Ghost of Tsushima: Director's Cut-patch werkt aantal bugs weg
Nieuws

Ghost of Tsushima: Director's Cut-patch werkt aantal bugs weg

Er zijn een aantal bugs in Ghost of Tsushima: Director's Cut weggewerkt met een nieuwe patch.

Het gaat om versie 2.09 die inmiddels online staat. Ontwikkelaar Sucker Punch liet via social media weten wat spelers oplossen met de patch. Het gaat voornamelijk om enkele crashes die sommige spelers ervaarden, alsmede een probleem met de Iki-vuurtorens. Ook is matchmaking in de Legends-modus verbeterd.

Sucker Punch geeft sinds de release van de Director's Cut van Ghost of Tsushima meerdere patches uit, waarmee onder andere de laadtijden van het spel zijn verbeterd en andere bugs zijn opgelost.

De Director's Cut bevat naast een compleet nieuw eiland in de vorm van Iki Island alle content uit de oorspronkelijke PlayStation 4-game, alsmede alle content die sindsdien is uitgekomen. Naast het nieuwe verhaal en de personages zijn er op het eiland nieuwe omgevingen om te ontdekken, nieuwe beschermende kledij voor Jin en zijn paard om vrij te spelen en nieuwe vijanden en minigames te vinden.

Op PlayStation 5 is de game daarnaast op meerdere vlakken verbeterd. Zo bewegen de lippen van personages nu juist mee met de ingesproken Japanse stemmen, wordt de haptische feedback van de DualSense-controller ten volste benut, is er 3D-audio, een 4k-resolutie, framerates die 60 fps nastreven en verbeterde laadtijden.

De Director's Cut is los verkrijgbaar op PS4 (59,99 euro) en PS5 (69,99 euro), maar mensen die de PlayStation 4-versie van Ghost of Tsushima al hebben kunnen voor 20 euro naar de Director's Cut upgraden op PS4, en voor 30 euro op PS5. Daarbij kan alle opgeslagen progressie overgezet worden naar de Director's Cut, ook wanneer er van PS4 naar PS5 wordt overgestapt.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Avowed was bijna een 'multiplayer-Skyrim' geworden
Nieuws

Avowed was bijna een 'multiplayer-Skyrim' geworden

De ontwikkeling van de game is tweemaal herstart

De eerder deze week uitgekomen singleplayer-rpg Avowed had bijna een focus op multiplayergameplay gehad.

Dat laat regisseur Carrie Patel weten aan Bloomberg. De game werd in eerste instantie een "multiplayer-Skyrim" genoemd, maar in 2021 ging de ontwikkeling volledig op de schop. Voor die tijd werd het spel als een multiplayergame ontwikkeld. Sterker nog: de ontwikkeling van de game is in totaal twee keer volledig herstart.

Patel onthult ook dat er bij Obsidian behoefte is aan eventuele vervolgen op of dlc voor Avowed. "Nu we deze geweldige spelwereld hebben gebouwd, en het ontwikkelteam ook hebben laten wennen aan deze content en gameplay in deze wereld, zou ik er graag meer van zien."

Avowed is nu verkrijgbaar voor Xbox Series X en S en pc en staat ook op Xbox Game Pass. Ron Vorstermans beloonde het spel met een 9 in zijn review: "Het schrijfwerk is fenomenaal, het vechten vloeit als een actiegame, de spelwereld is iedere vierkante centimeter waard en zelfs de kleinste verhaaltjes zijn memorabel. Avowed is misschien geen grensverleggende, dynamische rpg, maar weet precies waar het goed in is, en zet daar met volle overtuiging op in. Het resultaat is de beste Microsoft-rpg van de afgelopen jaren."

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Netflix betrokken bij Sifu-verfilming
Nieuws

Netflix betrokken bij Sifu-verfilming

De scriptschrijver van de The Maze Runner-films zou het script voor de film verzorgen

Netflix is betrokken bij de verfilming van Sloclaps kungfugame Sifu.

In 2022 werd al aangekondigd dat er een film werd gemaakt gebaseerd op Sifu door Story Kitchen, het bedrijf dat ook achter de Sonic the Hedgehog-films en de aankomende Streets of Rage- en Tomb Raider-verfilmingen zit.

Deadline heeft deze week gemeld dat Netflix nu ook betrokken is bij het project en dat TS Nowlin - bekend van de The Maze Runner-films - het script schrijft. Volgens geruchten zal John Wick-regisseur Chad Stahelski met zijn bedrijf 87Eleven Entertainment als producent functioneren.

Eerder gingen er geruchten dat Derek Kolstad, de schrijver van de John Wick-scripts, het script voor Sifu zou schrijven, maar dat lijkt nu dus niet meer het geval te zijn - tenzij hij samenwerkt met TS Nowlin.

De film moet min of meer hetzelfde plot als de game aanhouden, waarbij de hoofdrolspeler elke keer dat ze verslagen worden een stuk ouder wordt. De film wordt beschreven als "John Wick ontmoet M. Night Shyamalan's film Old".

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!