PlayStation Black Friday-uitverkoop is begonnen
Nieuws

PlayStation Black Friday-uitverkoop is begonnen

Met korting op consoles, accessoires en games

De Black Friday-uitverkoop van PlayStation is vandaag van start gegaan.

Zo kan men diverse kortingen op hardware en accessoires krijgen via de PlayStation Direct-winkel. De PlayStation 5 Slim met diskdrive kost 474,99 euro in plaats van 549,99 euro. De digitale editie van de PS5 Slim gaat voor 374,99 euro in plaats van 449,99 euro over de toonbank. Er zijn ook Fortnite Cobalt Star-bundels met deze consoles voor dezelfde prijs beschikbaar.

De PlayStation VR2 kost nu tijdelijk 399,99 euro in plaats van 599,99 euro. Diverse andere accessoires zijn ook met korting verkrijgbaar. Zo kost een reguliere DualSense-controller nu 59,99 euro in plaats van 79,99 euro en kan de DualSense Edge-controller voor 219,99 euro in plaats van 239,99 euro gekocht worden. Ook PS5-covers, Pulse Elite-headsets en Pulse Explore-oortjes zijn met korting te koop. Op de Direct-winkel staan ook fysieke games met korting te koop, waaronder Astro Bot, Stellar Blade en de The Last of Us-games. Overigens ontvangen PS Plus-leden 5 procent extra korting op sommige producten in de PS Direct-winkel.

Verder zijn op de PlayStation Store honderden digitale games met korting verkrijgbaar. Zo kost Marvel's Spider-Man 2 tijdelijk 49,59 euro, gaat EA Sports FC 25 voor 39,99 over de toonbank, kan Star Wars Outlaws nu voor 59,99 euro gekocht worden, is de PS5-versie van Hogwarts Legacy afgeprijsd naar 22,49 euro, kost Baldur's Gate 3 tijdelijk 55,99 euro, gaat Diablo 4 voor 29,99 euro over de toonbank, kosten God of War Ragnarök en The Last of Us: Part 2 Remastered nu 39,99 euro en betaalt men nu 22,49 euro voor Assassin's Creed Mirage.

Huidige PlayStation Plus Essential-leden kunnen met 25 procent korting upgraden naar Extra, terwijl Extra-leden met 30 procent korting kunnen upgraden naar Premium. Daarnaast kunnen nieuwe leden die een jaarabonnement op PS Plus afsluiten tot wel 30 procent korting innen.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Screenshots te zien van Star Wars-strategiegame van Respawn en Bit Reactor
Nieuws

Screenshots te zien van Star Wars-strategiegame van Respawn en Bit Reactor

De game wordt op 19 april officieel uit de doeken gedaan

Er zijn screenshots online verschenen van wat een vroege versie van de Star Wars-strategiegame van Respawn Entertainment en Bit Reactor schijnt te zijn.

De screenshots zijn volgens Mp1st afkomstig uit de online portfolio van een Bit Reactor-werknemer en zouden een versie van de game uit 2023 tonen. De game zou intern 'Bruno' als projectnaam dragen.

De screenshots tonen in ieder geval elementen die schering en inslag zijn binnen het turn-based strategiegenre, zoals een isometrisch camerastandpunt. Te zien is hoe Mandalorians en een droid schuilen voor schietende Stormtroopers. Ook zijn er allerlei items die ingezet kunnen worden via de interface te zien.

In 2022 gaven EA en Respawn al eerste details over drie Star Wars-games die in ontwikkeling waren. Een daarvan is deze tactische game, die nog niet officieel aan de buitenwereld is getoond. De game wordt ontwikkeld door Apex Legends- en Star Wars Jedi-studio Respawn Entertainment in samenwerking met Bit Reactor, bestaande uit voormalige Xcom-ontwikkelaars.

Onlangs werd bekendgemaakt dat de Star Wars-strategiegame op 19 april officieel wordt getoond. De onthulling wordt onderdeel van Star Wars Celebration Japan, dat op 18 april begint. Op 19 april wordt de game live op de 'Galaxy Stage' uit de doeken gedaan.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Take-Two wil met gebrek aan GTA 6-nieuws 'enorme verwachtingen' creëren
Nieuws

Take-Two wil met gebrek aan GTA 6-nieuws 'enorme verwachtingen' creëren

De uitgever wil pas dichter bij de releasedatum de marketing opvoeren

Uitgever Take-Two Interactive meent dat het gebrek aan nieuws rondom Grand Theft Auto 6 "enorme verwachtingen" creëert, en dat het beter is om dichter bij release meer informatie te delen.

De eerste en tot nu toe enige trailer van Grand Theft Auto 6 verscheen eind 2023. Sindsdien is het stil rondom de game. Take-Two heeft alleen meermaals aangegeven dat de game in het najaar van 2025 verschijnt.

In een interview met Bloomberg meldt Take-Two-CEO Strauss Zelnick nu dat de reden voor zo weinig communicatie rondom de game is dat het "enorme verwachtingen" voor Grand Theft Auto 6 creëert. "De verwachtingen voor die game zijn misschien wel de hoogste verwachtingen die ik ooit voor een entertainmentproduct heb gezien. We willen die verwachtingen en het enthousiasme er omheen vasthouden."

Zelnick vergelijkt het met andere bedrijven die soms jaren voordat een game uitkomt er al promotie voor maken. "We zijn er achter gekomen dat het beter is om de marketing relatief vlakbij de release van de game op te voeren, zodat we aan de ene kant enthousiasme creëren, en aan de andere kant ook weer geen onvervulde verwachtingen creëren."

Volgens Zelnick is het feit dat er meer dan twaalf jaar tussen de release Grand Theft Auto 5 en het zesde deel zit, "om onze IP's te laten rusten. Sommige concurrenten brengen heel vaak nieuwe delen uit, soms zelfs jaarlijks. Dat doen wij alleen met onze sportgames." Daarbij zoekt ontwikkelaar Rockstar volgens Zelnick "perfectie in wat ze doen en perfectie is een behoorlijk hoge lat".

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!