Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Game info

WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

WWE SmackDown! Vs. RAW 2006 is de opvolger van WWE SmackDown! Vs. RAW. Dit deel moet realistischer overkomen door de toevoeging van in ieder geval twee nieuwe elementen. Een van de grote toevoegingen aan de gameplay van SmackDown! is het zogenaamde Stamina-systeem. Als je een gemiddelde wedstrijd bekijkt of speelt, zul je merken dat je veel verschillende bewegingen gebruikt. Eerst probeer je bijvoorbeeld de tegenstander met wat krachtige worpen af te zwakken, zodat je daarna van de zijkant van de ring op hem kunt springen. Het liefst zou je constant power-bombs en suplexes gebruiken, maar dat zal in dit spel nooit kunnen. Dit komt door het stamina systeem. Door een balk die bovenin het scherm staat kun je zien op welk niveau je stamina (uithoudingsvermogen) zit. Als de balk helemaal vol zit, heb je niets om je zorgen over te maken. Zodra je echter een aantal bewegingen achter elkaar doet, gaat je stamina-meter leeg lopen. Als de meter leeg is ben je ook daadwerkelijk uitgeput, en je worstelaar zal dan ook even moeten bijkomen om weer op kracht te komen. Dit kan echter op elk moment gebeuren, ook als je net op je tegenstander afrent om hem tegen te grond te werken.