Ghost of Tsushima: Director's Cut-patch werkt aantal bugs weg
Nieuws

Ghost of Tsushima: Director's Cut-patch werkt aantal bugs weg

Er zijn een aantal bugs in Ghost of Tsushima: Director's Cut weggewerkt met een nieuwe patch.

Het gaat om versie 2.09 die inmiddels online staat. Ontwikkelaar Sucker Punch liet via social media weten wat spelers oplossen met de patch. Het gaat voornamelijk om enkele crashes die sommige spelers ervaarden, alsmede een probleem met de Iki-vuurtorens. Ook is matchmaking in de Legends-modus verbeterd.

Sucker Punch geeft sinds de release van de Director's Cut van Ghost of Tsushima meerdere patches uit, waarmee onder andere de laadtijden van het spel zijn verbeterd en andere bugs zijn opgelost.

De Director's Cut bevat naast een compleet nieuw eiland in de vorm van Iki Island alle content uit de oorspronkelijke PlayStation 4-game, alsmede alle content die sindsdien is uitgekomen. Naast het nieuwe verhaal en de personages zijn er op het eiland nieuwe omgevingen om te ontdekken, nieuwe beschermende kledij voor Jin en zijn paard om vrij te spelen en nieuwe vijanden en minigames te vinden.

Op PlayStation 5 is de game daarnaast op meerdere vlakken verbeterd. Zo bewegen de lippen van personages nu juist mee met de ingesproken Japanse stemmen, wordt de haptische feedback van de DualSense-controller ten volste benut, is er 3D-audio, een 4k-resolutie, framerates die 60 fps nastreven en verbeterde laadtijden.

De Director's Cut is los verkrijgbaar op PS4 (59,99 euro) en PS5 (69,99 euro), maar mensen die de PlayStation 4-versie van Ghost of Tsushima al hebben kunnen voor 20 euro naar de Director's Cut upgraden op PS4, en voor 30 euro op PS5. Daarbij kan alle opgeslagen progressie overgezet worden naar de Director's Cut, ook wanneer er van PS4 naar PS5 wordt overgestapt.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Double XP-periode in Call of Duty: Black Ops 6 loopt tot 3 januari
Nieuws

Double XP-periode in Call of Duty: Black Ops 6 loopt tot 3 januari

Extra lang sneller levelen

Call of Duty: Black Ops 6-spelers kunnen tot 3 januari twee keer zoveel ervaringspunten verdienen in de multiplayer en Zombies-modus.

Double XP-weekenden worden met enige regelmaat in Call of Duty-games georganiseerd. Dit is een manier om sneller te levelen in de games - zowel de XP van de speler zelf als de wapens.

Vanwege de feestdagen is er ditmaal echter een extra lange Double XP-periode ingevoerd. In de avond van de eerste kerstdag ging de periode in en de periode loopt tot 3 januari.

Ron Vorstermans gaf een 8 aan het dit najaar uitgekomen Call of Duty: Black Ops 6 in de Gamer.nl-review: "Zombies is dit jaar geweldig als vanouds. De singleplayer is heel vermakelijk, al zijn sommige missies richting het einde een beetje saai. De multiplayer is polariserend. Bekende problemen (spawns, kogelregistratie) zijn niet aangepakt. Hoewel de nieuwe manier van bewegen hele spectaculaire acties mogelijk maakt, zorgt het hoge tempo ook voor een hoge instapdrempel. Black Ops 6 is als totaalpakket een goede Call of Duty, maar gaat geen afgehaakte spelers overtuigen. Daarvoor is Black Ops 6 te veilig - zelfs voor een Call of Duty."

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Guacamelee-ontwikkelaar onthult aankomend jaar volgende game
Nieuws

Guacamelee-ontwikkelaar onthult aankomend jaar volgende game

Meest recente spel van de studio is Nobody Saves the World

Drinkbox Studios, de ontwikkelaar van de Guacamelee-spellen, zal in 2025 zijn nieuwe game aankondigen.

Dat heeft de ontwikkelaar laten weten op social media. Details over de nieuwe game werden niet gegeven, maar zullen dus wel in 2025 volgen.

Drinkbox Studios is vooral bekend van de twee Guacamelee-games, metroidvania's met een focus op platformgameplay. Het meest recente wapenfeit van de studio is echter het in 2022 verschenen Nobody Saves the World.

In Nobody Saves the World stappen spelers in de schoenen van Nobody, een personage dat ruim vijftien verschillende gedaanten kan aannemen. Elke gedaante beschikt over een unieke vaardigheid, die spelers moeten combineren om puzzels op te lossen en quests te voltooien.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!