Scène in The Super Mario Bros. Movie hint mogelijk naar vervolg
Gamer.nl
Nieuws

Scène in The Super Mario Bros. Movie hint mogelijk naar vervolg

Film draait vanaf 5 april in de bioscoop

Er zit een scène in The Super Mario Bros. Movie die naar een mogelijke vervolgfilm hint.

Dat vertelt acteur Chris Pratt, die de stem van Mario inspreekt in de animatiefilm, in een interview met CBR. "Lusiter, er zit aan het einde van een film een post-credits scène waarin je een voorproefje krijgt van waar het vervolg over zou kunnen gaan. En dat maakt mij erg, erg enthousiast."

Hoewel het niet bekend is of de scène in kwestie er naar hint, laat Pratt wel weten dat er gepraat wordt over een mogelijke verfilming van Luigi's Mansion. "Ik denk dat dat geweldig zou zijn." Pratt meldt in een ander interview, waarin hij wordt bijgestaan door acteur Charlie Day, ook dat er wat hun betreft de komende tien jaar verschillende films binnen het Mario-universum mogen uitkomen. Dat interview is hieronder te bekijken.

In dat interview meldt Pratt ook dat hij verschillende reacties van Mario-fans krijgt over zijn acteerwerk. "Ik begrijp het helemaal. De fans hebben veel passie en ik ben een van die fans. Ik snap het. Mensen willen niet dat we dit verknallen, ze geven er veel om en zijn voorzichtig. En daar ben ik dankbaar voor. De film doet het Mario-universum eer aan."

The Super Mario Bros. Movie wordt gemaakt door Illumination, het bedrijf achter de Minions-film. Chris Pratt voorziet Mario van stem en Jack Black speelt Bowser. Seth Rogen en Anna Taylor-Joy spelen respectievelijk Donkey Kong en Princess Peach. Verder verleent Charlie Day (It's Always Sunny in Philadelphia) zijn stem aan Luigi. Kevin Michael Richardson voorziet in de stem van Kamek, Fred Armisen de stem van Cranky Kong en Sebastian Maniscalco de stem van Spike. De film draait vanaf 5 april in de bioscoop.

Watch on YouTube

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Fire Emblem: The Sacred Stones aan Nintendo Switch Online toegevoegd
Gamer.nl
Nieuws

Fire Emblem: The Sacred Stones aan Nintendo Switch Online toegevoegd

Abonnement op uitbreidingspakket is ook vereist

De klassieke rpg Fire Emblem: The Sacred Stones is nu speelbaar via Nintendo Switch Online.

Fire Emblem: The Sacred Stones kwam in 2004 uit in Japan en het jaar erop in Europa en de Verenigde Staten. In de game ligt het koninkrijk Renais in puin na de plotselinge invasie van een voormalige bondgenoot.

De koninklijke erfgenamen Eirika en Ephraim gaan er op uit om Renais opnieuw op te bouwen en het duistere geheim achter de oorlog in hun thuisland te achterhalen. Het betreft het achtste deel in de Fire Emblem-reeks en het tweede deel dat ook buiten Japan uitkwam.

Het gaat om een Game Boy Advance-game, en het spel verschijnt dan ook in de GBA-app op Nintendo Switch Online. Daar is dus niet alleen een abonnement op de online dienst voor nodig, maar ook op het uitbreidingspakket.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Palworld-maker haalt Ark en Fallout aan rondom Pokémon-rechtszaak
Gamer.nl
Nieuws

Palworld-maker haalt Ark en Fallout aan rondom Pokémon-rechtszaak

Nintendo registreerde verschillende patenten na de release van Palworld

Palworld-ontwikkelaar Pocketpair claimt dat het bestaan van gamefranchises als Fallout, Ark: Survival Evolved en Tomb Raider aan om aan te geven dat de aanklacht van Nintendo ongeldig is.

Afgelopen september bleek dat Nintendo en The Pokémon Company Pocketpair voor de rechter sleept. Palworld wordt sinds release vaak vergeleken met Pokémon. Afgelopen november bleek dat de aanklacht gebaseerd is op geschonden patenten die Nintendo na de release van Palworld heeft aangemaakt.

Pocketpair heeft in een reeks reacties op de aanklacht (via VGC) gemeld dat die patenten nooit aangemaakt hadden mogen worden, aangezien er al allerlei games bestonden die de gameplaymechanismen die door deze patenten worden omschreven bevatten. Volgens Pocketpair hebben games als Ark: Survival Evolved, Octopath Traveler, Pikmin 3, Far Cry 5, Titanfall 2 en Tomb Raider dergelijke mechanismen.

Volgens Pocketpair was het voorheen in games als Pikmin 3, Far Cry 5 en Tomb Raider al mogelijk om allerlei objecten te gooien - net zoals het gooien van een bal in Pokémon en een Pal Sphere in Palworld. In games als Titanfall 2 en Rune Factory 5 is het daarnaast mogelijk om een monster te vangen en ze weer vrij te laten. Daarbij zou het in games als Octopath Traveler, Monster Super League en de Nukamon-mod voor Fallout mogelijk zijn om personages te 'vangen'.

Hoewel bovenstaande voorbeelden natuurlijk niet precies hetzelfde zijn als in Palworld en Pokémon, hoopt Pocketpair hiermee de door Nintendo aangemaakte patenten ongeldig te laten verklaren, of in ieder geval aan de rechter aan te tonen dat de patenten niet volstaan om Nintendo en The Pokémon Company te laten winnen.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!