120hz-modus aan Ratchet and Clank: Rift Apart toegevoegd
Een gisteren verschenen patch voor Ratchet and Clank: Rift Apart maakt het mogelijk om de game in 120hz te spelen.
Logischerwijs is de optie om het spel in 120hz te spelen alleen nuttig op schermen die dat ondersteunen. Dit zorgt er voor dat de vertraging tussen het indrukken van knoppen en wat er op het scherm gebeurt nog korter is.
Met de patch wordt ook de framerate van de Fidelity-modus naar 40 fps verhoogd. Daardoor kan de game dus in 4k en 40 fps met ray tracing gespeeld worden.
Verder voegt de update de optie toe om de effecten van de Phantom Dash uit te zetten, alsmede de melding dat een wapen of personage een level omhoog is gegaan, samen met de bijbehorende vertragingen. Ook kan de optie om tussenfilmpjes over te slaan op de vierpuntdruktoets worden gezet. Tot slot worden er een aantal bugs weggewerkt.
Op Gamer.nl werd de PlayStation 5-game Ratchet and Clank: Rift Apart beloond met een 8,5: "Er zal nog lang worden nagepraat over de vele technische hoogstandjes die in Ratchet and Clank: Rift Apart de show stelen. Voor dit grafische geweld koop je een PlayStation 5. Maar deze dwaze reis door dimensies gaat jong en oud ook verblijden met een zeer divers arsenaal aan wapens, leuke gadgets en tig aandoenlijke personages."
©GMRimport