Bevestigd: Levels in nieuwe versie Tony Hawk's Pro Skater 4 hebben timer
Nieuws

Bevestigd: Levels in nieuwe versie Tony Hawk's Pro Skater 4 hebben timer

De open structuur van het origineel gaat op de schop

Diverse websites hebben navraag gedaan bij Activision over de structuur van Tony Hawk's Pro Skater 4 in het pas aangekondigde Tony Hawk's Pro Skater 3+4. Daarmee is bevestigd dat de open structuur van levels uit de vierde game inderdaad verdwijnt.

Toen Tony Hawk's Pro Skater 3+4 onlangs werd aangekondigd, viel in een officiële tekst over de game al te lezen dat de timer van 2 minuten ook voor de levels in Tony Hawk's Pro Skater 4 zou gelden. Dat is opvallend, omdat de oorspronkelijke PlayStation 2-versie van die game spelers meer vrijheid gaf en deze timer liet vallen. In plaats daarvan konden spelers vrij in deze levels rondskaten en werden bepaalde missies getriggerd wanneer men er naartoe skate. De PS1-versie van de oorspronkelijke game had overigens wel de timer en aangepaste missies die daarbij pasten.

Omdat sommige fans twijfelden of dit echt betekent dat de oude structuur uit de game verdwijnt, hebben diverse websites navraag gedaan. Het blijkt inderdaad te kloppen, zo meldt onder andere Eurogamer: levels in de nieuwe uitgave van de vierde game kunnen alleen met de timer van 2 minuten gespeeld worden, of natuurlijk via de Free Skate-modus waar geen timer aanwezig is, maar waar ook geen missies gedaan kunnen worden.

Het eerder deze week aangekondigde Tony Hawk’s Pro Skater 3+4 giet Tony Hawk's Pro Skater 3 en Tony Hawk's Pro Skater 4 in een modern jasje, met verbeterde graphics, de oorspronkelijke soundtrack, alle oude levels en nieuwe skateparken, waaronder Waterpark. Ook Create-A-Skater en Create-A-Park keren terug.

Tony Hawk's Pro Skater 3+4 verschijnt op 11 juli voor Xbox Series X en S, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, Nintendo Switch en pc (Steam, Windows en Battle.net). Ook staat het spel vanaf de releasedatum op Xbox Game Pass.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Uitgebreide gameplaybeelden van Atomfall getoond
Nieuws

Uitgebreide gameplaybeelden van Atomfall getoond

Game komt op 27 maart naar pc, PlayStation- en Xbox-consoles

In een 'Extended Gameplay Showcase' geeft Rebellion een uitgebreide blik op het aankomende Atomfall.

Ontwikkelaar Ben Fisher praat hierin ondertussen over wat spelers te wachten staat. Atomfall speelt zich vijf jaar na een nuclaire ramp in Noord-Engeland af. Hoewel het om een fictioneel verhaal gaat, is de game geïnspireerd door een echte nucleaire ramp die in 1957 in Noord-Engeland voorkwam. Toen brak er brand uit in een plutoniumfabriek. In de game zijn de gevolgen logischerwijs nog erger, en wordt er vijf jaar na een nucleaire ramp gekeken hoe de wereld er aan toe is.

De survival-actiegame richt zich op singleplayergameplay. Spelers verkennen een post-nucleaire omgeving en moeten craften, handelen en materialen zoeken terwijl ze vechten om te overleven. De wereld is namelijk gevuld met gemuteerde wezens, cults en gevaarlijke facties.

Atomfall komt op 27 maart naar PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc. Ook komt de game op release op Game Pass te staan. De game wordt ontwikkeld door de Britse studio Rebellion, bekend van de Sniper Elite-serie.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
The First Descendant wordt straks niet meer ondersteund op PS4 en Xbox One
Nieuws

The First Descendant wordt straks niet meer ondersteund op PS4 en Xbox One

Geboekte progressie kan meegenomen worden naar de andere platformversies

Nexon stopt de ondersteuning voor de PlayStation 4- en Xbox One-versie van het in 2024 verschenen The First Descendant op 19 juni.

De game gaat ook niet meer verkocht worden via die platforms. Mensen kunnen hun geboekte progressie wel overzetten naar de pc-, PS5- of Xbox Series-versies van de game.

De free-to-play-game bevat coöperatieve gameplay voor vier speler, waarbij mensen deelnemen aan grootschalige gevechten en grote eindbazen verslaan. Spelers besturen een Descendant en moeten vechten tegen een invasie om zo de mensheid in Ingris te redden tegen de slechte Vulgus.

Vorig jaar kwam naar buiten dat icoontjes in The First Descendant erg veel weghadden van icoontjes uit Destiny 2. Nexon paste deze icoontjes uiteindelijk aan.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!