De UltraGear-monitoren zijn de snelste gaming monitoren ter wereld
Nieuws

De UltraGear-monitoren zijn de snelste gaming monitoren ter wereld

Met Gamer.nl, InsideGamer en Power Unlimited zijn we van 18 tot en met 20 oktober op Rotterdam Games Week te vinden. Hier kun je onder andere meedoen aan een Fortnite-toernooi op onze Level Up-stand. Je speelt Fortnite daar op een supersnelle UltraGear-monitor van LG.

De UltraGear-line staat garant voor de meest krachtige en snelle gaming monitoren met hoogwaardige functies voor fanatieke gamers. Het gaat om de eerste IPS-monitoren met een reactietijd van 1 milliseconde. Er zijn modellen met een gebogen scherm en een 21:9 beeldverhouding, zoals de 34GL750 34" UltraWide curved gamemonitor, alsmede platte schermen, zoals de 27GL850 ’s werelds eerste 1ms IPS-monitor . Zo is er voor ieder wat wils.

Vooral de snelheid spreekt natuurlijk erg aan, aangezien dit van groot belang is bij online games zoals Fortnite. UltraGear-monitoren bevatten daarnaast Ultra Picture Quality. Dankzij een breder kleurengamma en verbeterde weergave lijken games levensecht.

Pijlsnel

De UltraGear-monitoren hebben een verversingssnelheid van maximaal 165 Hz en 1 ms Motion Blur Reduction. Daardoor worden objecten in de game enorm duidelijk weergegeven en is de gameplay zo vloeiend mogelijk. Alle input die je in de game geeft wordt zo goed als direct op het scherm getoverd. Zelfs erg snel bewegende objecten zijn goed zichtbaar – ideaal voor in multiplayergames. Motion blur en ghosting zijn dus verleden tijd.

©GMRimport

FreeSync 2 en G-Sync

Ook de aanwezige FreeSync 2- en G-Sync-technologie helpt bij het weergeven van naadloze, vloeiende bewegingen in een hoge resolutie, zodat je geen haperingen ervaart. Deze technologieën vallen onder het zogenoemde ‘Adaptive Sync’, wat er voor zorgt dat de videokaart pas een beeld naar de monitor stuurt wanneer deze er klaar voor is. Het resultaat is dat je geen artefacten of andere storingen ervaart.

Ergonomisch en stijlvol

De UltraGear-monitoren zijn daarnaast ergonomisch verantwoord en stijlvol. De standaard van de monitoren kan gekanteld en gedraaid worden en ook in de hoogte versteld worden, zoadt je tijdens lange gaming sessies geconcentreerd en helder blijft. Het naadloze design wordt afgemaakt met Sphere Lighting. Deze subtiele verlichting zorgt er voor dat je monitor het prachtige middelpunt van je gaming set-up is.

©GMRimport

Andere voordelen

De monitoren maken gebruik van een techniek genaamd Dynamic Action Sync. Hiermee minimaliseer je de invoervertraging en vertalen jouw acties zich nagenoeg meteen naar het spel. Met de Black Stabilizer heb je nog duidelijker zicht tijdens de meest donkere scènes en wordt je dus niet verrast door tegenstanders. Daarnaast kun je een crosshair aanzetten die precies het centrum van het spel aangeeft, om nog meer precisie tijdens het richten te ervaren.

De verschillende UltraGear-monitoren bieden dus de ideale, gestroomlijnde ervaring voor de fanatieke gamer. Probeer het vooral eens uit op onze Level Up-stand tijdens DreamHack. Meer weten over het evenement en onze stand? Lees het hier.

©GMRimport

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
MindsEye van GTA-producent verschijnt op 10 juni
Nieuws

MindsEye van GTA-producent verschijnt op 10 juni

De game bevat een futuristische open spelwereld

MindsEye, de debuutgame van Build a Rocket Boy, komt op 10 juni uit.

Dat werd gisteren aangekondigd. De game komt zowel fysiek als digitaal uit, verschijnt op PlayStation 5, Xbox Series X en S en pc, en gaat 59,99 euro kosten. Een nieuwe verhalende trailer draait om de locatie waar de game zich afspeelt, Redrock City, en toont behoorlijk wat actie.

MindsEye is een verhaalgedreven actie-adventure-thriller gesitueerd in de nabije toekomst. Spelers besturen Jacob Diaz, die een mysterieuze neurale implant heeft en achter de waarheid rondom "AI, high-tech experimenten en ongeregelde militaire macht" probeert te komen.

De game wordt ontwikkeld door Build a Rocket Boy, de studio van Grand Theft Auto-producent Leslie Benzies. IO Interactive geeft het spel uit. MindsEye wordt gemaakt met dezelfde tools als Everywhere, een online platform waarmee spelers hun eigen levels of complete games kunnen creëren. De studio van Benzies gebruikt Everywhere dus ook om MindsEye te ontwikkelen. Build a Rocket Boy benadrukt echter dat MindsEye een losstaande game is, maar dat er ook nog aan Everywhere gewerkt wordt.

Watch on YouTube

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!
▼ Volgende artikel
The Last of Us-serie geeft meteen context aan Abby's acties
Nieuws

The Last of Us-serie geeft meteen context aan Abby's acties

Haar motivatie zal niet lang op zich laten wachten

In het aankomende tweede seizoen van The Last of Us wordt meteen de motivatie achter de acties van personage Abby Anderson gedeeld met kijkers.

Dat heeft Neil Druckmann, een van de makers van de games en showrunners van de tv-serie, bevestigd (via Gold Derby). Logischerwijs volgen hierna (zo vaag mogelijk beschreven) spoilers voor het verhaal van The Last of Us: Part 2 en de tv-serie.

"In de game speel je als Abby, dus vorm je meteen een band met haar, omdat je als haar moet zien te overleven, met haar door de sneeuw rent en tegen geïnfecteerden vecht. We kunnen bepaalde details weglaten en in mysterie gehuld laten en dit pas later uit de doeken doen", zo legt Druckmann uit.

Hij meldt vervolgens dat dit geen optie is in de televisieserie, omdat kijkers natuurlijk niet Abby kunnen besturen. "We hebben dus andere gereedschappen nodig, en de context gaf ons die mogelijkheid." Met die context bedoelt Druckmann de reden waarom Abby bepaalde acties onderneemt gedurende het verhaal. Haar motivatie om dit te doen wordt pas later in de game onthuld, maar dit komt dus relatief vroeg gedurende het aankomende tweede seizoen aan bod.

"Als we een soortgelijke tijdlijn als de game aan zouden houden rondom deze onthulling, zouden kijkers erg, erg lang moeten wachten op die context. Ze zouden waarschijnlijk ook spoilers lezen tussen de seizoenen door, en dat wilden we voorkomen. Het voelde dan ook goed om de onthulling naar voren te halen en kijkers meteen de juiste context te geven."

Het tweede seizoen verfilmt het in 2020 verschenen The Last of Us: Part 2, dat zich vier jaar na de eerste game afspeelt. In de serie zit er echter vijf jaar tussen het eerste en tweede seizoen. De game wordt in ieder geval opgedeeld in meerdere seizoenen, al is nog niet bekend hoeveel precies. Het tweede seizoen bestaat uit zeven afleveringen. De eerste aflevering verschijnt op 14 april op HBO Max. Onlangs ging de eerste aflevering in première voor een selecte groep in Los Angeles.

Aanbevolen voor jou

Reacties

Login of maak een account en praat mee!