Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.
Naast Commandos 3 werkt men bij het Spaanse Pyro Studios ook al enige tijd aan Praetorians, een 3D RTS die tegen het eind van dit jaar in de winkels zou moeten liggen. Het is echter opvallend dat dit spel, in tegenstelling tot Commandos, op vrij weinig aandacht in de pers kan rekenen. Nochtans ziet het er allemaal veelbelovend uit, en Doupe.cz vond het dan ook tijd worden om de makers eens aan de tand te voelen. Praetorians speelt zich af ten tijde van Julius Caesar in het Romeinse Rijk, en de vraag was dan natuurlijk of de gevechten die we voorgeschoteld krijgen ook echt gebeurd zijn:Doupe: Your game will be inspired with real situations and incidents which took place somewhere in past. Will you temper only with historical facts? Will there be real characters, for example Julius Caesar or Marcus Aurelius?
J.A.: For the most part, mi ion designs are inspired by real events. I emphasize the word "inspired", because we are not trying to recreate them with historical accuracy. We take real elements and situations, and tweak, shorten, exaggerate them to match the gameplay style we have created.Verder wordt er ingegaan op de controle van de eenheden, die hier net als in Shogun in groepen gebeurd. Er zullen immers rond de duizend eenheden tegenlijk aan een gevecht een kunnen doen. Praetorians is al in ontwikkeling sinds de zomer van 2000, en nu, dik twee jaar later, staan er nog maar een paar maandjes ontwikkeling te wachten. Lees het hele interview alvast hier.