Gesloten lootboxes worden geschrapt in PlayerUnkown’s Battlegrounds
Gamer.nl
Nieuws

Gesloten lootboxes worden geschrapt in PlayerUnkown’s Battlegrounds

In een href="https://www.pubg.com/2019/11/14/dev-letter-improving-crate-content/" rel="noopener noreferrer" target="_blank"><b>bericht </b></a>van de ontwikkelaars wordt gemeld dat gesloten lootboxes van PlayerUnkown’s Battlegrounds volledig verwijderd worden uit de game.

Het huidige systeem zorgt ervoor dat de lootboxes die spelers met BP kopen willekeurig uitgedeeld worden waardoor sommigen een gesloten lootbox ontvangen. Deze kist heeft een sleutel nodig om geopend te worden maar die moet voor echt geld worden aangeschaft.

Vanaf 18 december hebben gesloten lootboxes die met BP zijn gekocht geen sleutel meer nodig om hem te openen. Mochten spelers tegen die tijd nog gesloten kisten in hun inventaris hebben, dan kunnen daar nog sleutels voor aangeschaft worden. Deze kisten worden dus niet automatisch van het slot gehaald wanneer de update komt.

De nieuwe lootbox behoudt de handelswaarde die bepaald wordt op basis van het hoogste niveau item in de kist. Daarnaast is de waarschijnlijkheid van een item van hogere waarde gestegen, zoals het krijgen van een aantrekkelijkere skin voor je wapen.

Sujin Kim, medewerker bij het voorwerpen productieteam van PUBG: “Door feedback van spelers hebben we vastgesteld dat spelers steeds vaker niet meer genieten van het openen van de kisten zoals ze nu bestaan.” Daarnaast is ook de marktwaarde van de gesloten lootboxes op de ingame-markt meegenomen, maar deze zijn niet populair bij spelers en worden daarom bijna nooit verkocht op de ingame-markt.

Kim zegt dat het team lang en uitgebreid heeft nagedacht over deze beslissing. “We willen ervoor zorgen dat we uit de buurt blijven van verdienmodellen die fans niet tevreden stellen, vooral als ze een laag succespercentage hebben,” aldus Kim.

De gesloten lootboxes zijn vanaf 18 december niet meer beschikbaar.

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Ninja Gaiden: Ragebound bevat een tweede speelbare personage
Gamer.nl
Nieuws

Ninja Gaiden: Ragebound bevat een tweede speelbare personage

Game komt aankomende zomer op consoles en pc uit

Een nieuwe trailer van Ninja Gaiden: Ragebound heeft een tweede speelbare personage voor de game onthuld: Kumori.

Kumori stamt uit de beruchte Black Spider Clan en gebruikt modernere wapens en demonische krachten om de vijand te slim af te zijn. Eerder werd al het speelbare personage

In de game reist Ryu Hayabusa naar de Verenigde Staten om het testament van zijn vader te eren. Terwijl hij weg is, breekt de barrière tussen de menselijke en demonenwereld plots, waardoor er een angstaanjagend leger aan monsters Hayabusa Village aandoet. In Ryu's afwezigheid moet de jonge ninja Kenji Mozu aan de slag om het dorp te redden. Nu blijkt dus ook dat Kumori een belangrijke rol zal spelen.

Ninja Gaiden: Ragebound wordt door Blasphemous-studio The Game Kitchen in samenwerking met Koei Tecmo en Team Ninja gemaakt. De game combineert de klassieke gameplay en lore van de franchise uit de 8-bit-generatie met de diepgang en intensiteit van de later verschenen 3D-games. De pixelgraphics vallen daarbij meteen op.

Ninja Gaiden: Ragebound verschijnt aanstaande zomer voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc (Steam).

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
Nintendo start Switch 2-reclamecampagnes in Japan en VS
Gamer.nl
Nieuws

Nintendo start Switch 2-reclamecampagnes in Japan en VS

Waaronder een ode aan de in 1991 verschenen Super NES-reclame met Paul Rudd

In zowel de Verenigde Staten als Japan zijn reclamecampagnes voor de Nintendo Switch 2 van start gegaan.

Zo is in de Verenigde Staten de reclame 'Now You're Playing Together' uitgezonden, waarin acteur Paul Rudd via GameChat samen met anderen Mario Kart World speelt. De reclame is een duidelijke ode aan de Super NES-reclame uit 1991 waarin Rudd ook speelde.

In japan worden diverse korte reclames uitgezonden voor Mario Kart World en de Switch 2. Daarnaast melden diverse Japanse inwoners op social media dat ze op straat ook advertenties voor de console beginnen te zien.

Onlangs werd aangekondigd dat de Nintendo Switch 2 op 5 juni verschijnt. De console gaat 469,99 euro kosten, al komt er ook een bundel met een digitale code voor Mario Kart World die 509,99 euro kost. Reserveringen kunnen in de Benelux sinds enige tijd gemaakt worden bij winkels en Nintendo's eigen webshop. Hou hier alles rondom Switch 2-pre-orders in de gaten.

Met de dock kunnen games op Switch 2 in maximaal 4K en HDR afgespeeld worden op televisies die dat ondersteunen. Het scherm van de Switch 2 zelf geeft games in 1080p en HDR weer, in maximaal 120 fps, en heeft twee keer zoveel pixels als de eerste Switch. Ook is er ondersteuning voor DLSS, de upscaletechnologie van Nvidia.

De Joy-Con-controllers worden ditmaal via magneten verbonden met de console. Er komt tevens een nieuwe Pro Controller die los gekocht kan worden, met nieuwe knoppen aan de achterkant en een ingang voor koptelefoons. Met GameChat kunnen mensen tijdens het gamen met elkaar praten. Er kan ook een camera gekocht worden zodat mensen elkaar kunnen zien bij gebruik van GameChat. De Switch 2 kan ook de meeste games die op de Switch zijn verschenen afspelen.

Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube
Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!