6 settings om aan te passen in Call of Duty: Modern Warfare 2
Nieuws

6 settings om aan te passen in Call of Duty: Modern Warfare 2

Call of Duty Modern Warfare 2 is nu uit, en menig speler is al hard op weg in de multiplayermodus. Hier nog zes settings om aan te passen voor optimale prestaties.

Zo is het voor het eerst in de Modern Warfare-reeks mogelijk om je gezichtsveld te verhogen om meer van de omgeving te zien. Voor ervaren spelers raden we minstens een field of view van 100 aan - test daarbij vooral de optie 'independent' en 'affected' om in te stellen of het gezichtsveld behouden blijft tijdens het richten.

Ook is het aan te raden zoveel mogelijk audiovisuele stoorzenders uit te schakelen, zoals motion blur, depth of field en het vervelende tinnitusgeluid veroorzaakt door een flashbang.

Tot slot kunnen spelers dit jaar ook kiezen tussen scorestreaks en killstreaks.

View post on Instagram
 

Nieuw verkooprecord voor franchise

Gisteren verscheen de review van Modern Warfare 2 op Gamer.nl. Ron Vorstermans gaf de game een 8 en concludeert dat het doet denken aan de oudere Call of Duty-delen: 

"Modern Warfare 2 is een Call of Duty-deel zonder verrassingen, maar ook dat mag na de béta’s amper een verrassing zijn. Het is vooral een waardig vervolg op de geprezen Modern Warfare-reboot uit 2019. Enkele kleine vernieuwingen komen niet helemaal uit de verf, maar Modern Warfare 2 is met name dankzij de geweldige multiplayer- en bijna nostalgische singleplayermodus weer een traditiegetrouw complete Call of Duty."

Vanochtend werd ook bekend dat Call of Duty Modern Warfare 2 een nieuw verkooprecord voor de franchise heeft gebroken. De game heeft in de eerste drie dagen van release voor 800 miljoen dollar aan exemplaren verkocht. Daarmee wordt het vorige record uit 2011 verbroken: toen werden er in vijf dagen voor 775 miljoen dollar aan exemplaren van Modern Warfare 3 verkocht.

Call of Duty Modern Warfare 2 is verkrijgbaar vanaf 69,95 euro (PS5)

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan
Nieuws

Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan

Meer bescherming voor de consument

Valve heeft de Steam-regels voor seizoenspassen op het platform aangescherpt.

Zo valt te lezen dat ontwikkelaars een seizoenspas beschikbaar kunnen stellen op Steam, maar dat men wel een complete lijst en beschrijving van downloadbare content dat onderdeel uitmaakt van de pas en verwachte releasedatum moet delen.

Daarnaast moet een seizoenspas minstens één beschikbare dlc bevatten wanneer deze te koop komt te staan - al wordt er een uitzondering gemaakt voor seizoenspassen die onderdeel uitmaken van een vooraf te bestellen deluxe editie van de game.

"Door een seizoenspas aan te bieden beloof je toekomstige content", zo schrijft Valve richting ontwikkelaars en uitgevers. "Tijdens het proces van een seizoenspas lanceren wordt je gevraagd naar een releasetiming voor de content in de seizoenspas. Dit is zowel een verplichting richting consumenten en Steam. Als je nog niet duidelijk kunt communiceren over de content van elke dlc en wanneer de dlc beschikbaar komt, moet je geen seizoenpas op Steam aanbieden."

Valve erkent wel dat releasedata niet altijd gehaald kunnen worden. Ontwikkelaars mogen dan ook eenmalig de releasedatum van content uit de seizoenspas aanpassen, al moet de nieuwe datum wel binnen drie maanden van de oorspronkelijke datum vallen. Wanneer een dlc dat onderdeel uitmaakt van een seizoenspas wordt geannuleerd, moet men verplicht geld teruggeven aan de consumenten.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Rollercoaster Tycoon Classic komt volgende maand naar Switch
Nieuws

Rollercoaster Tycoon Classic komt volgende maand naar Switch

Een gecombineerde remaster van de eerste twee delen

Atari brengt op 5 december Rollercoaster Tycoon Classic naar Nintendo Switch.

De game kwam voorheen al uit op Steam, GOG, iOS en Google Play, en combineert remasters van de eerste twee Rollercoaster Tycoons - games die oorspronkelijk in 1999 en 2002 uitkwamen. Deze zijn daarbij aangevuld met diverse uitbreidingspakketten en scenario's.

In de Rollercoaster Tycoon-games bouwen spelers hun eigen pretpark, vol met achtbanen, andere attracties en kraampjes voor bezoekers om hun geld aan uit te geven. Daarbij krijgen spelers totale controle over allerlei aspecten van het park, waaronder de aankleding en de prijzen. Ook kunnen complete achtbanen ontworpen worden.

Eerder dit jaar kocht Atari overigens voor 7 miljoen dollar de rechten op Rollercoaster Tycoon 3 van Frontier Developments. Dat was de oorspronkelijke ontwikkelaar van het derde deel. Daarvoor had Atari echter al de rechten op de eerste twee games in handen, en nu dus van heel de franchise.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
Internal server error