Dragon Ball: Sparking! Zero is snelst verkochte game binnen de franchise
Nieuws

Dragon Ball: Sparking! Zero is snelst verkochte game binnen de franchise

Er zijn vijf miljoen exemplaren van de fighter verkocht

Dragon Ball: Sparking! Zero blijkt de snelst verkochte Dragon Ball-game tot dusver te zijn.

Dat heeft Bandai Namco aangekondigd. De game verscheen afgelopen oktober en is wereldwijd inmiddels vijf miljoen keer verkocht.

Dragon Ball: Sparking! Zero is een voortzetting van Budokai Tenkaichi, waarvan het eerste deel in 2005 verscheen voor de PlayStation 2. Deze fighters speelden zich in tegenstelling tot Dragon Ball FighterZ niet af in 2D, maar gebruiken een third-person camera die zich achter de schouder van het speelbare personage bevindt.

In totaal bevat de game 182 speelbare personages. Via een seizoenspas zullen er nog eens meer dan twintig personages aan de game worden toegevoegd. De game is ontwikkeld door Spike Chunsoft. Dragon Ball: Sparking! Zero is verkrijgbaar voor PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc (via Steam).

Dwayne Vrancken beloonde het spel met een 8 in de Gamer.nl-review: "Dragon Ball: Sparking! Zero brengt je in al zijn facetten terug naar de gloriedagen van de Budokai-reeks, maar is completer dan ooit door de toevoeging van de meest recente films en de Dragon Ball Super-anime. Van de kwalitatief hoogstaande presentatie en uitgebreide verhaalmodus tot de ongemakkelijke camerabewegingen en zelfs de besturing: alles voelt aan zoals het vroeger was. Het eindresultaat is dan ook onmisbaar voor elke Dragon Ball-fan, al zal die misschien wel teleurgesteld zijn door het ontbreken van de steengoede manga-chapters die nog niet geanimeerd zijn."

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Door Star Fox geïnspireerde Wild Blue onthuld tijdens Humble Games Showcase
Nieuws

Door Star Fox geïnspireerde Wild Blue onthuld tijdens Humble Games Showcase

Ook dlc voor Bo: Path of the Teal Lotus kwam voorbij

Gisteren werd de Humble Games Showcase uitgezonden, waar diverse aankomende indiegames voorbijkwamen - waaronder de door Star Fox geïnspireerde on-rails shooter Wild Blue.

De game van ontwikkelaar Chuhai Labs moet "de on-rails avonturen uit de jaren negentig" in een nieuw jasje stoppen. In de game besturen spelers Bowie Stray en zijn team van Blue Bombers terwijl ze door de lucht vliegen en de wereld redden.

De ontwikkelstudio is opgericht door Giles Goddard, de programmeur van de oorspronkelijke Star Fox (in Europa bekend als Starwing). Het spel komt op een nog onbekend moment uit op Steam.

Andere games die tijdens de Humble Games Showcase werden onthuld of getoond, zijn onder andere Wall World 2, Antro, Future Vibe Check, Town of Zoz, Monaco 2 en dlc voor Bo: Path of the Teal Lotus. Hieronder is een selectie aan beelden te zien, gevolgd door de complete presentatie.

Watch on YouTube

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Klassieke Firefight-modus beschikbaar in Halo Infinite
Nieuws

Klassieke Firefight-modus beschikbaar in Halo Infinite

Als onderdeel van Operation: Blue Team

De klassieke Firefight-modus is nu speelbaar in de multiplayer van Halo Infinite.

De modus verscheen eerder deze week in de game. Firefight werd in Halo 3: ODST geïntroduceerd en maakt nu onderdeel uit van Operation: Blue Team in Halo Infinite. Spelers kunnen daarin een Firefight Classic-speellijst vinden met daarin nieuwe versies van klassieke maps.

In Firefight Classic moet een team bestaande uit vier spelers zo lang mogelijk zien te overleven terwijl er golven aan vijanden tegenover hen staan. Een ronde bestaat uit vijf van die golven, en drie rondes en een bonusronde zijn een 'set'.

Veel spelers zijn blij met de terugkeer van de modus. Meer informatie is in deze blogpost te vinden. Operation: Blue Team loopt op 8 april af.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!