Moeilijkheidsgraden van Dragon Age: The Veilguard onthuld

Moeilijkheidsgraden van Dragon Age: The Veilguard onthuld

Er zijn daarbij opties om de complet ervaring te customizen

Het is duidelijk welke moeilijkheidsgraden er in het later dit jaar te verschijnen Dragon Age: The Veilguard zitten.

Dat werd onthuld in een artikel van Game Informer. Zo is er 'Storyteller', de makkelijkste moeilijkheidsgraad die voor spelers is die het verhaal volgen belangrijker vinden dan de gevechten. 'Adventurer' is een gebalanceerde ervaring, terwijl 'Nightmare' logischerwijs een stuk uitdagender is.

Er is ook een optie genaamd 'Unbound'. Daarin kan men zelf allerlei aanpassingen maken aan de manier waarop gevechten en missies werken. Zo zijn er opties voor aim assistance en auto-aim en kan men bepalen hoeveel schade aanvallen van vijanden doen. Er is zelfs een optie die er voor zorgt dat spelers niet kunnen sterven. Volgens Bioware is dit in de game verwerkt om er voor te zorgen dat iedereen de game kan spelen.

Game Informer sluit overigens niet uit dat er meer moeilijkheidsgraden zijn, maar deze opties waren beschikbaar in de gameplaydemo die ze voorgeschoteld kregen. Overigens kan men gedurende het spelen vrij wisselen tussen de moeilijkheidsgraden, behalve wanneer 'Nightmare' is gekozen - die optie is permanent.

In Dragon Age: The Veilguard, de vierde game in de Dragon Age-reeks, trekken spelers er op uit om de vernietigende kracht van de elvengoden tegen te gaan. Spelers staan bekend als Rook, die samen met zijn metgezellen aan de frontlinie vecht. Dragon Age: The Veilguard verschijnt aankomend najaar op Steam, Epic Games Store, PlayStation 5 en Xbox Series X en S. Bekijk hier recentelijk uitgekomen gameplay.

Playstation 5

Playstation 5 kopen?

Kopen voor Playstation 5

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!

Door dit soort onzin koop ik tegenwoordig geen spellen meer. Ze halen alle uitdaging uit de games. Ongelooflijk slechte ontwikkeling

-3
test

ik vind dit juist een goede ontwikkeling, zo kan iedereen dit spel spelen op de manier zoals je dat zelf wilt, wil je moeilijk ga dan voor nightmare, en de uitdaging is er dus gewoon als je dat wilt. Ideaal juist dat die keuze er dan is zodat geen enkele speler buitengesloten wordt.

[Reactie gewijzigd door Lucanto op 3 juli 2024 - 10:21]

0

Het zorgt er toch voor dat het dan voor mij minder leuk word om games te spelen. Dat is puur vanwege de optie dat het er is ben je zelf ook snel geneigd om deze aan te zetten als je ergens vast zit. Dat haalt helaas de voldoening eruit als je een missie heb geklaard. Als er geen optie is om deze aan te zetten dan zul je zelf moeten struggelen en uitzoeken hoe je verder komt in het spel omdat er geen andere optie is. Ze hoeven niet constant rekening te houden met alle kleine kinderen of huil baby's die gewoon niet skilled genoeg zijn of te lui zijn om verder te komen in de game. Er zijn genoeg andere games waarbij je word gebabysit. Niet alle games horen zo te zijn. En ergste van allen is dat deze spelers ook de mogelijkheid krijgen om mee te doen met ranked matches online(zie sf6). Dit is zo oneerlijk tegenover de skilled players die alle inputs zelf moeten invoeren en de noobies met 2 knopjes alle combo's en supermoves kunnen uitvoeren. Ik walg hier echt van en het word ook nog toegejuicht bahh

-1

Het zorgt er toch voor dat het dan voor mij minder leuk word om games te spelen. Dat is puur vanwege de optie dat het er is ben je zelf ook snel geneigd om deze aan te zetten als je ergens vast zit. Dat haalt helaas de voldoening eruit als je een missie heb geklaard. Als er geen optie is om deze aan te zetten dan zul je zelf moeten struggelen en uitzoeken hoe je verder komt in het spel omdat er geen andere optie is. Ze hoeven niet constant rekening te houden met alle kleine kinderen of huil baby's die gewoon niet skilled genoeg zijn of te lui zijn om verder te komen in de game. Er zijn genoeg andere games waarbij je word gebabysit. Niet alle games horen zo te zijn. En ergste van allen is dat deze spelers ook de mogelijkheid krijgen om mee te doen met ranked matches online(zie sf6). Dit is zo oneerlijk tegenover de skilled players die alle inputs zelf moeten invoeren en de noobies met 2 knopjes alle combo's en supermoves kunnen uitvoeren. Ik walg hier echt van en het word ook nog toegejuicht bahh

-1

Waarom is dit een slechte ontwikkeling, iedereen kan nu de game spelen zoals hij of zij wilt. Ook jij die het op zijn allermoeilijkst wil spelen omdat je zo goed bent. Waarom zou je andere mensen de mogelijkheid misgunnen de game te spelen op de manier die het beste bij hun past?

2

Het zorgt er toch voor dat het dan voor mij minder leuk word om games te spelen. Dat is puur vanwege de optie dat het er is ben je zelf ook snel geneigd om deze aan te zetten als je ergens vast zit. Dat haalt helaas de voldoening eruit als je een missie heb geklaard. Als er geen optie is om deze aan te zetten dan zul je zelf moeten struggelen en uitzoeken hoe je verder komt in het spel omdat er geen andere optie is. Ze hoeven niet constant rekening te houden met alle kleine kinderen of huil baby's die gewoon niet skilled genoeg zijn of te lui zijn om verder te komen in de game. Er zijn genoeg andere games waarbij je word gebabysit. Niet alle games horen zo te zijn. En ergste van allen is dat deze spelers ook de mogelijkheid krijgen om mee te doen met ranked matches online(zie sf6). Dit is zo oneerlijk tegenover de skilled players die alle inputs zelf moeten invoeren en de noobies met 2 knopjes alle combo's en supermoves kunnen uitvoeren. Ik walg hier echt van en het word ook nog toegejuicht bahh

-1
test

Zolang de keuze er is, is er toch niets aan de hand? Speel je voor het verhaal, doe je storyteller, speel je voor een uitdaging, doe je nightmare. Niet iedereen speelt games hetzelfde en dat is prima toch?

4

Het zorgt er toch voor dat het dan voor mij minder leuk word om games te spelen. Dat is puur vanwege de optie dat het er is ben je zelf ook snel geneigd om deze aan te zetten als je ergens vast zit. Dat haalt helaas de voldoening eruit als je een missie heb geklaard. Als er geen optie is om deze aan te zetten dan zul je zelf moeten struggelen en uitzoeken hoe je verder komt in het spel omdat er geen andere optie is. Ze hoeven niet constant rekening te houden met alle kleine kinderen of huil baby's die gewoon niet skilled genoeg zijn of te lui zijn om verder te komen in de game. Er zijn genoeg andere games waarbij je word gebabysit. Niet alle games horen zo te zijn. En ergste van allen is dat deze spelers ook de mogelijkheid krijgen om mee te doen met ranked matches online(zie sf6). Dit is zo oneerlijk tegenover de skilled players die alle inputs zelf moeten invoeren en de noobies met 2 knopjes alle combo's en supermoves kunnen uitvoeren. Ik walg hier echt van en het word ook nog toegejuicht bahh

[Reactie gewijzigd door Antiremake op 3 juli 2024 - 19:19]

-1

Aanbevolen voor jou