Mod verbetert graphics van Grand Theft Auto: The Trilogy
Modder nigeez werkt aan de GTA SA Project Texture Overhaul-mod, waarmee hij de textures in Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition verbetert.
Hij werkt specifiek aan San Andreas. Hoewel hij niet alle textures in het spel verbetert, gaat het wel om specifieke textures die opvallen. Door ze te vervangen moet het spel beter ogen. Het gaat onder andere om grote wegen, de stoep, zand, modder en rotsen. De modder laat weten dat hij nog lang niet klaar is en de game blijft verbeteren. Hier kan de mod gedownload worden.
De vernieuwde trilogie word sinds release gehekeld door pers en gamers vanwege de vele technische problemen. Rockstar heeft zich als gevolg daarvan verontschuldigd voor de staat van de collectie. Ook heeft het op pc de klassieke versies van de drie games uit de collectie weer beschikbaar gesteld. Inmiddels is er een eerste grote update voor de collectie uitgebracht.
Gamer.nl gaf een 4 aan GTA: The Trilogy - The Definitive Edition: "Twee decennia lang stonden de drie GTA-games uit het PlayStation 2-tijdperk symbool voor de opkomst van het openwereldgenre. Hun grensverleggende vrijheid en tijdloze muziek gaven ons herinneringen voor het leven. Nu staan deze historische games in één klap symbool voor wat een remaster absoluut niet moet doen."
©GMRimport
©GMRimport