De nieuwe moeilijkheidsgraden in Sifu
Aanstaande dinsdag verschijnen er verschillende moeilijkheidsgraden in Sifu. Een nieuwe video toont wat spelers kunnen verwachten.
Eerder deze week kondigde ontwikkelaar Sloclap aan wat voor nieuwe content Sifu-spelers de rest van het jaar kunnen verwachten. Aanstaande dinsdag staat de toevoeging van drie moeilijkheidsgraden op stapel: Student, Disciple en Master.
In een nieuwe video worden deze moeilijkheidsgraden uitgelicht. Disciple moet eigenlijk het niveau van het huidige spel behouden, terwijl Student iets makkelijker is, maar nog altijd een uitdaging biedt. Zo hebben spelers meer health en komen ze iets zwakkere vijanden tegen. Master is juist een grotere uitdaging met agressieve vijanden en een kwetsbaar hoofdpersonage.
Dinsdag komt de gratis update uit op PlayStation en pc. Op die dag verschijnt ook een fysieke versie van Sifu voor PlayStation-consoles. In de rest van het jaar kunnen spelers nog meer nieuwe content verwachten. Zo moeten er in de zomer een geavanceerd scoresysteem en diverse gameplaymods beschikbaar komen, komt er in de herfst een editor uit waarmee men replays kan editen en wordt in de winter een nieuwe modus genaamd Arenas toegevoegd.
Sifu is sinds begin dit jaar verkrijgbaar op PlayStation 5, PlayStation 4 en Epic Games Store.