Razer breidt uit met fans, voeding en meer hardware
Nieuws

Razer breidt uit met fans, voeding en meer hardware

Sinds RazerCon 2021 wil Razer meer hardware-producten aanbieden. De randapparatuurfabrikant onthulde onder meer de Kunai-ventilatoren, Katana-voeding en een AIO-koelsysteem onder de naam Hanbo — elk uiteraard met ondersteuning voor Chroma rgb-verlichting.

De Kunai-reeks trapt af met twee formaten ventilatoren: 120 mm of 140 mm. Beide fans komen met addresseerbare Chroma rgb-verlichting en een levensgarantie van 60.000 draaiuur. De 120 mm Kunai kent een RPM van 500 tot 2200; de 140 mm doet het met 500 tot 1600 toeren. 

De fans kosten respectievelijk 49,99 en 54,99 euro, met voor beide opties de mogelijkheid om een bundel van drie te kopen. Op de officiële verkooppagina zijn pre-orders te plaatsen, met een verwachte leverdatum op 29 oktober aanstaande.

©GMRimport

De Razer Katana treedt voorlopig nog niet in de verkoop en ontbreekt momenteel nog aan veel relevante specificaties. Wel zegt Razer toe dat de pc-voeding volledig modulair is, een platinum stroomrendement kent en dat de ingebouwde ventilator adresseerbare Chroma-verlichting krijgt.

Wat de Katana aan wattage(s) kan klokken, is nog onbekend. Ook een prijs en precieze leverdatum blijven voorlopig nog even uit. 

©GMRimport

Voor het Hanbo-koelsysteem gaat ongeveer hetzelfde op. De AIO-koeler wordt in twee radiatorgroottes geleverd — 240 mm of 360 mm — maar pompwaardes en temperatuurbeloftes blijven nog even uit. Wel laat Razer trots zien dat de minimalistische waterpomp uitgerust is met Chroma-verlichting.

De meegeleverde ventilatoren op de Hanbo-radiator zijn uiteraard Razers eigen Kunai-modellen. Hoewel de ventilatoren deze week nog los in de verkoop treden, is onduidelijk wanneer de Razer Hanbo officieel verkocht zal worden.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Multiplayershooter Blindfire komt vandaag uit op PS5
Nieuws

Multiplayershooter Blindfire komt vandaag uit op PS5

Tijdelijk te koop voor 8,09 euro

De Early Access-versie van multiplayershooter Blindfire komt in de loop van vandaag beschikbaar op PlayStation 5.

De game kan daarbij tijdelijk met tien procent korting worden aangeschaft voor 8,09 euro. Deze kortingsactie loopt tot 9 december. Het spel verscheen afgelopen oktober al in Early Access via pc (Steam en Epic Games Store) en Xbox Series-consoles.

De first-person shooter speelt zich voor een groot gedeelte in de het donker af, met hier en daar uv-verlichte illustraties die er voor zorgen dat spelers iets kunnen zien. Daarbij kunnen spelers een 'Echo' gebruiken, waardoor bijvoorbeeld de meest recente positie van een vijand in de buurt wordt getoond.

Multiplayerpotjes bevatten maximaal acht spelers. Wanneer mensen verslagen worden, krijgen ze toegang tot nachtvisie waarmee ze de actie in de arena duidelijk kunnen volgen. Hoewel het mogelijk is voor spelers om zich in het donker te verstoppen, is het belangrijk om punten te scoren door bijvoorbeeld headshots en multikills te behalen. Spelers die een hele ronde geen schade oplopen ontvangen ook punten.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan
Nieuws

Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan

Meer bescherming voor de consument

Valve heeft de Steam-regels voor seizoenspassen op het platform aangescherpt.

Zo valt te lezen dat ontwikkelaars een seizoenspas beschikbaar kunnen stellen op Steam, maar dat men wel een complete lijst en beschrijving van downloadbare content dat onderdeel uitmaakt van de pas en verwachte releasedatum moet delen.

Daarnaast moet een seizoenspas minstens één beschikbare dlc bevatten wanneer deze te koop komt te staan - al wordt er een uitzondering gemaakt voor seizoenspassen die onderdeel uitmaken van een vooraf te bestellen deluxe editie van de game.

"Door een seizoenspas aan te bieden beloof je toekomstige content", zo schrijft Valve richting ontwikkelaars en uitgevers. "Tijdens het proces van een seizoenspas lanceren wordt je gevraagd naar een releasetiming voor de content in de seizoenspas. Dit is zowel een verplichting richting consumenten en Steam. Als je nog niet duidelijk kunt communiceren over de content van elke dlc en wanneer de dlc beschikbaar komt, moet je geen seizoenpas op Steam aanbieden."

Valve erkent wel dat releasedata niet altijd gehaald kunnen worden. Ontwikkelaars mogen dan ook eenmalig de releasedatum van content uit de seizoenspas aanpassen, al moet de nieuwe datum wel binnen drie maanden van de oorspronkelijke datum vallen. Wanneer een dlc dat onderdeel uitmaakt van een seizoenspas wordt geannuleerd, moet men verplicht geld teruggeven aan de consumenten.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
Internal server error