Marketingcampagne Halo Infinite met Monster Energy Drink onthuld
Microsoft heeft een marketingcampagne voor Halo Infinite onthuld die geheel draait om Monster Energy Drink.
De marketingcampagne begint dit najaar in de Verenigde Staten, ook al is Halo Infinite inmiddels uitgesteld naar 2021. Via Xbox Wire laten Microsoft en 343 Industries weten dat Amerikaanse consumenten blikjes Monster Energy kunnen kopen, waarmee ze verschillende in-game voordelen in Halo Infinite ontvangen.
Zo krijgt men met elk blikje Monster Energy dubbele ervaringspunten voor in de game. Ook ontvangt men diverse Snapchat-filters waarmee mensen zichzelf in de Master Chief kunnen veranderen. De Halo Infinite-campagne krijgt daarnaast speciale uitdagingen waarmee men op Monster Energy-gebaseerde cosmetische items en wapenskins kan ontgrendelen. De marketincampagne loopt tot 31 december dit jaar in de VS. De codes kunnen ingevoerd worden op een speciale website.
Het is niet voor het eerst dat Monster Energy Drink onderdeel is van de marketing van een game - vorig jaar verscheen Hideo Kojima's Death Stranding, waarin het hoofdpersonage Monster Energy drinkt om zichzelf op te peppen. Halo Infinite moet ergens in 2021 op Xbox Series X, Xbox One en pc verschijnen.
©GMRimport
©GMRimport
©GMRimport