Producer Takashi Tokita zou graag een vervolg willen maken op de klassieke jrpg Live A Live.
Dat onthult hij in een korte Q&A-video die door uitgever Square Enix werd gedeeld. Op de vraag of er ooit een tweede deel zou kunnen komen, antwoordt Tokita: "Als de Steam- en PlayStation-editites van de game een miljoen exemplaren verkopen, zou ik vol vertrouwen een Live A Live 2 kunnen voorstellen aan het bedrijf. Dus ik heb jullie daar allemaal bij nodig!"
Live A Live is een klassieke jrpg waarin meerdere korte verhalen verteld worden. De game kwam oorspronkelijk uit in 1994, maar werd nooit in het westen uitgebracht. Ook werd het spel niet in het Engels vertaald en waren spelers aangewezen op fanvertalingen.
Vorig jaar kwam daar echter verandering in en werd de game opnieuw uitgebracht op de Nintendo Switch, ook in de Engelse taal. Later kwam deze uitgave ook naar PlayStation-consoles en pc. Erik Nusselder gaf de game een 8 in onze recensie: "De obscure jrpg verdient een plekje in de schijnwerpers, want de invloed van deze unieke game is nog altijd voelbaar. Met nieuwe inzichten en invalshoeken weet Live A Live het genre op te schudden, ook al is de game al 28 jaar oud."