Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.
Red Faction was de eerste shooter waarin je de omgeving aan gort kon schieten. En hoewel dat wel een beetje aan banden was gelegd, bracht het toch wat extra's met zich mee. Ook voor de rest was Red Faction een goede game die een aardig succes werd op de PS2 en PC. Volition is dan ook al een tijdje bezig met deel 2, dat al deze kerstmis uit zal komen op de PS2. De mannen van HomeLan Fed hadden een interview met de makers en daarvan kun je hieronder alvast een voorproefje vinden.HomeLAN - The GeoMod engine and its deformable terrain got a lot of attention in the first game. What improvements are you planning for the sequel?
James Tsai - We hope that we create an unparalleled level of destructibility in our world this time around. The Geo-Mod engine, now in its second iteration, is faster, more efficient, and more stable. Additionally we have a new "destructible brush" system, which allows us to remove pre-determined segments of geometry on the fly after they've received a certain amount of collective damage (as opposed to the real-time calculation that occurs with the Geo-Mods). With these two systems coupled together, we're able to create rooms and environments that are just begging to be blasted apart when players walk into them. Grafisch is het niet veel indrukwekkender dan deel 1Voor meer info over Red Faction 2 surf je naar HomeLan Fed.