Marketingcampagne Halo Infinite met Monster Energy Drink onthuld
Nieuws

Marketingcampagne Halo Infinite met Monster Energy Drink onthuld

Microsoft heeft een marketingcampagne voor Halo Infinite onthuld die geheel draait om Monster Energy Drink.

De marketingcampagne begint dit najaar in de Verenigde Staten, ook al is Halo Infinite inmiddels uitgesteld naar 2021. Via Xbox Wire laten Microsoft en 343 Industries weten dat Amerikaanse consumenten blikjes Monster Energy kunnen kopen, waarmee ze verschillende in-game voordelen in Halo Infinite ontvangen.

Zo krijgt men met elk blikje Monster Energy dubbele ervaringspunten voor in de game. Ook ontvangt men diverse Snapchat-filters waarmee mensen zichzelf in de Master Chief kunnen veranderen. De Halo Infinite-campagne krijgt daarnaast speciale uitdagingen waarmee men op Monster Energy-gebaseerde cosmetische items en wapenskins kan ontgrendelen. De marketincampagne loopt tot 31 december dit jaar in de VS. De codes kunnen ingevoerd worden op een speciale website.

Het is niet voor het eerst dat Monster Energy Drink onderdeel is van de marketing van een game - vorig jaar verscheen Hideo Kojima's Death Stranding, waarin het hoofdpersonage Monster Energy drinkt om zichzelf op te peppen. Halo Infinite moet ergens in 2021 op Xbox Series X, Xbox One en pc verschijnen.

©GMRimport

©GMRimport

©GMRimport

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Guacamelee-ontwikkelaar onthult aankomend jaar volgende game
Nieuws

Guacamelee-ontwikkelaar onthult aankomend jaar volgende game

Meest recente spel van de studio is Nobody Saves the World

Drinkbox Studios, de ontwikkelaar van de Guacamelee-spellen, zal in 2025 zijn nieuwe game aankondigen.

Dat heeft de ontwikkelaar laten weten op social media. Details over de nieuwe game werden niet gegeven, maar zullen dus wel in 2025 volgen.

Drinkbox Studios is vooral bekend van de twee Guacamelee-games, metroidvania's met een focus op platformgameplay. Het meest recente wapenfeit van de studio is echter het in 2022 verschenen Nobody Saves the World.

In Nobody Saves the World stappen spelers in de schoenen van Nobody, een personage dat ruim vijftien verschillende gedaanten kan aannemen. Elke gedaante beschikt over een unieke vaardigheid, die spelers moeten combineren om puzzels op te lossen en quests te voltooien.

View post on X

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Gerucht: Call of Duty: World at War en Singularity in mei naar Game Pass
Nieuws

Gerucht: Call of Duty: World at War en Singularity in mei naar Game Pass

In maart zou ook een andere Call of Duty-game aan Game Pass worden toegevoegd

Een insider claimt dat de spellen Call of Duty: World at War en Singularity in de loop van 2025 naar Xbox Game Pass komen.

Sinds Activision Blizzard onderdeel uitmaakt van Microsoft zijn er diverse games van de uitgever op Game Pass verschenen, waaronder Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, Diablo 4, Call of Duty: Modern Warfare 3 en Spyro Reignited Trilogy. Ook is op release meteen Call of Duty: Black Ops 6 op Game Pass geplaatst. Het is echter duidelijk dat de oude games van Activision Blizzard verspreid worden uitgebracht op de abonnementsdienst.

Volgens insider eXtas1s kunnen Game Pass-abonnees volgend jaar in ieder geval Treyarchs Call of Duty: World at War en Raven Softwares Singularity verwachten. Beide games zouden rond mei 2025 aan de dienst worden toegevoegd. Tot slot meldt de insider dat mensen in maart ook een andere Call of Duty-game op Game Pass kunnen verwachten, maar wordt geen titel genoemd. Officieel is op moment van schrijven nog niets officieel bevestigd.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!