Death Stranding-jas van 1750 euro binnen twee dagen uitverkocht
De Death Stranding-jas van Acronym is binnen twee dagen volledig uitverkocht. Er hing een prijskaartje aan van ruim 1750 euro.
De jas is ontstaan uit een samenwerking tussen Kojima Productions en Acronym, een techwear-merk. Acronym maakt voornamelijk waterdichte, ademende en comfortabele kleding. Daarnaast maakt het merk gebruik van een keur aan technologieën. Acronyms kleding is meestal wel boven de 1500 euro. Het lijkt best indrukwekkend dat de kleding binnen twee dagen is uitverkocht, hoewel er geen aantallen zijn gecommuniceerd.
De ontwikkelaars van Death Stranding gebruikten Acronym als inspiratiebron voor de kleding in de game. Naarmate de game verder ontwikkelde kwam Kojima procutions in contact met Acronym en mocht het techwear-bedrijf zelfs twee outfits ontwerpen die aan de game zijn toegevoegd.
Acronym heeft geen replica gemaakt van de kleding uit de game, maar gebruikt een speciale Death Stranding-stijl, waaronder een opvallende gele zak aan de voorkant die de babypot van Sam Bridges voorstelt uit de game.
Op onderstaande foto’s is de jas te zien. De babypot op de onderste foto is een prop en is niet inbegrepen bij het kledingstuk. Lees hier onze review over Death Stranding.
©GMRimport
©GMRimport
©GMRimport