Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.
Terwijl het spel nu écht gold is gegaan hebben de mensen van Digital Illusions het nog steeds druk, want de uitbreiding is al in de maak. Toch maakte hoofdprogrammeur Johan Per on tijd vrij voor een interview met het Zweedse GamingEye. Zo komen we meer te weten over de engine, die in tegenstelling tot de engines van Quake3 en Unreal Tournament wel geschikt is voor grote gebieden en voertuigen.Battlefield 1942 now supports up to 64 players playing at the same time. Is that for all maps, or will there be other alternatives with le players? It is po ible to play up to 64 players on all maps if you have a computer good enough (we recommend a dedicated server with a 2 GHz proce or and a 6 Mbit connection and for clients a 1,4 GHz proce or for a game of that size). We've tried to spread the maps so that some of them are funny to play with 4-16 players, some with 8-32 and finally the largest with 16-64 players. If you don't get 63 of your friends gathered at the same time to play a Battlefield 1942 se ion, you can choose to play with up to 63 bots instead. Personally I prefer 24-32 though. I feel that I have a better influence of how the game finally ends then.Een van de veelbelovende opties is de mogelijkheid om met 64 man tegelijkertijd te spelen. Een optie die toch niet voor iedereen weg gelegd is, want de eisen voor een potje met veel mensen zijn beestachtig. Als dedicated server moet je namelijk een 2Ghz proce or hebben, voldoende Ram en een lijntje met het internet van 6Mbit om de 64 Battlefielders te hosten. De mensen die op dit ma ale slachtveld gaan spelen moeten minimaal een 1,4Ghz peeceetje hebben staan.