Update: Sega werkt aan patch om bugs in Sonic Colors: Ultimate tegen te gaan
Nieuws

Update: Sega werkt aan patch om bugs in Sonic Colors: Ultimate tegen te gaan

Sega zegt op de hoogte te zijn van bugs in Sonic Colors: Ultimate en aan een patch te werken.

Dat meldt Sega's social media manager voor het Sonic-merk, Katie Chrzanowski, op Twitter. Ze laat weten dat de ontwikkelaar luistert en bezig is met het samenstellen van de patch.

Ook laat ze weten dat bepaalde video's die dit weekend online zijn gekomen van de Switch-versie van Sonic Colors: Ultimate niet echt van de Switch-versie zijn, maar van de game die op een emulator draait. 

Dat is echter niet de complete oorzaak van de bugs die vooral de Switch-versie van de game plagen. Zo heeft GameXplain een video geplaatst met bugs die puur van de consoleversie komen en dus niet tijdens het spelen op een emulator opdoken.

Wanneer de patch precies uitkomt is nog niet bekend.

Oorspronkelijk bericht:

Spelers van het vorige week verschenen Sonic Colors: Ultimate doen op internet hun beklag over de bugs in het spel.

De bugs teisteren vooral de Switch-versie van het spel. Spelers vallen bijvoorbeeld door de vloer van levels heen en hebben last van crashes en plotseling vreemd ogende graphics. Dat is extra opvallend omdat Sonic Colors: Ultimate een remaster is van een Wii-game.

De Switch-versie van de game loopt sowieso al in 30 frames per seconde ten opzichte van de 60 fps op andere platforms, terwijl er weinig visuele verbeteringen ten opzichte van het origineel zijn te zien. Mensen storen zich echter bovenal aan de bugs.

Hieronder zijn enkele voorbeelden te zien. Sonic Colors: Ulimate is sinds eind vorige week verkrijgbaar op Switch, PlayStation 4, Xbox One en Epic Games Store. Onlangs werd de fysieke editie van het spel al uitgesteld in Europa vanwege logistieke problemen.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Romantische opties in The Witcher 4 moeten 'erg betekenisvol' worden
Nieuws

Romantische opties in The Witcher 4 moeten 'erg betekenisvol' worden

'Het maakt onderdeel uit van de menselijke natuur'

Het aankomende The Witcher 4 zal net als voorloper The Witcher 3: Wild Hunt de mogelijkheid bevatten om met specifieke personages relaties op te bouwen. Deze romantische opties moeten volgens ontwikkelaar CD Projekt Red erg betekenisvol worden.

Dat meldde regisseur Sebastian Kalemba in een interview met Gamespot. Over romantische opties in games: "Het maakt onderdeel uit van hoe we spellen ontwikkelen. Het maakt ook onderdeel uit van de menselijke natuur. Het is doodnormaal. Zonder dat zouden we niet het volledige verhaal kunnen vertellen."

Kalemba vervolgt: "We willen er veel tijd aan besteden en het enorm boeiend en erg betekenisvol maken. Het wordt geen romantiek alleen maar om romantiek in de game te hebben. Daar doen we niet aan bij CD Projekt Red."

In The Witcher 3 konden spelers met hoofdpersonage Geralt met een paar personages een romantische band opbouwen. Dit had vervolgens invloed op hoe bepaalde personages op Geralt reageerden. In het meest recente spel van CD Projekt Red, Cyberpunk 2077, maken romantische relaties deel uit van meerdere missies.

Het was al bekend dat CD Projekt Red aan een nieuwe The Witcher-trilogie werkt rondom een ander personage dan Geralt of Rivia, en tijdens The Game Awards eerder deze maand werd het spel onthuld. De eerste trailer, die nog geen directe gameplay toont, is gemaakt op Unreal Engine 5 en draait op een "onaangekondigde Nvidia GeForce RTX-cpu". Het was al bekend dat CD Projekt Red over zou stappen op Unreal Engine 5 voor de nieuwe The Witcher-game.

In de bijna zes minuten durende trailer is te zien hoe Ciri een dorpje aandoet waar bewoners om de zoveel tijd een mens opofferen aan een monster - in hun ogen een offer aan de goden. Ciri probeert het meisje dat uitverkoren is om opgeofferd te redden en neemt het op tegen het monster.

Een releasedatum en platforms voor The Witcher 4 zijn niet aangekondigd, maar het is te verwachten dat de game naar pc, PlayStation en Xbox komt.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Terminator 2D: No Fate in ontwikkeling
Nieuws

Terminator 2D: No Fate in ontwikkeling

Wordt ontwikkeld door de studio achter Terminator Resistance

Het lijkt er op dat er in de toekomst een game genaamd Terminator 2D: No Fate uitkomt.

Die naam is namelijk gespot op de Australische classificeringswebsite. Daarbij wordt gemeld dat de game verschijnt op PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc.

Meer details over het spel zijn er nog niet, maar gezien de naam ligt het in de lijn der verwachting dat het een tweedimensionaal actiespel is. Daarbij valt te lezen dat het spel wordt uitgegeven en ontwikkeld door Reef Entertainment, dat in 2019 ook de firstpersonshooter Terminator Resistance afleverde. Het is niet bekend wanneer het spel officieel wordt aangekondigd.

Thijs Barnhard gaf een 5,5 aan Termninator Resistance: "Terminator Resistance is een B-game zoals ze tegenwoordig nog maar nauwelijks gemaakt worden. Veel van de ambitieuze ideeën komen niet uit de verf, maar ondanks dat is de game gewoon prima speelbaar en vermakelijk. Dat Resistance de Terminator-lore zo serieus neemt is vooral fijn voor de fans, maar het is vooral de liefhebber van de echte B-game die met dit spel zijn lol op kan."

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!