Unreal Engine 4-fanremake van Zelda: Ocarina of Time getoond
De maker van de fanremake van The Legend of Zelda: Ocarina of Time heeft nieuwe beelden van het project uitgegeven.
Yianni Papazis heeft gedeeltes van de game nagebouwd in Unreal Engine 4. In de nieuwe beelden zijn zowel Castle Town en de Temple of Time te zien. Opvallend zijn niet alleen de kleurrijke, felle graphics, maar ook de typische stijl van de originele game die in deze onofficiële remake behouden lijkt te blijven.
Papazis laat weten niet meer aan de remake te werken en op zoek te zijn naar mensen die het stokje van hem over kunnen nemen. Een vroege build van de remake voor pc kan hier gedownload worden.
The Legend of Zelda: Ocarina of Time kwam in 1998 uit op de Nintendo 64 en wordt als een van de beste Zelda-games en een van de beste spellen ooit beschouwd. In 2011 verscheen een nieuwe versie van de game op de Nintendo 3DS. Diverse fans hopen dat de game ook naar de Switch komt, maar Nintendo heeft vooralsnog niets aangekondigd.