Puma brengt sneakers uit in samenwerking met Pokémon
Nieuws

Puma brengt sneakers uit in samenwerking met Pokémon

Puma slaat de handen ineen met The Pokémon Company om een speciale sneakerlijn uit te brengen. Het Duitse sportmerk komt met vijf verschillende schoenen gebaseerd op de meest iconische Pokémon.

De vijf schoenen die Puma en The Pokémon Company onthulde zijn verkrijgbaar in een Bulbasaur-, Charmander-, Squirtle- en - hoe kon het ook anders - Pikachu-editie. De Pikachu-editie krijgt zelfs twee versies, beide in een andere stijl. De sneakers zijn gestyled in de kleuren van de pokémon en bevatten een hangertje met het gezicht van desbetreffend monstertje.

De schoenen worden via Pokémon Center-winkels over de hele wereld gedistribueerd. Ondanks dat deze winkels niet in ons land te vinden zijn, kunnen Nederlandse fans alsnog aan de schoenen komen. Verschillende onlineshops hebben ze namelijk al op hun website staan. De schoenen kosten tussen de 80 en 100 euro en worden naar verwachting op 12 november uitgegeven. De schoenen zijn te verkrijgen in zowel kinder- als volwassenmaten. Ze zijn unisex, dus geschikt voor iedereen die er geïnteresseerd in is.

Dit is niet de eerste keer dat Puma schoenen uitbrengt ter ere van een videogameserie. Zo bracht het bedrijf eerder sneakers uit in de kleuren van Sonic the Hedgehog. Ook kwam het een paar jaar terug met speciale Super Mario-schoenen die een ode brachten aan de drie meest iconische 3D Mario-games. De sportschoenen gebaseerd op Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy kwamen rond dezelfde tijd uit als de Super Mario 3D All-Stars-collectie voor de Switch.

De nieuwe Pokémon-sneakers van Puma komen vlak voor nieuwste generatie Pokémon uit. De nieuwe games, Scarlet en Violet, verschijnen op 18 november.

©GMRimport

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Multiplayershooter Blindfire komt vandaag uit op PS5
Nieuws

Multiplayershooter Blindfire komt vandaag uit op PS5

Tijdelijk te koop voor 8,09 euro

De Early Access-versie van multiplayershooter Blindfire komt in de loop van vandaag beschikbaar op PlayStation 5.

De game kan daarbij tijdelijk met tien procent korting worden aangeschaft voor 8,09 euro. Deze kortingsactie loopt tot 9 december. Het spel verscheen afgelopen oktober al in Early Access via pc (Steam en Epic Games Store) en Xbox Series-consoles.

De first-person shooter speelt zich voor een groot gedeelte in de het donker af, met hier en daar uv-verlichte illustraties die er voor zorgen dat spelers iets kunnen zien. Daarbij kunnen spelers een 'Echo' gebruiken, waardoor bijvoorbeeld de meest recente positie van een vijand in de buurt wordt getoond.

Multiplayerpotjes bevatten maximaal acht spelers. Wanneer mensen verslagen worden, krijgen ze toegang tot nachtvisie waarmee ze de actie in de arena duidelijk kunnen volgen. Hoewel het mogelijk is voor spelers om zich in het donker te verstoppen, is het belangrijk om punten te scoren door bijvoorbeeld headshots en multikills te behalen. Spelers die een hele ronde geen schade oplopen ontvangen ook punten.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan
Nieuws

Steam scherpt regels rondom seizoenspassen aan

Meer bescherming voor de consument

Valve heeft de Steam-regels voor seizoenspassen op het platform aangescherpt.

Zo valt te lezen dat ontwikkelaars een seizoenspas beschikbaar kunnen stellen op Steam, maar dat men wel een complete lijst en beschrijving van downloadbare content dat onderdeel uitmaakt van de pas en verwachte releasedatum moet delen.

Daarnaast moet een seizoenspas minstens één beschikbare dlc bevatten wanneer deze te koop komt te staan - al wordt er een uitzondering gemaakt voor seizoenspassen die onderdeel uitmaken van een vooraf te bestellen deluxe editie van de game.

"Door een seizoenspas aan te bieden beloof je toekomstige content", zo schrijft Valve richting ontwikkelaars en uitgevers. "Tijdens het proces van een seizoenspas lanceren wordt je gevraagd naar een releasetiming voor de content in de seizoenspas. Dit is zowel een verplichting richting consumenten en Steam. Als je nog niet duidelijk kunt communiceren over de content van elke dlc en wanneer de dlc beschikbaar komt, moet je geen seizoenpas op Steam aanbieden."

Valve erkent wel dat releasedata niet altijd gehaald kunnen worden. Ontwikkelaars mogen dan ook eenmalig de releasedatum van content uit de seizoenspas aanpassen, al moet de nieuwe datum wel binnen drie maanden van de oorspronkelijke datum vallen. Wanneer een dlc dat onderdeel uitmaakt van een seizoenspas wordt geannuleerd, moet men verplicht geld teruggeven aan de consumenten.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
Internal server error