meleewapens worden ontgrendeld.

De Doom Chainsaw kan in het midden van het seizoen via een bundel worden gekocht. Andere bundels die beschikbaar komen draaien rondom LIlith en Inarius uit Diablo, Skeletor uit Masters of the Universe, Alucard uit Hellsing en Ash Williams uit Evil Dead.

Voor zowel de multiplayer van Call of Duty: Modern Warfare 2 als Warzone 2 kunnen spelers het The Haunting-evenement verwachten, wat Halloween-achtige toevoegingen brengt op de maps. In Warzone komt ook een evenement voor Al Mazrah beschikbaar genaamd Operation Nightmare, waarin spelers monsters moeten verslaan.

De Modern Warfare 2-multiplayer voegt aan het begin van het seizoen twee reguliere 6v6-maps (La Casa en Koro Village) en twee Gunfight-maps (King en Fight) toe. In het midden van het seizoen worden Al Asilo en Embassy in een spookthema gegoten.

Meer details zijn op de officiële website te lezen. Het zesde seizoen gaat aanstaande woensdag van start. Ondertussen wordt er ook gewerkt aan Call of Duty: Modern Warfare 3, dat op 10 november uitkomt.

View post on X

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered aangekondigd en uitgekomen
Gamer.nl
Nieuws

The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered aangekondigd en uitgekomen

De game werd vanmiddag officieel uit de doeken gedaan

The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered is vandaag officieel aangekondigd middels een livestream. De game is meteen beschikbaar.

In de aankondigingsvideo praatten Bethesda's Todd Howard en Matt Carofano over de nieuwe editie van de game. In eerste instantie werden beelden van het origineel getoond, dat in 2006 op Xbox 360 en pc en in 2007 op PlayStation 3 uitkwam. Er werd gekeken naar het belang van de release van dit origineel, dat openwereld-rpg's naar een hoger niveau tilde.

Vervolgens toonde de livestream beelden van de nieuwe versie van het spel. Daarbij lag er veel nadruk op de grafische verbeteringen van de game, die mogelijk worden gemaakt door Unreal Engine 5. Door de toename van details moeten spelers zich nog meer onderdeel van de spelwereld voelen.

Gameplay is ook op de schop gegaan. Hoewel de game trouw aan het origineel blijft, zijn gameplaysystemen verbeterd. Ook animaties van personages en vijanden zijn verbeterd. Tijdens gevechten vliegen de vonken en bloedspetters van het gevecht af. Hoewel de game door de meesten met een eerstepersoonsperspectief wordt gespeeld, is er ook een derdepersoonsperspectief, die in deze versie beter moet werken. Dialogen klinken natuurlijker, maar de soms opmerkelijke gesprekken die het spel zijn charme geven zijn behouden.

Oblivion Remastered wordt gezien als "de meest complete versie van Oblivion". Alle dlc - waaronder de verhalende uitbreidingen - zitten ook bij het spel inbegrepen. De game is nu verkrijgbaar op Xbox Series-consoles, Steam en PlayStation 5, en staat ook op Game Pass. De game kost 54,99 euro, al is er ook een Deluxe-uitvoering van 64,99 euro, inclusief de befaamde horse armor.

Er gingen al geruime tijd geruchten dat er een remake of remaster van The Elder Scrolls 4: Oblivion in ontwikkeling was. Er waren zelfs screenshots uitgelekt. Volgens die geruchten werkt Virtuos aan de remake, en dat blijkt nu ook te kloppen. De studio is ook bekend van de aankomende remake van Metal Gear Solid 3: Snake Eater.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Batterijduur Switch 2 Pro Controller gelijk aan vorige versie
Gamer.nl
Nieuws

Batterijduur Switch 2 Pro Controller gelijk aan vorige versie

Maar hij laadt wel sneller op

De batterijduur van de Nintendo Switch 2 Pro Controller is gelijk aan die van de Pro Controller van de eerste Switch, terwijl hij wel sneller oplaadt.

Dat spotte Nintendo Life op de officiële website van Nintendo. Net zoals de Pro Controller voor de eerste Switch, gaat de Pro Controller voor de Switch 2 ongeveer veertig uur mee voordat hij weer opgeladen moet worden. De Switch 2 Pro Controller doet er echter ongeveer 3,5 uur over om zich volledig op te laden, terwijl dit met de eerste Pro Controller zo'n 6 uur duurde.

We wisten al dat de Switch 2 Pro Controller diverse toevoegingen heeft. Zo zitten er aan de achterkant twee nieuwe knoppen - de GL- en GR-knoppen - en is er net als op de nieuwe Joy-Cons een C-knop aanwezig waarmee GameChat opgestart kan worden. De controller heeft ook HD Rumble 2, wat voor nog gedetailleerdere force feedback moet zorgen.

Het was al bekend dat huidige Pro Controllers en Joy-Cons ook gebruikt kunnen worden op de Switch 2. Het is alleen niet mogelijk om met de huidige controllers de Switch 2 uit slaapstand te halen. De Switch 2 - alsmede de Switch 2 Pro Controller - verschijnt op 5 juni.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!