Angry Miao 'Hover' belooft magnetisch zwevende polssteun
Nieuws

Angry Miao 'Hover' belooft magnetisch zwevende polssteun

Angry Miao heeft 'Hover' onthuld, een ergonomische polssteun die door middel van magnetisme een stukje zweeft.

Het in Hongkong gevestigde Angry Miao maakte het nieuwe product wereldkundig met een Twitter-bericht. Veel concrete details over het steuntje werden daarbij niet verklapt; wel is zeker dat voorbestellingen vanaf 1 november geplaatst kunnen worden. Hover moet 30 dollar per stuk kosten, maar wordt ook als presentje inbegrepen bij Angry Miao's eerstvolgende, op ergonomie gebouwde AFA-toetsenbord.

Hover bestaat uit een metalen voetstuk, waar bovenop een magnetische discus rust, afgewerkt met watervast materiaal van skikleding. De discus zweeft als het ware een stukje net boven het voetstuk, aan de hand van twee magnetische polen. Angry Miao is niet de eerste om een zogenaamde 'maglev'-polssteun te fabriceren, maar mogelijk wel een van weinige partijen die het als ergonomisch luxeproduct wereldwijd beschikbaar wil stellen. 

Veel meer is niet bekend over Angry Miao's Hover. Wel stuurde de start-up vroege prototypes van het product rond, waarvan enkele eerste ervaringen al circuleren op de Discord-server van Angry Miao. Een van de eerste gebruikers stipt daarbij aan dat zijn polsen al vrij snel door het zwevende effect zakken, terwijl er vooralsnog geen manier is om de magneten verder te verstellen. 

Angry Miao is een nog relatief nieuwe fabrikant van randapparatuur, zij het wel direct een opvallende. Veel van Angry Miao's eerste producten zijn gericht op specifieke niches in de tech-wereld, zoals die van toetsenbordpuristen, terwijl het productontwerp steevast van een futuristisch cyberpunk-thema voorzien wordt. De fabrikant trapte ongeveer twee jaar geleden af met het Cyberboard-toetsenbord en is momenteel druk in de weer met meer ergonomische producten, alsmede de Cyberblade draadloze 'buds'.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Multiplayershooter Blindfire komt vandaag uit op PS5
Nieuws

Multiplayershooter Blindfire komt vandaag uit op PS5

Tijdelijk te koop voor 8,09 euro

De Early Access-versie van multiplayershooter Blindfire komt in de loop van vandaag beschikbaar op PlayStation 5.

De game kan daarbij tijdelijk met tien procent korting worden aangeschaft voor 8,09 euro. Deze kortingsactie loopt tot 9 december. Het spel verscheen afgelopen oktober al in Early Access via pc (Steam en Epic Games Store) en Xbox Series-consoles.

De first-person shooter speelt zich voor een groot gedeelte in de het donker af, met hier en daar uv-verlichte illustraties die er voor zorgen dat spelers iets kunnen zien. Daarbij kunnen spelers een 'Echo' gebruiken, waardoor bijvoorbeeld de meest recente positie van een vijand in de buurt wordt getoond.

Multiplayerpotjes bevatten maximaal acht spelers. Wanneer mensen verslagen worden, krijgen ze toegang tot nachtvisie waarmee ze de actie in de arena duidelijk kunnen volgen. Hoewel het mogelijk is voor spelers om zich in het donker te verstoppen, is het belangrijk om punten te scoren door bijvoorbeeld headshots en multikills te behalen. Spelers die een hele ronde geen schade oplopen ontvangen ook punten.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan
Nieuws

Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan

Meer bescherming voor de consument

Valve heeft de Steam-regels voor seizoenspassen op het platform aangescherpt.

Zo valt te lezen dat ontwikkelaars een seizoenspas beschikbaar kunnen stellen op Steam, maar dat men wel een complete lijst en beschrijving van downloadbare content dat onderdeel uitmaakt van de pas en verwachte releasedatum moet delen.

Daarnaast moet een seizoenspas minstens één beschikbare dlc bevatten wanneer deze te koop komt te staan - al wordt er een uitzondering gemaakt voor seizoenspassen die onderdeel uitmaken van een vooraf te bestellen deluxe editie van de game.

"Door een seizoenspas aan te bieden beloof je toekomstige content", zo schrijft Valve richting ontwikkelaars en uitgevers. "Tijdens het proces van een seizoenspas lanceren wordt je gevraagd naar een releasetiming voor de content in de seizoenspas. Dit is zowel een verplichting richting consumenten en Steam. Als je nog niet duidelijk kunt communiceren over de content van elke dlc en wanneer de dlc beschikbaar komt, moet je geen seizoenpas op Steam aanbieden."

Valve erkent wel dat releasedata niet altijd gehaald kunnen worden. Ontwikkelaars mogen dan ook eenmalig de releasedatum van content uit de seizoenspas aanpassen, al moet de nieuwe datum wel binnen drie maanden van de oorspronkelijke datum vallen. Wanneer een dlc dat onderdeel uitmaakt van een seizoenspas wordt geannuleerd, moet men verplicht geld teruggeven aan de consumenten.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
Internal server error