Sony geeft platinum beker en PlayStation 4-thema’s weg
Gamer.nl
Nieuws

Sony geeft platinum beker en PlayStation 4-thema’s weg

Sony geeft PlayStation 4-thema's weg voor de 2020 PlayStation Player Celebration. Daarnaast maken deelnemers kans op een echte platinum beker. Het bedrijf wil dat spelers meer games gaan spelen en meer trofeeën gaan winnen.

Om mee te doen moeten deelnemers hun aanmeldings-id opgeven op de site van PlayStation. Het is de bedoeling dat spelers als een community de doelen van Sony bereiken.

Watch on YouTube

Fase één begint al op 24 februari om 9:00 en bestaat uit het halen van 125.000 speelsessies en het verdienen van 500.000 trofeeën. Een speelsessie telt pas mee als een individu op z’n minst één uur lang het spel speelt. Dit mag ook verspreid over verschillende momenten. Verder telt elke trofee die de speler verdient mee in het totaal en multiplayer-trofeeën tellen dubbel (tot zes trofeeën per dag). De prijs voor het voltooien van dit doel bedraagt een exclusief, statisch PS4-thema.

Voor fase twee moeten deelnemers in totaal 375.000 games spelen en in totaal anderhalf miljoen trofeeën binnenhalen. Dit levert uiteindelijk vijf exclusieve PS4-avatars op.

In fase drie is de hoeveelheid games verhoogd naar 675.000 en moeten deelnemers 2,7 miljoen trofeeën verdienen. Als dat is gelukt krijgen alle deelnemers een exclusief dynamisch PlayStation 4-thema.

©GMRimport

Tot slot geeft Sony ook nog een platinum beker weg in combinatie met een PlayStation Store-voucher ter waarde van 90 euro en codes voor een aantal PlayStation 4-games. Sony graveert de aanmeldings-id van de winnaar in de beker. Om kans te maken op dit pakket moeten deelnemers op 17 maart om 12 uur naar de Playstation Player Celebration-pagina gaan en een prijsvraag beantwoorden.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered aangekondigd en uitgekomen
Gamer.nl
Nieuws

The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered aangekondigd en uitgekomen

De game werd vanmiddag officieel uit de doeken gedaan

The Elder Scrolls 4: Oblivion Remastered is vandaag officieel aangekondigd middels een livestream. De game is meteen beschikbaar.

In de aankondigingsvideo praatten Bethesda's Todd Howard en Matt Carofano over de nieuwe editie van de game. In eerste instantie werden beelden van het origineel getoond, dat in 2006 op Xbox 360 en pc en in 2007 op PlayStation 3 uitkwam. Er werd gekeken naar het belang van de release van dit origineel, dat openwereld-rpg's naar een hoger niveau tilde.

Vervolgens toonde de livestream beelden van de nieuwe versie van het spel. Daarbij lag er veel nadruk op de grafische verbeteringen van de game, die mogelijk worden gemaakt door Unreal Engine 5. Door de toename van details moeten spelers zich nog meer onderdeel van de spelwereld voelen.

Gameplay is ook op de schop gegaan. Hoewel de game trouw aan het origineel blijft, zijn gameplaysystemen verbeterd. Ook animaties van personages en vijanden zijn verbeterd. Tijdens gevechten vliegen de vonken en bloedspetters van het gevecht af. Hoewel de game door de meesten met een eerstepersoonsperspectief wordt gespeeld, is er ook een derdepersoonsperspectief, die in deze versie beter moet werken. Dialogen klinken natuurlijker, maar de soms opmerkelijke gesprekken die het spel zijn charme geven zijn behouden.

Oblivion Remastered wordt gezien als "de meest complete versie van Oblivion". Alle dlc - waaronder de verhalende uitbreidingen - zitten ook bij het spel inbegrepen. De game is nu verkrijgbaar op Xbox Series-consoles, Steam en PlayStation 5, en staat ook op Game Pass. De game kost 54,99 euro, al is er ook een Deluxe-uitvoering van 64,99 euro, inclusief de befaamde horse armor.

Er gingen al geruime tijd geruchten dat er een remake of remaster van The Elder Scrolls 4: Oblivion in ontwikkeling was. Er waren zelfs screenshots uitgelekt. Volgens die geruchten werkt Virtuos aan de remake, en dat blijkt nu ook te kloppen. De studio is ook bekend van de aankomende remake van Metal Gear Solid 3: Snake Eater.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Batterijduur Switch 2 Pro Controller gelijk aan vorige versie
Gamer.nl
Nieuws

Batterijduur Switch 2 Pro Controller gelijk aan vorige versie

Maar hij laadt wel sneller op

De batterijduur van de Nintendo Switch 2 Pro Controller is gelijk aan die van de Pro Controller van de eerste Switch, terwijl hij wel sneller oplaadt.

Dat spotte Nintendo Life op de officiële website van Nintendo. Net zoals de Pro Controller voor de eerste Switch, gaat de Pro Controller voor de Switch 2 ongeveer veertig uur mee voordat hij weer opgeladen moet worden. De Switch 2 Pro Controller doet er echter ongeveer 3,5 uur over om zich volledig op te laden, terwijl dit met de eerste Pro Controller zo'n 6 uur duurde.

We wisten al dat de Switch 2 Pro Controller diverse toevoegingen heeft. Zo zitten er aan de achterkant twee nieuwe knoppen - de GL- en GR-knoppen - en is er net als op de nieuwe Joy-Cons een C-knop aanwezig waarmee GameChat opgestart kan worden. De controller heeft ook HD Rumble 2, wat voor nog gedetailleerdere force feedback moet zorgen.

Het was al bekend dat huidige Pro Controllers en Joy-Cons ook gebruikt kunnen worden op de Switch 2. Het is alleen niet mogelijk om met de huidige controllers de Switch 2 uit slaapstand te halen. De Switch 2 - alsmede de Switch 2 Pro Controller - verschijnt op 5 juni.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!