Eerste grote Deathloop-update verbetert npc's en framerate
Bethesda en Arkane Studios hebben de eerste grote update voor Deathloop uitgebracht.
De update is op Playstation 5 zo'n 5 GB groot en verbetert onder ander de 'looplijnen' en reacties van npc's op spelers. Ook moet de framerate stabieler zijn wanneer spelers ray-tracing gebruiken, zijn de vibraties van de DualSense-controller aangepast en is er een HDR-kalibratiescherm toegevoegd.
Op pc is de update zo'n 11 GB groot en moeten naast bovenstaande verbeteringen ook de algemene prestaties en camerabewegingen zijn verbeterd. Ook is er nu ondersteuning voor DLSS en wordt audio uit de DualSense-controller ondersteund.
Op de website van de game is de volledige lijst met verbeteringen te vinden.
In Deathloop arriveren spelers op een wetteloos eiland genaamd Blackreef. Ze zitten gevangen in een soort loop waarbij de dag zich telkens herhaalt, tenzij men op één dag de acht doelwitten op de juiste volgorde doodt. Het doel is de doelwitten vinden, de volgorde aanhouden en daarmee de loop te doorbreken. Deathloop is verkrijgbaar voor PlayStation 5 en pc.